eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 257990 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101209 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego. 2.Kod CPV: 50118110-9 Usługi holownicze; 50118000-5 Usługi w zakresie pomocy drogowej; 63712000-3 Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego. 3.Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: POJAZD - samochodowy, motocyklowy lub inny, CZĘŚCI - samochodowe, motocyklowe, rowery (części rowerowe) oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe samochodowym/motocyklu/rowerze, stanowiącym zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczone przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; Usługa dotyczyć będzie holowania/przewozu pojazdów samochodowych/części przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzania w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 § 1 KPK na koszt Policji z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotową usługę zgodnie z zapisami Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym z dnia 20.06.1997r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.). a.przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b.dojazd holownika od momentu przyjęcia dyspozycji usunięcia w określonym czasie maksymalnym do 80 min. do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych, rowerowych oraz podjęcie wszelkich czynności związanych z wyciągnięciem pojazdu na drogę, umożliwiającym jego załadunek niezwłocznie po zakończeniu prac przez funkcjonariuszy na miejscu zdarzenia na pojazd holujący i wyładunek w miejscu wskazanym w dyspozycji usunięcia do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych, rowerowych). UWAGA: Wskazany czas dojazdu jest czasem maksymalnym, jednakże Wykonawca może zaoferować czas dojazdu krótszy na zasadach opisanych w pkt. XX SIWZ dotyczących kryterium oceny ofert; c.czas wykonania usługi (tj. wszelkich czynności związanych z wyciągnięciem pojazdu na drogę, umożliwiających jego załadunek niezwłocznie po zakończeniu prac przez funkcjonariuszy na miejscu zdarzenia na pojazd holujący i wyładunek w miejscu wskazanym w dyspozycji usunięcia do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych, rowerowych)) nie może przekroczyć łącznie 180 min. od momentu przystąpienia do jej wykonania (nie wlicza się czasu dojazdu holownika do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu) - chyba że dowodzący działaniami funkcjonariusz na miejscu zdarzenia dopuszcza i zgadza się na wydłużenie czasu odnotowując ten fakt na druku dyspozycji usunięcia przekazanej Wykonawcy. d.Dojazd do miejsca wezwania (zdarzenia) od momentu przyjęcia dyspozycji usunięcia; e.Dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych, rowerowych) oraz załadunek pojazdu/części niezwłocznie po zakończeniu praz przez funkcjonariuszy na miejscu zdarzenia; f.załadunek i rozładunek pojazdu, a także części oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; g.zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów niezwłocznie po zakończeniu ich prac i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części; h. holowanie (przewóz i rozładunek) pojazdu (części przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na parking wskazany przez Zamawiającego wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; i.zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji usunięcia w każdym momencie świadczenia usługi; j.wyciągnięcie pojazdu lub innego przedmiotu na pobocze drogi oraz załadunek, transportowanie i wyładunek pojazdów, ich części i innych przedmiotów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przez 24 godziny na dobę przez okres 7 dni w tygodniu; k.zabezpieczenie pojazdów, ich części lub innych przedmiotów przed uszkodzeniem, pożarem, zniszczeniem, kradzieżą, utratą w czasie wykonywania prac związanych z wykonywaniem przedmiotowej usługi oraz w czasie transportu na parking depozytowy lub wskazane w dyspozycji usunięcia miejsce l.uprzątnięcie elementów pojazdu zabieranego z drogi, jej pobocza jak i ładunku przewożonego przez pojazd. Elementy te w przypadku braku decyzji ze strony policjanta Wykonawca zbiera/usuwa i utylizuje we własnym zakresie; m.usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku działań Wykonawcy i w związku z tym konieczność posiadania we własnym zakresie środku neutralizującego, sorbentu w ilości koniecznej do usunięcia zanieczyszczenia np. wyciek oleju itp.; n.zapewnienie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska; o.Wykonawca zobowiązany jest do optymalnego wykorzystania dostępnego mu sprzętu w ten sposób, że w przypadku, gdy na lawecie holowany jest więcej niż 1 pojazd np. pojazd i części - Wykonawca naliczy jedną opłatę, największą spośród cen zaproponowanych w ofercie dla wykonywanej usługi; p.Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej Umowy; q.w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; r.w trakcie świadczenia usługi przewozu, Wykonawca zobowiązuje się używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie jako transport; s.w trakcie świadczenia usługi, przejęcie pełnej odpowiedzialności cywilno - prawnej za holowane pojazdy lub ich części oraz inne przedmioty zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; t.wykonywanie dyspozycji usunięcia w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy; u.prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych pojazdów/części w okresie minionego miesiąca (zał. nr 4 do umowy). 4.Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a)wykonywania czynności, o których mowa w pkt 3 na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego danej Jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza KPP/KP, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją usunięcia pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję w związku ze sprawą (zał. nr 2 do umowy); b)zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji usunięcia w każdym momencie świadczenia usługi. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych w ramach Umowy usług wraz z nr tel. kontaktowych stanowić będzie załącznik do Umowy; c)dojazdu do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 80 minut, licząc od momentu uzyskania informacji, o której mowa w pkt. III ppkt 4 lit. a); d)wykonywania czynności w zakresie usuwania i transportowania pojazdów niezwłocznie i bez zbędnego opóźnienia; e)przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane/przewożone pojazdy, a także części oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję w związku ze sprawą; f)zachowania tajemnicy i nie?udzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów; g)wykonywania dyspozycji usunięcia w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części; h)sporządzania na koniec każdego miesiąca i przekazywania Zamawiającemu w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca wykazu holowanych/przewożonych w tym okresie pojazdów/części oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia (zał. nr 4 do umowy). 5.Wykonywanie przewozu drogowego na zlecenie Zamawiającego nie jest świadczeniem przez Wykonawcę usługi w ramach: - pomocy drogowej, - akcji humanitarnej czy działań ratunkowych lecz wykonywaniem klasycznego transportu drogowego z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych przepisów mających zastosowanie w tego rodzaju sprawach. W związku z tym pojazd Wykonawcy powinien być wyposażony w : -tachograf (czas pracy kierowców) -SEPO - system elektronicznego poboru opłat - pojazdy o DMC przekraczającej 3,5 t. 6.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń). 7.Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem odpowiedniej jednostki KPP/KP wraz z dokumentem opisanym w pkt. III ppkt 4 lit. a) (zał. nr 2 do umowy). 8.Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 9.Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 10.Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 11.Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: - maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto przeznaczonej na realizacje zamówienia w danej części. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości brutto zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 12.Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym od szkód powstałych na skutek uszkodzenia, kradzieży samych pojazdów lub ich części oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia, w trakcie świadczenia usługi lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. 13. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji: Część 1: nadzór kompetencyjny: KP Kostrzyn n/O Gminy: Kostrzyn n/Odrą Część 2: nadzór kompetencyjny: KP Skwierzyna Gminy: Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Strzelce Kraj. Gminy: Strzelce Kraj., Zwierzyń, Stare Kurowo, Drezdenko, Dobiegniew Część 4: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrz. Gminy: Krosno Odrz., Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo, Gubin Część 5: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka, Rzepin, Ośno Lubuskie Część 6: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów Gminy: Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko, Kożuchów, Nowe Miasteczko, Bytom Odrz. Część 8: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki, Szprotawa, Niegosłowice, Małomice 14. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (obowiązywania umowy) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 1.Umowa będzie obowiązywać od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2015 r. Strony przewidują możliwość jej przedłużenia jeśli Wartość brutto umowy nie zostanie wykorzystana do dnia wskazanego w zdaniu pierwszym, nie dłużej jednak niż do dnia wyboru nowego Wykonawcy. 2.Wykorzystanie Wartości brutto umowy przed terminem obowiązywania umowy skutkuje jej wygaśnięciem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: KP SULECHÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXMAR Piotr Lubiń, Marian Dziubałka, Ul. Sosnowa 21,, Świdnica, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3661,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4504,10

  • Oferta z najniższą ceną: 4504,10 / Oferta z najwyższą ceną: 15716,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: KPP NOWA SÓL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXMAR Piotr Lubiń, Marian Dziubałka, Ul. Sosnowa 21,, Świdnica, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3743,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4605,10

  • Oferta z najniższą ceną: 4605,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4605,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: KP SKWIERZYNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum AUTO-LIDER Artur Mejza, Ul. Waszkiewicza 25d,, Międzyrzecz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2187,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7269,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.