eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej i poprawa jakosci świadczonych usług

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Tyszowce: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej i poprawa jakosci świadczonych usług
Numer ogłoszenia: 260062 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114167 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619277, 6619279, faks 084 6619278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej i poprawa jakosci świadczonych usług.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Termomodernizacja (docieplenie ścian, stropodachu, remont dachu na całym obiekcie, balkonów, izolacja ścian fundamentowych, wykonanie elewacji). - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 3-14 cm klejonymi do podłoża wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - roboty wykonywane ręcznie w budynku 1A, 1B, 1C, łączniku, łączniku 1D, budynku 2A, 2B, budynku 2C, Kaplicy, - wykonanie warstwy pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro z ułozeniem posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych GRES o wym. 20 x 20 cm na zaprawie klejowej o gr. warstwy 4 mm (loggie), - malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych zgodnie z projektem i przedmiarem robót, - wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm przy budynku, - docieplenie ścian przyziemia , - wykonanie wykopów i docieplenie ścian fundamentowych - rozebranie obróbek blacharskich, okapów, parapetów z blachy nie nadającej się do użytku z wykonaniem nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej, - wykonanie izolacji cieplnej stropodachu materiałem sypkim - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dachu na całym obiekcie , - demontaż zużytych rynien i rur spustowych z blachy z wymianą na PCV 2 2.Roboty budowlane (modernizacja łazienek-45 szt, zagospodarowanie patio z rozbiórką podjazdu i usunięciem gruzu, obsadzenie zielenią, montaż sprzętu wypoczynkowego, remont garaży). 3.Instalacja C.O (modernizacja całej istniejącej instalacji centralnego ogrzewania: wymiana rur, grzejników i sieci rozdzielczej - demontaż instalacji c.o. w segmentach 1A, 1B,1C, 1D, 2A, 2B i 2C - wykonanie robót montażowych rurociągów - wykonanie izolacji i konstrukcji wsporczych - wykonanie drobnych robót budowlanych, przebić otworów, uzupełnianie tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych - wykonanie demontażu instalacji c.o. w kotłowni, - wykonanie montażu rurociągów w instalacjach c.o. w kotłowni z montażem grzejników - demontaż instalacji c.o. w hydroforni i wykonanie rurociągów w instalacjach c.o. hydroforni z zamontowaniem grzejników, czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie, wykonanie izolacji i konstrukcji wsporczych i drobnych robót budowlanych - demontaż instalacji c.o. w garażu i wykonanie rurociągów w instalacjach c.o. garażu - zamontowanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kratek wentylacyjnych 16 szt i wentylatorów łazienkowych - 122 szt, 4.Roboty elektryczne (automatyka związana z wymianą kotłów wodnych na parowe, wymianą central wentylacyjnych, instalacją kolektorów słonecznych, instalacją oświetlenia, gniazd wtykowych, ochronną, zasilania w energię elektryczną). - zamontowanie tablicy zasilającej kotłownię z wyposażeniem - 1 szt, - zamontowanie tablic sterowniczych obiegów wodnych, obiegów parowych, obiegów solarnych, - zamontowanie tablicy zasilającej wentylatorami z wyposażeniem , - zamontowanie wyłącznika przeciwpożarowego w obudowie izolacyjnej II klasy izolacji, - ułożenie kabli i przewodów, podłączanie silników w obudowie specjalnej pomp i napędów, zamontowanie opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych 5.Wentylacja, nagrzewnice(instalacja wentylacji mechanicznej -rekuperacja obejmuje kuchnie główną, pralnię i jadalnię, kawiarnię). - zamontowanie kratek wentylacyjnych, anemostaty i skrzynki rozprężne - zamontowanie central z automatyką - zamontowanie sterownika, - zamontowanie nagrzewnic , - zamontowanie regulatora , - zamontowanie innych urządzeń, jak przepustnice, tłumiki, wyrzutnie dachowe, klapy p. poż., przewody wentylacyjne, - wykonanie demontaSu starej instalacji wentylacji, demontaż starej oraz montaż nowej instalacji elektrycznej wraz z przełożeniem lamp jarzeniowych, - demontaż boazerii panelowej w kuchni głównej, - rozebranie obudowy kanałów, - wykonanie tynków(gładzi) jednowarstw. wewn. gr. 3 mm z gipsu szpachlowanego - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych 3 - wykonanie zasilania nagrzewnic, w tym rurociągów w instalacjach c.o., zaworów kulowych, odcinających i zwrotnych, zamontowanie 1 szt wymiennika ciepła i 1 kpl pompy 6.Technologia kotłowni (budowa w technologii niskoparametrowej kotłowni wodnej oraz kotłowni parowej). - wykonanie demontażu kotłów na paliwo stałe wraz z osprzętem, orurowaniem, armaturą i izolacją oraz wykonanie utylizacji izolacji, - demontaż elementów pompowni, zbiorniki wraz z osprzętem, niezbędnym orurowaniem z armaturą i izolacją oraz wykonanie utylizacji izolacji, - wykonanie montażu 3 szt kotłów na paliwo stałe z podłączeniem kotłów do istniejącego czopucha, - zamontowanie pomp, rur i innego osprzętu oznaczonego w przedmiarze, oraz wykonanie towarzyszących robót, - wykonanie AKPiA oraz zabezpieczeń p.poż. kotłów parowych - zamontowanie 2 kotłów parowych na paliwo stałe z szafą sterującą z zamontowaniem zbiornika kondensatu i schładzacza odmulin i odsolin i podłączenie kotłów do czopucha istniejącego, - zamontowanie 1 kpl. stacji uzdatniania wody wraz z dozownikami korekty chemicznej dowody zmiękczonej , 7.Instalacja solarna (montaż kolektorów słonecznych i wykonanie instalacji). - zamontowanie kolektorów słonecznych o pow. 2,53 m2 wraz z zestawami przyłączeniowymi i łącznikami łączącymi kolektory - 136 szt, Parametry kolektorów słonecznych zgodne z normą PN EN-12975-1 i PN EN- 12975- 2 lub europejskim certyfikat znak So-lar Keymark potwierdzającym m.in. zgodność z normą EN-12975-2. - zamontowanie automatycznego odpowietrznika z zaworem odcinającym fi 15 mm - 24 szt - zamontowanie naczynia wzbiorczego przeponowego - 3 szt, - zamontowanie obiegu solarnego - 1 szt, - zamontowanie podgrzewacza cwu 5000 litrów- 3 kpl, - zamontowanie pompy cyrkulacyjnej -2 kpl, - zamontowanie szafy sterującej -1 kpl, - zamontowanie zbiornika na glikol o pojemności 100 dm3 - 1 szt, -wykonanie rurociągów w instalacjach c.o., czyszczenie rurociągów przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów, odtłuszczanie rurociągów, malowanie pędzlem farbami do gruntowania termoodpornymi, wykonanie izolacji rur z wełny mineralnej i płaszcze ochronne z blachy alucynk gr. 0,7 mm na izolacji rurociągów zgodnie z projektem i przedmiarem robót. Pompy ciepła -zasilanie i sterowanie dla instalacji pomp ciepła i obiegów solarnych. System pomp ciepła do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej składający się z dwóch pomp ciepła o mocy 50 kW oraz o mocy 70 kW, które pozyskiwać będą ciepło z 22 odwiertów. Wykonanie osprzętu: -tablicy TZPC zasilającej zawierającej podzespoły zabezpieczające instalacje i urządzenia pomp ciepła, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, -instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych pomieszczenia pomp ciepła, -uziemiająca i połączeń wyrównawczych w pomieszczeniu pomp ciepła -adaptacje instalacji elektrycznych instalacji solarnej. 8. Dostawa sprzętu komputerowego i mebli dostosowanego dla osób niepełnosprawnych: - biurko- 1 szt., - fotel- 1 szt. - zestaw komputerowy składający się z monitora i jednostki centralnej wraz z osprzętem: klawiatura, mysz i modem oraz oprogramowanie (system operacyjny). Oferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać wymogi ISO 9001:2000 i posiadać Certyfikat ISO 14001 przez producenta oferowanego sprzętu komputerowego. Zakres robót niezbędnych do wykonania został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót - stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ (cz. 1-8). - Parametry sprzętu i opis mebli zawarte są w załączniku nr 12 do SIWZ (cz. 9 - Specyfikacja stanowiska komputerowego). - Zamawiający informuje, że znajdujące się w dokumentacji przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana będzie przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO WL,. na lata 2007 - 2013 w rama realizacji projektu dla Działanie 8.4.Pomoc Społeczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Mak Handel-Produkcja-Usługi Henryk Chochołowski, ul. Wydmowa 19, 75-229 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5962439,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4242369,36

  • Oferta z najniższą ceną: 4242369,36 / Oferta z najwyższą ceną: 5131923,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.