eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Kompleksowe sprzątanie budynku i najbliższego otoczenia, oraz odśnieżanie przy budynku w każdy dzień roboczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-28

Sokołów Podlaski: Kompleksowe sprzątanie budynku i najbliższego otoczenia, oraz odśnieżanie przy budynku w każdy dzień roboczy
Numer ogłoszenia: 259694 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 234067 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sokołowie Podlaskim, ul. Węgrowska, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7812761, fax 025 7812761 w. 130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynku i najbliższego otoczenia, oraz odśnieżanie przy budynku w każdy dzień roboczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynku i najbliższego otoczenia, oraz odśnieżanie przy budynku w każdy dzień roboczy, w tym: 1)codzienne odkurzanie, mycie podłóg oraz opróżnianie koszy ze śmieci we wszystkich pomieszczeniach Urzędu, 2)codzienne odkurzanie wykładziny podłogowej oraz przynajmniej dwukrotne w ciągu roku czyszczenie jej na mokro z użyciem środków czyszcząco-konserwujących, 3)codzienne odkurzanie i przynajmniej raz w tygodniu czyszczenie i konserwowanie powierzchni meblowych środkami pielęgnacyjno-konserwującymi, 4)codzienne ścieranie kurzu z mebli, parapetów, telefonów, lamp, listew, czajników itp. oraz usuwanie pajęczyn, 5)czyszczenie na mokro oraz konserwowanie środkami chemicznymi przynajmniej raz w tygodniu parapetów okiennych, kasowych, lad w sali obsługi klienta oraz paneli ściennych w pomieszczeniach i na korytarzach, 6)codzienne uzupełnianie mydła, papieru toaletowego (conajmniej dwuwarstwowego), ręczników papierowych i odświeżaczy oraz czyszczenie na mokro z użyciem środków czyszcząco-konserwujących umywalek, WC, luster, glazury, podłóg, drzwi w łazienkach i sanitariatach, 7)bieżące zapewnienie w pomieszczeniach socjalnych płynu do mycia naczyń wraz ze zmywakami, 8)przynajmniej dwukrotne w roku mycie okien oraz systematyczne utrzymanie w czystości pozostałych powierzchni oszklonych /drzwi, oszklone elementy boksów kasowych itp./, 9)wymiana na bieżąco ścierek w pomieszczeniach socjalnych i pranie ich według potrzeb, 10)przynajmniej dwukrotne w roku pranie firan i zasłon, 11)przynajmniej dwukrotne w roku czyszczenie i mycie opraw lamp oświetleniowych, 12)przynajmniej dwukrotne w roku sprzątanie piwnic i archiwum budynku w zakresie omówionym w punktach 1, 3, 4, 5, 7, 8 i 9. 13)codzienne sprzątanie schodów wejściowych oraz sprzątanie najbliższego otoczenia zewnętrznego budynku Urzędu Skarbowego, 14)codzienne (przed otwarciem budynku Urzędu Skarbowego) odśnieżanie schodów zewnętrznych i chodników przy Urzędzie oraz likwidowanie śliskości na schodach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81432 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp.z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 JELENIA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81432
  • Oferta z najniższą ceną: 81432 / oferta z najwyższą ceną: 228600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.