eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golczewo › Obsługa bankowa budżetu Gminy Golczewo i jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Golczewo: Obsługa bankowa budżetu Gminy Golczewo i jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 24930 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257972 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Golczewo, ul. Zwycięstwa 23, Golczewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3860127, 3860102, faks 0-91 3860127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Golczewo i jej jednostek organizacyjnych przez okres 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Golczewo oraz jej jednostek organizacyjnych od dnia 1 marca 2009 do dnia 29 lutego 2012 r. obejmująca: 1) rachunki rozliczeniowe w złotych, USD, EUR; 2) rachunki lokat terminowych w złotych, USD, EUR. Zakres: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu Gminy Golczewo; 2) przyjmowanie wpłat gotówkowych w punkcie kasowym znajdującym się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego; 3) dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie kasowym znajdującym się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego; 4) realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w banku oferenta; 5) realizacja przelewów składanych w formie papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach; 6) realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w banku oferenta; 7) realizacja przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach; 8) korzystanie z elektronicznej obsługi banku; 9) wydawanie opinii i zaświadczeń; 10) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach według zmiennej stopy procentowej ustalanej co miesiąc w oparciu o średnią stawkę WIBID 1 M z miesiąca poprzedniego wyliczoną na zasadach obowiązujących w banku skorygowaną o stałą marżę % banku i/lub stały wskaźnik korygujący; 11) zaciąganie kredytu obrotowego do wysokości 1 000 000 zł w rachunku bieżącym o oprocentowaniu opartym na stawce WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku; 12) otwarcie i prowadzenie - na wniosek Zamawiającego dodatkowych kont pomocniczych; 13) w razie zapłaty odsetek przez Zamawiającego z tytułu opóźnienia w spełnieniu świadczenia pieniężnego należnego wierzycielom z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia powstałej szkody; 14) zastosowanie taryf opłat i prowizji bankowych w odrębnych umowach rachunku bankowego dla jednostek budżetowych gminy według taryf podanych w ofercie banku na obsługę budżetu Gminy Golczewo: a) Zespołu Szkół Publicznych w Golczewie, b) Szkoły Podstawowej w Wysokiej Kamieńskiej, c) Zakładu Usług Publicznych w Golczewie, d) Ośrodka Pomocy Społecznej w Golczewie, e) Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Golczewie, f) Komunalnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Sosnowicach; 15) zawarcie odrębnych umów z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, w szczególności z wymienionymi w pkt 14; niezastosowanie się do tego wymogu umowy ze wszystkim stanowi naruszenie umowy i może skutkować wypowiedzeniem pozostałych umów; 16) instalacja systemu elektronicznej obsługi bankowej w jednostkach organizacyjnych gminy wskazanych przez Zamawiającego, uaktualnianie oprogramowania oraz usuwanie usterek i awarii, przeszkolenie pracowników. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3132.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Gryficach, Plac Zwycięstwa 5, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3132.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3132.00 oferta z najwyższą ceną: 14220.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.