eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › TUREK - MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA. RENOWACJA ZABYTKOWYCH POLICHROMII W KOŚCIELE NSPJ I PRZEBUDOWA RATUSZA NA POTRZEBY EKSPOZYCJI MEHOFFEROWSKIEJ - PRZEBUDOWA RATUSZAROBOTY DODATKOWE



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Turek: TUREK - MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA. RENOWACJA ZABYTKOWYCH POLICHROMII W KOŚCIELE NSPJ I PRZEBUDOWA RATUSZA NA POTRZEBY EKSPOZYCJI MEHOFFEROWSKIEJ - PRZEBUDOWA RATUSZA: ROBOTY DODATKOWE
Numer ogłoszenia: 260694 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TUREK - MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA. RENOWACJA ZABYTKOWYCH POLICHROMII W KOŚCIELE NSPJ I PRZEBUDOWA RATUSZA NA POTRZEBY EKSPOZYCJI MEHOFFEROWSKIEJ - PRZEBUDOWA RATUSZA: ROBOTY DODATKOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie dodatkowej warstwy wyrównującej / wzmacniającej istniejącą powierzchnię tynków zewnętrznych; 2.Wymiana 4 sztuk okien na wieży ratusza; 3.Wymiana tynków tylnej ściany oficyny w osiach 7-12/A; 4.Wykonanie wieńca na oficynie w osi 7-12/A-B 5.Przesunięcie rur ciepłowniczych na dziedzińcu ratusza; 6.Skucie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne objęte jest współfinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013, Działanie 6.2. Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego, Schemat I - Projekty inwestycyjne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM MANAGEMENT Sp. z o.o. S.K.A., Częstochowska 21, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Centrum Klimatyzacji i Ekoinżynieii BOMAX Sp. z o.o., Chłapowskiego 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143982,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122781,80

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonanie dodatkowej warstwy wyrównującej / wzmacniającej istniejącą powierzchnię tynków zewnętrznych - wykonana na budowie próba przewidzianego w ofercie rozwiązania polegającego na uzupełnieniu tynków i malowaniu farbami elewacyjnymi nie dała pozytywnego rezultatu z uwagi na widoczne uzupełnienia tynków. W związku z powyższym należało wykonać dodatkową warstwę wyrównująco-wzmacniającą powierzchnię tynku, co ma ponadto uzasadnienie w reprezentacyjnym charakterze obiektu budowlanego. Wymiana 4 szt. okien na wieży ratusza - podczas prac związanych z wykonaniem pokrycia dachu wieży stwierdzony został zły stan ościeży okien drewnianych, spowodowany korozją biologiczną. Stan ten można było zaobserwować dopiero po zamontowaniu rusztowań. W związku z powyższym uzasadniona była wymiana okien drewnianych na okna PCV z wymiarami i kształtem odpowiadającym historycznemu wzorowi. Podczas prac przygotowawczych do wykonania pokrycia dachu zauważono odspajanie się tynku tylnej ściany oficyny prawej w osi 7-12/A. Po szczegółowych oględzinach stwierdzono tai stan na całej powierzchni ściany, w związku czym uzasadniona była wymiana tynków z ich wzmocnieniem w miejscach spękania murów. Wykonanie wieńca na oficynie w osi 7-12/A-B - podczas demontażu konstrukcji dachowej, stwierdzony został brak wieńca w osiach 7-12/A-B. W związku z powyższym, biorąc pod uwagę obecnie stosowane rozwiązania konstrukcyjne oraz mając na uwadze wiek budynku i jakość muru wykonanie wieńca na oficynie w osi 7-12/A-B jest uzasadnione. Przesunięcie rur ciepłowniczych na dziedzińcu ratusza - podczas wykonywania kanałów wentylacyjnych stwierdzono kolizję planowanego kanału wentylacyjnego z istniejącym przyłączem ciepłowniczym. Ze względu na brak możliwości przesunięcia kanału wentylacyjnego zachodzi konieczność odsunięcia przyłącza o około 1 metr. Skucie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych - podczas prowadzenia prac instalacyjnych polegających na wykuciu bruzd oraz przejść przez ściany stwierdzono odspajanie się dużych płatów tynku od powierzchni muru. Po dokonaniu oględzin i ostukaniu tynku stwierdzono odgłosy świadczące o odspojeniu tynku oraz liczne miejscowe spękania na większości tynków. Dokumentacja oraz oferta wykonawcy przewidywała uzupełnienie tynków lecz zakres ich ograniczał się do uzupełnienia ubytków po wykuciu bruzd. Tak znaczącego wzrostu powierzchni tynków do wymiany nie można było przewidzieć . Z uwagi na charakter prowadzonych robót zasadnym jest wykonanie nowych tynków z uwagi na naruszoną już strukturę istniejących tynków. Roboty dodatkowe, o których mowa powyżej nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie inwestorskim ze względu na brak fizycznej możliwości ich oceny do czasu rozpoczęcia prac budowlanych. Opisany powyżej zakres robót dodatkowych nie został objęty zakresem umowy nr INW/15/ IIN/89/10. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zakresu robót dodatkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.