eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego brygadowego ze skrzynią ładunkową zabudowaną plandeką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Sierpc: Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego brygadowego ze skrzynią ładunkową zabudowaną plandeką
Numer ogłoszenia: 258821 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Romualda Traugutta 33, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 0-24 2755535, faks 0-24 2755535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://skladowisko.sierpc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego brygadowego ze skrzynią ładunkową zabudowaną plandeką.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2013 roku, samochodu ciężarowego brygadowego ze skrzynią ładunkową zabudowaną plandeką.: 2. Pojazd musi spełniać następujące wymagania: 1) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu max 3500 kg. 2) Podwójna kabina 7-osobowa w kolorze białym. 3) Kabina kierowcy wyposażona w tylną szybę. 4) Silnik wysokoprężny o mocy min 130 KM i pojemności max 2200 cm3. 5) Norma emisji spalin EURO5. 6) Skrzynia biegów manualna 6-biegowa. 7) Zawieszenie podwozia przednie i tylne - zależne. 8) Zbiornik paliwa min 80 litrów. 9) Lusterka boczne sterowane elektrycznie. 10) Lusterka o poszerzonym polu widzenia min 2150 mm 11) Fotele kierowcy i pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa. 12) Kierownica ze wspomaganiem hydraulicznym. 13) Centralny zamek sterowany pilotem. 14) Radioodtwarzacz samochodowy. 15) Poduszka powietrzna kierowcy. 16) Pojazd wyposażony w systemy ABS + BAS + EBD. 17) Klimatyzacja manualna. 18) Wzmocnione tylne zawieszenie - podwójny resor . 19) Skrzynia ładunkowa o wymiarach wewnętrznych: długość min 4000 mm, szerokość min 2100 mm, wysokość burt min 400 mm , wysokość plandeki min 2200 mm. 20) Burty boczne oraz tylne aluminiowe. 21) Podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej dwustronnie lakierowanej o grubości min 15 mm. 22) Nadkole wykonane z tworzywa sztucznego wyposażone w fartuchy przeciwbłotne. 23) Uchwyty do ładunku w profilu odwodowym min 8 szt. 24) Stopień wejściowy na tylnej burcie . 25) Światła obrysowe zgodne z przepisami o ruchu drogowym LED. 26) Stelaż plandeki stalowy lakierowany . 27) Plandeka celna w kolorze srebrnym. 28) Ściany plandeki (przód i boki) zabezpieczone deskami. 29) Spoiler kabiny kierowcy. 30) Komplet dokumentów do rejestracji pojazdu. 31) Samochód wyposażony w gaśnicę i trójkąt. 3. Okres gwarancji: minimum 24 miesiące, liczony od daty dostawy kompletnego pojazdu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana w obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skladowisko.sierpc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Sierpcu ul. Traugutta 33 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Sierpcu ul. Traugutta 33 09-200 Sierpc.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.