eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontaktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościKiczory oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gm. Lipnica Wielka w ramach projektu pn. Poprawa środowiska naturalnego poprzez budowę infrastruktury komunalnej w gminach pogranicza polsko-słowackiego - Lipnica Wielka (PL) oraz Stefanov (SK) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Lipnica Wielka: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontaktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Kiczory oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gm. Lipnica Wielka w ramach projektu pn. Poprawa środowiska naturalnego poprzez budowę infrastruktury komunalnej w gminach pogranicza polsko-słowackiego - Lipnica Wielka (PL) oraz Stefanov (SK) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 216845 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka , Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48182634595, 2634721, faks +48182634597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontaktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości: Kiczory oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gm. Lipnica Wielka w ramach projektu pn. Poprawa środowiska naturalnego poprzez budowę infrastruktury komunalnej w gminach pogranicza polsko-słowackiego - Lipnica Wielka (PL) oraz Stefanov (SK) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Kiczory gmina Lipnica Wielka oraz budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory gmina Lipnica Wielka. Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika między innymi z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania robót i obejmuje w szczególności: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli jakości i zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, odnośnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, sprawdzania postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń innych niż w projekcie budowlano-wykonawczym i zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, a także zmniejszenia funkcjonalności, uzgodnienie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), obowiązkowo przy udziale przedstawiciela Inwestora (Zamawiającego) z żądaniem od geodety szkicu roboczego potwierdzającego pod względem rzeczowym wykonanie tych robót. udział w komisjach rozruchowych instalacji i obiektów technologicznych, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, sprawdzenie kompletności operatu powykonawczego wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, pisemne niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego, zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, prowadzenie z Wykonawcą robót odbiorów częściowych i końcowych obowiązkowo przy udziale przedstawiciela Inwestora (Zamawiającego), stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji i rękojmi. wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji. żądanie od wykonawcy badań wskaźnika (stopnia) zagęszczenia gruntu zgodne z normą. pomoc przy ocenie technicznej oraz sprawdzenie kosztorysów ofertowych względem kosztorysów inwestorskich w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. obecność (odpowiednich branżowych) inspektora nadzoru-Inżyniera Kontraktu na budowie wymagana jest nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu lub częściej jeżeli wymaga tego sytuacja na budowie. Wymagane są osoby zdolne do wykonania zamówienia Należy wskazać osoby uczestniczące w wykonaniu niniejszego zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który będzie pełnić funkcję Inżyniera Kontraktu i Koordynatora Zespołu - wykształcenie wyższe techniczne doświadczenie w wykonywaniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla co najmniej zadania obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej i oczyszczalnię ścieków aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru w specjalności instalacyjno-inzynierskiej, w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych (odpowiednich), Inspektor Nadzoru robót budowlano - konstrukcyjnych osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - aktualne uprawnienia budowlane do nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru o specjalności budowlano - konstrukcyjnej lub konstrukcyjno-inżynierskiej, Inspektor nadzoru robót elektrycznych - osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - aktualne uprawnienia budowlane do nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru o specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, Inspektor Nadzoru robót drogowych - osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do nadzorowania w zakresie robót będących przedmiotem nadzoru o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-inżynierskiej lub równoważnych (odpowiednich), - Pełna dyspozycyjność w zakresie wykonania zamówienia w zależności od potrzeb na budowie. CHARAKTERYSTYKA OBSŁUGIWANYCH OBIEKTÓW: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW Z PRZYŁĄCZAMI ENERGETYCZNYMI ORAZ BIOLOGICZNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW WRAZ Z JEJ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W MIEJSCOWOŚCI KICZORY Zakres rzeczowy: 1. Kanalizacja sanitarna - grawitacyjna łącznie 17.838,0 mb, w tym: - kolektory sanitarne - grawitacyjne PVC O 250 L = 1.899,8 mb, - kolektory sanitarne - grawitacyjne PVC O 200 L = 12.162,5 mb, - kolektory sanitarne - grawitacyjne PVC O 160 L = 3.775,7 mb. Strona: 2/14 2. Kanalizacja sanitarna - ciśnieniowa łącznie 521,5 mb, w tym: - sieć ciśnieniowa PE dz. 63 mm dł. 302,0 mb, - sieć ciśnieniowa PE dz. 75 mm dł. 204,0 mb, - sieć ciśnieniowa PE dz. 200 mm dł. 15,5 mb. - Przepompownie sieciowe (P1, P2, P3): 3 kpl. 3. Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków o Qśr.d. = 140 m3/d we wsi Kiczory. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu charakterystyki obsługiwanych obiektów znajdują się w: Zał. nr 1 - Projekty: budowlany i wykonawczy - biologiczna oczyszczalnia ścieków Zał. nr 2 - Projekty budowlany zagospodarowania terenu i architektoniczno budowlany Zał. nr 2 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.70 - 71.24.00.70 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uszczegółowienie - wymagane jest by wykonawca udokumentował, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie - usługi polegające na wykonaniu n/w zakresu: - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Inżyniera Kontarktu nad realizacją co najmniej 1 zadania obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 140m3/dobę oraz sieci kanalizacji sanitarnej o długości kanałów sanitarnych minimum 5 km

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • minimum 3 osób uprawnionych i z doświadczeniem w zakresie niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy dodatkowego udokumentowania tego warunku poza złożonym oświadczeniem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty . Warunki takiej zmiany to m.in. Nieterminowe przekazanie terenu budowy, Braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, Opóźnienie w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, Wyjątkowo niesprzyjające warunki fizyczne, Zawieszenie przez zamawiającego wykonania robót, Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne, Epidemie, Nieprzewidziane braki możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw, Jakiekolwiek opóźnienia , utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego czy innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, Zmiana jakości lub innych parametrów dla danego elementu robót budowlanych lub zmian technologii, zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem się na rynku rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na uzyskanie lepszej jakości robót, Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, Zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia, Zmiana wymiarów, położenia lub wysokości części robót, Rezygnacja z części robót lub usług. Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, Zmiany podwykonawców Zmiany terminów, Wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, Wystąpienie konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub harmonogram prac, Wystąpienie potrzeby dokonania zmian kolejności realizacji poszczególnych robót w stosunku do przyjętego harmonogramu na skutek zdarzeń nieprzewidzianych, Opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów. po zaistnieniu okoliczności skutkujących podjęciem decyzji w zakresie powyższych zmian udokumentowanych w sposób pisemny

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicawielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipnicy Wielkiej 34-483 Lipnica Wielka 518.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.