eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golczewo › Obsługa bankowa budżetu Gminy Golczewo i jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Golczewo: Obsługa bankowa budżetu Gminy Golczewo i jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 257972 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golczewo , ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3860127, 3860102, faks 0-91 3860127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golczewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Golczewo i jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Golczewo oraz jej jednostek organizacyjnych od dnia 1 marca 2009 do dnia 29 lutego 2012 r. obejmująca: 1) rachunki rozliczeniowe w złotych, USD, EUR; 2) rachunki lokat terminowych w złotych, USD, EUR. Zakres: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Gminy Golczewo; 2) przyjmowanie wpłat gotówkowych w punkcie kasowym znajdującym się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego; 3) dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie kasowym znajdującym się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego; 4) realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w banku oferenta; 5) realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach; 6) realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w banku oferenta; 7) realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach; 8) korzystanie z elektronicznej obsługi banku; 9) wydawanie opinii i zaświadczeń; 10) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach według zmiennej stopy procentowej ustalanej co miesiąc w oparciu o średnią stawkę WIBID 1 M z miesiąca poprzedniego wyliczoną na zasadach obowiązujących w banku skorygowaną o stałą marżę % banku i/lub stały wskaźnik korygujący; 11) zaciąganie kredytu obrotowego do wysokości 1 000 000 zł w rachunku bieżącym o oprocentowaniu opartym na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku; 12) otwarcie i prowadzenie - na wniosek Zamawiającego dodatkowych kont pomocniczych; 13) w razie zapłaty odsetek przez Zamawiającego z tytułu opóźnienia w spełnieniu świadczenia pieniężnego należnego wierzycielom z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia powstałej szkody; 14) zastosowanie taryf opłat i prowizji bankowych w odrębnych umowach rachunku bankowego dla jednostek budżetowych gminy według taryf podanych w ofercie banku na obsługę budżetu Gminy Golczewo: a) Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie, b) Szkoły Podstawowej w Wysokiej Kamieńskiej, c) Zakładu Usług Publicznych w Golczewie, d) Ośrodka Pomocy Społecznej w Golczewie, e) Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Golczewie, f) Komunalnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Sosnowicach; 15) zawarcie odrębnych umów z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, w szczególności z wymienionymi w pkt 14; niezastosowanie się do tego wymogu umowy ze wszystkim stanowi naruszenie umowy i może skutkować wypowiedzeniem pozostałych umów; 16) instalacja systemu elektronicznej obsługi bankowej w jednostkach organizacyjnych gminy wskazanych przez Zamawiającego, uaktualnianie oprogramowania oraz usuwanie usterek i awarii, przeszkolenie pracowników. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawa z 29.08. 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 , poz. 665, z późn. zm.) i ewentualnie inne akty prawa, w tym prawa europejskiego, 3) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego, potwierdzone dokumentami, że usługi zostały należycie wykonane, 4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych opisanych w ust.1 pkt 1-4, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą prawo zamówień publicznych lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny, o których mowa w art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień(pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 PZP, 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, tj. zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych; zezwolenie (koncesja, licencja) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (jeżeli podstawą prawną działania oferenta jest przepis prawa powszechnie obowiązującego - opublikowany akt prawny). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, jednej usługi polegającej na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykonawca posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym ustępie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w zdaniu pierwszym. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dla ustanowionego pełnomocnika do oferty załączają pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust. 2 pkt 1 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem, 2) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Marża bankowa i prowizja bankowa dla kredytu w rachunku - 20
  • 3 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.golczewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo, p. 19, w godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając takie zapotrzebowanie na adres: z.urbanski@golczewo.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo, kancelaria ogólna pokój nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.