eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Świadczenie usług transportu osobowego, sanitarnego , transportu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 41 / 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Wieluń: Świadczenie usług transportu osobowego, sanitarnego , transportu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 41 / 2014
Numer ogłoszenia: 257937 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu osobowego, sanitarnego , transportu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 41 / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A : świadczenie usług transportu osobowego w obrębie działania SPZOZ w Wieluniu- pojazd wraz z kierowcą , polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej SP ZOZ w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie od ponie-działku do piątku 5 dni w tygodniu od godziny 725 - 1500 oraz od godziny 1500 - 725 dnia następnego, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Sobota - niedziela i dni świąteczne dyżur 24 godzinny na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 92.000km. Wymagania: 1) samochód osobowy minimum czterodrzwiowy, wieloosobowy bez specjalistycznego wyposażenia medycznego, wyposażony w apteczkę pierwszej pomocy zawierającą: - jałowe gaziki i bandaże - środki ochrony osobistej : rękawiczki jednorazowe lateksowe , fartuch jednorazowy ochronny , 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w za-kresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, , których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. ZADANIE B : świadczenie usług transportu osobowego - pojazd wraz z kierowcą, przewóz personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej SP ZOZ w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie od poniedziałku - do piątku 5 dni w tygodniu pomiędzy godziną 725 a 1500 , oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne niezależnie od pory dnia, do godziny 2000 - sporadycznie dwa do czterech przypadków kwartalnie. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 41.200km. Wymagania: 1) samochód osobowy minimum czterodrzwiowy, wieloosobowy bez specjalistycznego wyposażenia medycznego, wyposażony w apteczkę pierwszej pomocy zawierającą: - jałowe gaziki i bandaże - środki ochrony osobistej : rękawiczki jednorazowe lateksowe , fartuch jednorazowy ochronny , 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym posiadać, aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w za-kresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. ZADANIE C : świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą dla nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej oraz przewóz chorych w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy w niedziele i święta .Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 31.500 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej, w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. Wykonawca zapewnia gotowość wyłącznego użytkowania środka transportu sanitarnego, co oznacza, że pojazd wskazany w ofercie nie może być wykorzystywany w godzinach funkcjonowania nocnego POZ przez użytkowników w innych rodzajach świadczeń. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia ambulansów sanitarnych, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. ZADANIE D : świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą, świadczenie samochodowych usług transportowych, przewóz - chorych, personelu medycznego, zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h, na każdorazowe wezwanie telefoniczne, wg potrzeb SP ZOZ w Wieluniu. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 122.400 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych ,posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii trans-portu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym . ZADANIE E : świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą, przewóz chorych wynikają-cy ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wg potrzeb POZ. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 4.500 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii trans-portu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym . ZADANIE F : -świadczenie usług transportu krwi z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25 do SP ZOZ w Wieluniu. Transport realizowany będzie w trybie zwykłym i na ratunek od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport na ratunek to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiają-cy. -świadczenie usług transportu materiału biologicznego do wykonywania badań laboratoryjnych z siedziby Zamawiającego do Wykonawcy - Laboratorium Medyczne Spółka z o. o., 91-520 Łódź - Łagiewniki , ul. Okólna 181 Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około 48.500km. Wymagania: 1)pojazdy odpowiadać muszą wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego do-puszczone do użytku zgodnie w z obowiązującymi przepisami prawa i spełniające warunki dla pojazdów uprzywilejowanych . 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) pojemniki do transportu krwi znajdujące się na wyposażeniu Wykonawcy muszą posiadać dokumenty w postaci protokołów walidacji dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11.12.2012 w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami ( Dz. U. 2013 poz.5). 3) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 4) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamowienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie załączonego dokumentu DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY (Załącznik Nr 7 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie załączonych dokumentów : WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA POJAZDÓW (Załącznik Nr 6 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie załączonych dokumentów : WYKAZ OSÓB KTÓRYMI DYSPONUJE WYKONAWCA (Załącznik Nr 5 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie dołączonej Polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł na każde z ZADAŃ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Tremin płatności - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozo-staje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług transportu osobowego w obrębie działania SPZOZ w Wieluniu- pojazd wraz z kierowcą , polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej SP ZOZ w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie od ponie-działku do piątku 5 dni w tygodniu od godziny 725 - 1500 oraz od godziny 1500 - 725 dnia następnego, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Sobota - niedziela i dni świąteczne dyżur 24 godzinny na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 92.000km. Wymagania: 1) samochód osobowy minimum czterodrzwiowy, wieloosobowy bez specjalistycznego wyposażenia medycznego, wyposażony w apteczkę pierwszej pomocy zawierającą: - jałowe gaziki i bandaże - środki ochrony osobistej : rękawiczki jednorazowe lateksowe , fartuch jednorazowy ochronny , 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w za-kresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, , których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatnosci - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług transportu osobowego - pojazd wraz z kierowcą, przewóz personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej SP ZOZ w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie od poniedziałku - do piątku 5 dni w tygodniu pomiędzy godziną 725 a 1500 , oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne niezależnie od pory dnia, do godziny 2000 - sporadycznie dwa do czterech przypadków kwartalnie. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 41.200km. Wymagania: 1) samochód osobowy minimum czterodrzwiowy, wieloosobowy bez specjalistycznego wyposażenia medycznego, wyposażony w apteczkę pierwszej pomocy zawierającą: - jałowe gaziki i bandaże - środki ochrony osobistej : rękawiczki jednorazowe lateksowe , fartuch jednorazowy ochronny , 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym posiadać, aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w za-kresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatnosci - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą dla nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej oraz przewóz chorych w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy w niedziele i święta .Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 31.500 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej, w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. Wykonawca zapewnia gotowość wyłącznego użytkowania środka transportu sanitarnego, co oznacza, że pojazd wskazany w ofercie nie może być wykorzystywany w godzinach funkcjonowania nocnego POZ przez użytkowników w innych rodzajach świadczeń. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia ambulansów sanitarnych, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą, świadczenie samochodowych usług transportowych, przewóz - chorych, personelu medycznego, zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h, na każdorazowe wezwanie telefoniczne, wg potrzeb SP ZOZ w Wieluniu. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 122.400 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych ,posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii trans-portu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatnosci - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą, przewóz chorych wynikają-cy ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wg potrzeb POZ. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 4.500 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przed-stawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii trans-portu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatnosci - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -świadczenie usług transportu krwi z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25 do SP ZOZ w Wieluniu. Transport realizowany będzie w trybie zwykłym i na ratunek od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport na ratunek to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozosta-ły transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiają-cy. -świadczenie usług transportu materiału biologicznego do wykonywania badań laboratoryjnych z siedziby Zamawiającego do Wykonawcy - Laboratorium Medyczne Spółka z o. o., 91-520 Łódź - Łagiewniki , ul. Okólna 181 Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około 48.500km. Wymagania: 1)pojazdy odpowiadać muszą wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego do-puszczone do użytku zgodnie w z obowiązującymi przepisami prawa i spełniające warunki dla pojazdów uprzywilejowanych . 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) pojemniki do transportu krwi znajdujące się na wyposażeniu Wykonawcy muszą posiadać dokumenty w postaci protokołów walidacji dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11.12.2012 w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami ( Dz. U. 2013 poz.5). 3) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 4) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatnosci - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.