eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Wilkowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice
Numer ogłoszenia: 258878 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice. 2. Przedmiotem nadzoru jest budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami w tym: a. w sołectwie Wilkowice budowa sieci o łącznej dł. ok. 410,84 mb oraz usunięcie kolizji wodociągu /przekładka/ z projektowanymi przyłączami kanalizacji sanitarnej w ul. Kukułczej w Wilkowicach na dł. ok. 85 mb - zakres I, b. w sołectwie Meszna, Bystra budowa sieci o łącznej dł. ok. 607,72 mb - zakres II, UWAGA Zamawiający przyjął jako formę wynagrodzenia z wykonawcą/cami robót odpowiednio zakresu I i II wynagrodzenie kosztorysowe. Rozliczenie nadzorowanych robót budowlanych nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez wykonawcę robót a zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. 3. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego, sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: a. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania, o którym mowa w pkt 3.1. - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b. Wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. ok. 500 mb w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 500 mb

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy udokumentują dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, posiadającą aktualne /ważne/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy, że wykonał tj. zakończył w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 500 mb - oświadczenie zawarte w druku OFERTA; 2. oświadczenie Wykonawcy, że usługi zostały wykonane należycie -oświadczenie zawarte w druku OFERTA; 3. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - oświadczenie zawarte w druku OFERTA tj.: -osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, 4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, oświadczenie zawarte w druku OFERTA, 5. wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 6. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli Wykonawca posiada taki wpis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I dot. zmiany osób realizujacych przedmiot zamówienia: 1.Z ramienia Zleceniobiorcy nadzór inwestorski przy realizacji zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1 wzoru umowy pełnić będą zgodnie ze złożoną ofertą: a) Imię i nazwisko: ........................................................................................... Uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Nr uprawnień: ................................................................................................... 2. Osoba, o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy posiada uprawnienia do kontrolowania i nadzorowania budów i robót w zakresie zgodnym z nadzorowanym przedmiotem umowy. 3. Zmiana osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy , w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Zleceniobiorcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zleceniodawcę. Zleceniodawca zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II dot. zakresu przedmiotu zamówienia: 1. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania części usługi, w sytuacji, gdy wykonanie robót stanowiących przedmiot nadzoru będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, oraz w sytuacji której Zleceniodawca nie był w stanie przewidzieć, a która uniemożliwia realizację tychże robót lub ich realizacja jest bezzasadna z przyczyn m.in. społeczno- ekonomicznych. Wartość usługi z której realizacji Zleceniodawca zrezygnował nie może jednak przekroczyć 50% wartości wynagrodzenia Zleceniobiorcy. Realizacja tego prawa następuje poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zleceniodawcy, złożone Zleceniobiorcy przed przystąpieniem Zleceniobiorcy do realizacji części usługi objętej rezygnacją. Wartość usługi objęta rezygnacją ustalona zostanie proporcjonalnie do zakresu robót objętych rezygnacją III dot. zmiany wynagrodzenia: 1. analogicznie zmniejsznie wynagrodzenia w związku z rezygnacją z wykonania części usługi 2. Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zamiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy / np. VAT, przepisy branżowe/.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice znak postępowania: ZP/341/34/2011.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice Biuro Obsługi Klienta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.