eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontaktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościKiczory oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gm. Lipnica Wielka w ramach projektu pn. Poprawa środowiska naturalnego poprzez budowę infrastruktury komunalnej w gminach pogranicza polsko-słowackiego - Lipnica Wielka (PL) oraz Stefanov (SK) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Lipnica Wielka: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontaktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Kiczory oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gm. Lipnica Wielka w ramach projektu pn. Poprawa środowiska naturalnego poprzez budowę infrastruktury komunalnej w gminach pogranicza polsko-słowackiego - Lipnica Wielka (PL) oraz Stefanov (SK) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 258366 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216845 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka, Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48182634595, 2634721, faks +48182634597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontaktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Kiczory oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gm. Lipnica Wielka w ramach projektu pn. Poprawa środowiska naturalnego poprzez budowę infrastruktury komunalnej w gminach pogranicza polsko-słowackiego - Lipnica Wielka (PL) oraz Stefanov (SK) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Kiczory gmina Lipnica Wielka oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gmina Lipnica Wielka. Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika między innymi z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania robót i obejmuje w szczególności: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli jakości i zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, odnośnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, sprawdzania postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń innych niż w projekcie budowlano-wykonawczym i zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, a także zmniejszenia funkcjonalności, uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), obowiązkowo przy udziale przedstawiciela Inwestora (Zamawiającego) z żądaniem od geodety szkicu roboczego potwierdzającego pod względem rzeczowym wykonanie tych robót. udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, pisemne niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego, zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych obowiązkowo przy udziale przedstawiciela Inwestora (Zamawiającego), stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji i rękojmi. wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji. żądanie od wykonawcy badań wskaźnika (stopnia) zagęszczenia gruntu zgodne z normą. pomoc przy ocenie technicznej oraz sprawdzenie kosztorysów ofertowych względem kosztorysów inwestorskich w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. obecność (odpowiednich branżowych) inspektora nadzoru-Inżyniera Kontraktu na budowie wymagana jest nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu lub częściej jeżeli wymaga tego sytuacja na budowie. Wymagane są osoby zdolne do wykonania zamówienia Należy wskazać osoby uczestniczące w wykonaniu niniejszego zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który będzie pełnić funkcję Inżyniera Kontraktu i Koordynatora Zespołu - wykształcenie wyższe techniczne doświadczenie w wykonywaniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla co najmniej zadania obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalnię ścieków aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru w specjalności instalacyjno-inzynierskiej, w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych (odpowiednich), Inspektor Nadzoru robót budowlano - konstrukcyjnych osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - aktualne uprawnienia budowlane do nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru o specjalności budowlano - konstrukcyjnej lub konstrukcyjno-inżynierskiej, Inspektor nadzoru robót elektrycznych - osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - aktualne uprawnienia budowlane do nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru o specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, Inspektor Nadzoru robót drogowych - osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-inżynierskiej lub równoważnych (odpowiednich), - Pełna dyspozycyjność w zakresie wykonania zamówienia w zależności od potrzeb na budowie. CHARAKTERYSTYKA OBSŁUGIWANYCH OBIEKTÓW: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW Z PRZYŁĄCZAMI ENERGETYCZNYMI ORAZ BIOLOGICZNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW WRAZ Z JEJ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W MIEJSCOWOŚCI KICZORY Zakres rzeczowy: 1. Kanalizacja sanitarna - grawitacyjna łącznie 17.838,0 mb, w tym: - kolektory sanitarne - grawitacyjne PVC O 250 L = 1.899,8 mb, - kolektory sanitarne - grawitacyjne PVC O 200 L = 12.162,5 mb, - kolektory sanitarne - grawitacyjne PVC O 160 L = 3.775,7 mb. Strona: 2/14 2. Kanalizacja sanitarna - ciśnieniowa łącznie 521,5 mb, w tym: - sieć ciśnieniowa PE dz. 63 mm dł. 302,0 mb, - sieć ciśnieniowa PE dz. 75 mm dł. 204,0 mb, - sieć ciśnieniowa PE dz. 200 mm dł. 15,5 mb. - Przepompownie sieciowe (P1, P2, P3): 3 kpl. 3. Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków o Qśr.d. = 140 m3/d we wsi Kiczory. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu charakterystyki obsługiwanych obiektów znajdują się w: Zał. nr 1 - Projekty: budowlany i wykonawczy - biologiczna oczyszczalnia ścieków Zał. nr 2 - Projekty budowlany zagospodarowania terenu i architektoniczno budowlany Zał. nr 2 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.70 - 71.24.00.70 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • firma SMAJDOR Nowy Sącz inż. Leszek Smajdor, ul. Grunwaldzka 200f, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166666,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 186960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 186960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 186960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.