eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach i poprawa jakości świadczonych usług

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Tyszowce: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach i poprawa jakości świadczonych usług
Numer ogłoszenia: 114167 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wielka 101, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619277, 6619279, faks 084 6619278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-tyszowce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach i poprawa jakości świadczonych usług.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące : 1. Termomodernizacja (docieplenie ścian, stropodachu, remont dachu na całym obiekcie, balkonów, izolacja ścian fundamentowych, wykonanie elewacji). - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 3-14 cm klejonymi do podłoża wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - roboty wykonywane ręcznie w budynku 1A, 1B, 1C, łączniku, łączniku 1D, budynku 2A, 2B, budynku 2C, Kaplicy, - wykonanie warstwy pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro z ułożeniem posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych GRES o wym. 20 x 20 cm na zaprawie klejowej o gr. warstwy 4 mm (loggie), - malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych zgodnie z projektem i przedmiarem robót, - wykonanie opaski betonowej o szerokości 50 cm, grubości 15 cm przy budynku, - docieplenie ścian przyziemia , - wykonanie wykopów i docieplenie ścian fundamentowych - rozebranie obróbek blacharskich, okapów, parapetów z blachy nie nadającej się do użytku z wykonaniem nowych obróbek z blachy stalowej powlekanej, - wykonanie izolacji cieplnej stropodachu materiałem sypkim - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dachu na całym obiekcie , - demontaż zużytych rynien i rur spustowych z blachy z wymianą na PCV 2. Roboty budowlane (modernizacja łazienek-45 szt, zagospodarowanie patio z rozbiórką podjazdu i usunięciem gruzu, obsadzenie zielenią, montaż sprzętu wypoczynkowego, remont garaży). 3. Instalacja C.O (modernizacja całej istniejącej instalacji centralnego ogrzewania: wymiana rur, grzejników i sieci rozdzielczej - demontaż instalacji c.o. w segmentach 1A, 1B,1C, 1D, 2A, 2B i 2C - wykonanie robót montażowych rurociągów - wykonanie izolacji i konstrukcji wsporczych - wykonanie drobnych robót budowlanych, przebić otworów, uzupełnianie tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych - wykonanie demontażu instalacji c.o. w kotłowni, - wykonanie montażu rurociągów w instalacjach c.o. w kotłowni z montażem grzejników - demontaż instalacji c.o. w hydroforni i wykonanie rurociągów w instalacjach c.o. hydroforni z zamontowaniem grzejników, czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie, wykonanie izolacji i konstrukcji wsporczych i drobnych robót budowlanych - demontaż instalacji c.o. w garażu i wykonanie rurociągów w instalacjach c.o. garażu - zamontowanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kratek wentylacyjnych 16 szt i wentylatorów łazienkowych - 122 szt, 4. Roboty elektryczne (automatyka związana z wymianą kotłów wodnych na parowe, wymianą central wentylacyjnych, instalacją kolektorów słonecznych, instalacją oświetlenia, gniazd wtykowych, ochronną, zasilania w energię elektryczną). - zamontowanie tablicy zasilającej kotłownię z wyposażeniem - 1 szt, - zamontowanie tablic sterowniczych obiegów wodnych, obiegów parowych, obiegów solarnych, - zamontowanie tablicy zasilającej wentylatorami z wyposażeniem , - zamontowanie wyłącznika przeciwpożarowego w obudowie izolacyjnej II klasy izolacji, - ułożenie kabli i przewodów, podłączanie silników w obudowie specjalnej pomp i napędów, zamontowanie opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych 5. Wentylacja, nagrzewnice(instalacja wentylacji mechanicznej -rekuperacja obejmuje kuchnie główną, pralnię i jadalnię, kawiarnię). - zamontowanie kratek wentylacyjnych, anemostaty i skrzynki rozprężne - zamontowanie central z automatyką - zamontowanie sterownika, - zamontowanie nagrzewnic , - zamontowanie regulatora , - zamontowanie innych urządzeń, jak przepustnice, tłumiki, wyrzutnie dachowe, klapy p. poż., przewody wentylacyjne, - wykonanie demontażu starej instalacji wentylacji, demontaż starej oraz montaż nowej instalacji elektrycznej wraz z przełożeniem lamp jarzeniowych, - demontaż boazerii panelowej w kuchni głównej, - rozebranie obudowy kanałów, - wykonanie tynków(gładzi) jednowarstw. wewn. gr. 3 mm z gipsu szpachlowanego - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych - wykonanie zasilania nagrzewnic, w tym rurociągów w instalacjach c.o., zaworów kulowych, odcinających i zwrotnych, zamontowanie 1 szt wymiennika ciepła i 1 kpl pompy 6.Technologia kotłowni (budowa w technologii niskoparametrowej kotłowni wodnej oraz kotłowni parowej). - wykonanie demontażu kotłów na paliwo stałe wraz z osprzętem, orurowaniem, armaturą i izolacją oraz wykonanie utylizacji izolacji, - demontaż elementów pompowni, zbiorniki wraz z osprzętem, niezbędnym orurowaniem z armaturą i izolacją oraz wykonanie utylizacji izolacji, - wykonanie montażu 3 szt kotłów na paliwo stałe z podłączeniem kotłów do istniejącego czopucha, - zamontowanie pomp, rur i innego osprzętu oznaczonego w przedmiarze, oraz wykonanie towarzyszących robót, - wykonanie AKPiA oraz zabezpieczeń p.poż. kotłów parowych - zamontowanie 2 kotłów parowych na paliwo stałe z szafą sterującą z zamontowaniem zbiornika kondensatu i schładzacza odmulin i odsolin i podłączenie kotłów do czopucha istniejącego, - zamontowanie 1 kpl. stacji uzdatniania wody wraz z dozownikami korekty chemicznej dowody zmiękczonej , 7.Instalacja solarna (montaż kolektorów słonecznych i wykonanie instalacji). - zamontowanie kolektorów słonecznych o pow. 2,53 m2 wraz z zestawami przyłączeniowymi i łącznikami łączącymi kolektory - 136 szt, Parametry kolektorów słonecznych zgodne z normą PN EN-12975-1 i PN EN-12975- 2 lub europejskim certyfikat znak So-lar Keymark potwierdzającym m.in. zgodność z normą EN-12975-2. - zamontowanie automatycznego odpowietrznika z zaworem odcinającym fi 15 mm - 24 szt - zamontowanie naczynia wzbiorczego przeponowego - 3 szt, - zamontowanie obiegu solarnego - 1 szt, - zamontowanie podgrzewacza cwu 5000 litrów- 3 kpl, - zamontowanie pompy cyrkulacyjnej -2 kpl, - zamontowanie szafy sterującej -1 kpl, - zamontowanie zbiornika na glikol o pojemności 100 dm3 - 1 szt, -wykonanie rurociągów w instalacjach c.o., czyszczenie rurociągów przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągów, odtłuszczanie rurociągów, malowanie pędzlem farbami do gruntowania termoodpornymi, wykonanie izolacji rur z wełny mineralnej i płaszcze ochronne z blachy alucynk gr. 0,7 mm na izolacji rurociągów zgodnie z projektem i przedmiarem robót. Pompy ciepła -zasilanie i sterowanie dla instalacji pomp ciepła i obiegów solarnych. System pomp ciepła do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej składający się z dwóch pomp ciepła o mocy 50 kW oraz o mocy 70 kW, które pozyskiwać będą ciepło z 22 odwiertów. Wykonanie osprzętu: -tablicy TZPC zasilającej zawierającej podzespoły zabezpieczające instalacje i urządzenia pomp ciepła, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, -instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych pomieszczenia pomp ciepła, -uziemiająca i połączeń wyrównawczych w pomieszczeniu pomp ciepła -adaptacje instalacji elektrycznych instalacji solarnej. 8.Dostawa sprzętu komputerowego i mebli dostosowanego dla osób niepełnosprawnych: - biurko- 1 szt., - fotel- 1 szt. - zestaw komputerowy składający się z monitora i jednostki centralnej wraz z osprzętem: klawiatura, mysz i modem oraz oprogramowanie (system operacyjny). Oferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać wymogi ISO 9001:2000 i posiadać Certyfikat ISO 14001 przez producenta oferowanego sprzętu komputerowego. -Zakres robót niezbędnych do wykonania został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót - stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ (cz. 1-8). -Parametry sprzętu i opis mebli zawarte są w załączniku nr 12 do SIWZ (cz. 9 - Specyfikacja stanowiska komputerowego). - Zamawiający informuje, że znajdujące się w dokumentacji przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, do 10% wartości zamówienia podstawowego, które będą polegały na powtórzeniu robót będących przedmiotem zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50 000,00 zł. -Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. -Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). -Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 88 9620 0005 0000 3519 2000 0030 Oryginalne dokumenty poręczenia i gwarancji należy dołączyć do oferty. -Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy: -wykonali należycie, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem było m.in. wykonanie termomodernizacji budynku a wartość robót ocieplenia i wykonania elewacji wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto. - wykonali należycie, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową lub modernizacją kotłowni o mocy min. 400 kW , - wykonali należycie, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedno zadanie związane z instalacją kolektorów słonecznych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Niespełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy:dysponują co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby te powinny posiadać określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz 1118 z późn. zm.), powinny posiadać min. 3 letnie doświadczenie - pełniły funkcje kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem projektu i z posiadanymi uprawnieniami, a w szczególności: - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia SEP- 1 kV D i E wraz z uprawnieniami do wykonania pomiarów ochronnych. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area - EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2008 r., nr 63 poz.394 ) Jeżeli wykonawca nie dysponuje w/w osobami, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Niespełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł oraz - ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 zł . Jeżeli wykonawca odwołuje się do potencjału podmiotu trzeciego w zakresie sytuacji finansowej zobowiązany jest złożyć informację z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu trzeciego, którego zasobami wykonawca będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, winien udowodnić, że będzie dysponował tymi zasobami. -W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania środkami finansowymi, lub zdolnością kredytową, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót budowlanych w odpowiedniej wysokości, w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy dokonywaniu oceny spełnienia tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych i daty zamieszczenia niniejszej specyfikacji na stronie internetowej Zamawiającego. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Niespełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    -sprawozdanie z badań wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze lub aktualny certyfikat zgodności, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą na zgodność oferowanych kolektorów słonecznych z normą PN EN-12975-1 i PN EN-12975-2 lub europejski certyfikat znak So-lar Keymark potwierdzający m.in. zgodność z normą EN-12975-2. -kopia certyfikatu potwierdzającego spełnianie wymogu ISO 9001:2000 i Certyfikat ISO 14001 przez producenta sprzętu komputerowego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oferta - Zbiorczy kosztorys ofertowy - Kosztorysy ofertowe - Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji zadania w przypadkach niżej wymienionych. - Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. -Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy (art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) i określa warunki tej zmiany w zakresie: -Zmiany terminu realizacji robót wykonywanych na zewnątrz obiektu: - spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w szczególności gwałtowne opady deszczu, przekroczenia przez właściwe urzędy i instytucje terminów ustawowych , określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego, dotyczących wydania decyzji, zezwoleń i uzgodnień itp.; - Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: zmiany technologiczne w szczególności -konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych-technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; -Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; -Wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; -Zmiany: kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, -zmiana adresu Wykonawcy, lub podwykonawcy, - zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy pzp, -oczywiste omyłki pisarskie w treści umowy. -Wszelkie zmiany winny być dokonane w interesie Zamawiającego i Wykonawcy oraz wymagają ich obopólnej zgody dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia sytuacji wymienionych w punktach 16.2.1-16.2.4 inspektor nadzoru wraz z kierownikiem budowy sporządzą protokół konieczności zmian czasu lub sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w którym przytoczą argumenty za tym przemawiające w oparciu o zaistniałą nieprzewidzianą sytuację. Jeżeli zmiany te spowodują zmianę ceny umowy sporządzą kosztorys robót zamiennych, będący załącznikiem do protokołu który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-tyszowce.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, ul. Wielka 101; 22-630 Tyszowce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Tyszowcach, ul. Wielka 101; 22-630 Tyszowce- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana będzie przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO WL. na lata 2007-2013w ramach realizacji projektu dla Działanie 8 .4. Pomoc społeczna.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.