eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz dzierżawą odpowiedniego analizatora, spr. nr 23/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Pruszków: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz dzierżawą odpowiedniego analizatora, spr. nr 23/14
Numer ogłoszenia: 260976 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz dzierżawą odpowiedniego analizatora, spr. nr 23/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wymagających zastosowania metod immunochemicznych wraz z dzierżawą odpowiedniego analizatora, dla Szpitala Kolejowego im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. 2. Opis zamówienia, zawierający zapotrzebowane ilości i wymagania dotyczące odczynników zamieszczono w Formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2). 3. Wymagania dotyczące analizatora podano w załączonej specyfikacji technicznej analizatora (zał. nr 3). 4. Zaoferowane odczynniki i analizator winien odpowiadać wymaganiom Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679), co Wykonawca zamówienia potwierdzi złożeniem odpowiedniego oświadczenia. 5. Wraz z analizatorem Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty w języku polskim: a) instrukcje obsługi analizatora; b) aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie analizatora do obrotu i używania. 6. W przypadku wyboru oferty Wykonawca zainstaluje oferowany analizator, podłączy go systemu informatycznego szpitala, przeprowadzi szkolenie, wskazanych przez Zamawiającego pracowników, zakupi i zamontuje klimatyzator zewnętrzny w pomieszczeniu przeznaczonym dla aparatu, na zasadach opisanych w Projekcie umowy, w terminie do 30 dni od podpisania umowy. 7. Wykonawca będzie sprawował bezpłatny serwis oferowanego analizatora zgodnie z zapisami w umowie. 8. Dostawy odczynników będą realizowane sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień cząstkowych Zamawiającego, przesłanych do Wykonawcy faxem lub emailem. 9. Minimalny okres ważności oferowanych odczynników to, co najmniej 2/3 pełnego okresu ważności odczynników, licząc od dnia dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości odczynników od ilości zadeklarowanej w ofercie, przy czym łączna wartość zamówienia na Odczynniki, nie może być niższa niż 80 % wartości wynagrodzenia netto. 11. Dostawy odczynników będą odbywać się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do Laboratorium Szpitala Kolejowego im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o. przy ul. Warsztatowej 1. 12. Wykonawca winien posiadać aktualne karty charakterystyki produktu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych na produkty, na które odpowiednie przepisy wymagają ich posiadania, co potwierdzi złożeniem odpowiedniego oświadczenia. 13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wymagane karty charakterystyki w formie papierowej, przed podpisaniem umowy. 14. Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść karty charakterystyki , Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 15. Wykonawca zapewni w ramach umowy uczestnictwo w kontroli zewnętrznej dla parametrów: HIV, HBs Ag, HBs Ab, HCV Ab , co najmniej 4 razy w roku. 16. Jeśli aparat wymaga do wykonywania badań wody, należy określić wymagania dotyczące jakości wody oraz oszacować jej zużycie na 1000 oznaczeń. 17. Zamawiający wymaga w ramach umowy zakupienia i zamontowania klimatyzatora zewnętrznego w pomieszczeniu przeznaczonym dla aparatu (kubatura pomieszczenia ok. 55m3) oraz zapewnienie jego konserwacji. 18. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dn. 11 maja 2001 r.( Dz. U. nr 63, poz.638),Wykonawca odbierze opakowania, o których mowa w art. 16 ww. Ustawie, bezpłatnie z siedziby Zamawiającego. 19. Jeśli w wyniku wykonywania rutynowej pracy, aparat wytwarza odpady niebezpieczne dla środowiska, Wykonawca określi w ofercie sposób utylizacji tych odpadów. 20. Dostawy odczynników będą realizowane z zachowaniem zasady niezmienności cen brutto, wyrażonych w PLN, w całym okresie trwania umowy. 21. Zamówienie jest niepodzielne, tzn. Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie pozycje formularza asortymentowego odczynników oraz na dzierżawę odpowiedniego do odczynników analizatora. 22. W formularzu asortymentowym-cenowym określono cechy graniczne odczynników; oferta winna potwierdzać ich spełnianie. Oferta niepotwierdzająca spełniania tych warunków zostanie odrzucona. 23. W specyfikacji technicznej analizatora podano cechy graniczne; oferta winna potwierdzać ich spełnianie. Oferta zawierająca cechy analizatora gorsze niż graniczne będzie odrzucona, jako niespełniająca wymagań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. 6 SIWZ, załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca dołączy: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, że zaoferowane odczynniki oraz analizator odpowiadają wymaganiom Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679). b) Karty katalogowe producenta, ulotki, foldery lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych odczynników i analizatora ze stanem faktycznym. c) Oświadczenie, o posiadaniu aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i produktów niebezpiecznych - załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Jakość - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany w postanowieniach zawartej umowy: a. innej zmiany Umowy, nie stanowiącej jej istotnych postanowień, neutralnej dla Zamawiającego, b. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku Odczynników i innych produktów będących przedmiotem Umowy, Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków. Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.