eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Remont nawierzchni asfaltowej ulic Dworcowej i Zielonej w Owińskach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Czerwonak: Remont nawierzchni asfaltowej ulic Dworcowej i Zielonej w Owińskach
Numer ogłoszenia: 258812 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206630 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni asfaltowej ulic Dworcowej i Zielonej w Owińskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: remont nawierzchni asfaltowej ulic Dworcowej i Zielonej w Owińskach. 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Przedmiot główny Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.52-0 Przedmiot dodatkowy Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.00.00-1 3) Zakres robót obejmuje: a) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej warstwą ścieralną 4 i 5 cm na długości 930m o pow. 6.828m2, b) przebudowę chodnika wzdłuS zachodniej krawędzi ulicy Zielonej (na odcinku od ul. Krótkiej do ul. Ks. A. Piotrowskiego, o długości 195m i szerokości 2m, pow. 390m2, c) wykonanie zjazdów do posesji w zakresie wykonywanego chodnika, d) przebudowę dwóch zatok autobusowych w rejonie skrzySowania z ul. Ks. A. Piotrowskiego, 4) Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od bezusterkowego odbioru końcowego. 5) Informacje dodatkowe: Ilekroć Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca moSe zastosować wskazany lub równowaSny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości uSytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równowaSne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, Se oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: -europejskie aprobaty techniczne, -wspólne specyfikacjetechniczne, -normy międzynarodowe, -inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powySej, uwzględnia się w kolejności: -Polskie Normy, - polskie aprobaty techniczne, -polskie specyfikacje techniczne. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ45.23.32.52-0, 45.11.00.00-1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.11.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1324905.62 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 583692.37
  • Oferta z najniższą ceną: 583692.37 oferta z najwyższą ceną: 583692.37
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.