eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Gorzów Wielkopolski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 260564 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214470 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7395200, 7395258, faks 095 7395454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, uzgodniona dostawa do magazynu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i komputerowego w asortymencie 35 artykułów. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza oferty. Ilości towaru wskazane w Formularzu cenowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli w Formularzu cenowym. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% ceny podanej w Formularzu oferty. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostaw materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub refabrykowanych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej zawierającej propozycję wyrobów o parametrach co najmniej tej samej klasy i jakości w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta urządzenia. Wymagania dla produktów równoważnych materiałów eksploatacyjnych : A) Za produkt równoważny uznaje się produkt : - kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, - fabrycznie nowy, - nieregenerowany w ogóle, - nie poddany procesowi ponownego napełnienia, - bez wymiany jakichkolwiek elementów, - posiadający nie mniejszą wydajność niż oryginalne produkowane przez producenta urządzeń i którego parametry są co najmniej takie jak produktu oryginalnego, - którego zastosowanie nie spowoduje utraty gwarancji sprzętu, - oryginalnie zapakowany, B) Oferowane produkty muszą posiadać oznaczenie producenta umieszczone bezpośrednio na produkcie oraz powinny posiadać np. nr seryjny pozwalający na jednoznaczne ich rozróżnienie. Dostawa towaru odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych, po każdorazowym pisemnym (fax) uzgodnieniu dostawy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. Towar dostarczany będzie do magazynu zamawiającego w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, w godzinach 8.00 do 14.00, na koszt Wykonawcy. Przekazywanie przedmiotu umowy następować będzie w obecności pracownika Zamawiającego, na podstawie protokołu odbioru ilościowo-jakościowego- załącznik nr 2 do Projektu umowy (część II SIWZ). Towar musi być wysokiej jakości, zgodny z wymogami zamawiającego. W przypadku dostarczenia przez wykonawcę towaru innego niż w ofercie, dokona on niezwłocznie i nie później niż w terminie 3 dni kalendarzowych wymiany towaru na własny koszt. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku części, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i sprzętu komputerowego, w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku awarii urządzenia biurowego, którego przyczyną będzie używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca obowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z naprawą urządzenia oraz ekspertyzy przyczyn uszkodzenia poniesionych przez Zamawiającego. Ekspertyza lub naprawa zostaną przeprowadzone przez serwis producenta lub inny podmiot wskazany przez Zamawiającego. Należność za dostarczony towar realizowana będzie po dostawie każdej partii towaru, w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESTOR P.Anton, A.Czapski, T.Rostropowicz Sp.j., ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51987,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27834,54

  • Oferta z najniższą ceną: 27834,54 / Oferta z najwyższą ceną: 42986,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.