eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Świadczenie usług transportu osobowego, sanitarnego , transportu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 41 / 2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Wieluń: Świadczenie usług transportu osobowego, sanitarnego , transportu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 41 / 2014.
Numer ogłoszenia: 10563 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257937 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu osobowego, sanitarnego , transportu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 41 / 2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE A : świadczenie usług transportu osobowego w obrębie działania SPZOZ w Wieluniu- pojazd wraz z kierowcą , polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej SP ZOZ w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie od poniedziałku do piątku 5 dni w tygodniu od godziny 725 - 1500 oraz od godziny 1500 - 725 dnia następnego, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Sobota - niedziela i dni świąteczne dyżur 24 godzinny na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 92.000km. Wymagania: 1) samochód osobowy minimum czterodrzwiowy, wieloosobowy bez specjalistycznego wyposażenia medycznego, wyposażony w apteczkę pierwszej pomocy zawierającą: - jałowe gaziki i bandaże - środki ochrony osobistej : rękawiczki jednorazowe lateksowe , fartuch jednorazowy ochronny , 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, , których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. ZADANIE B : świadczenie usług transportu osobowego - pojazd wraz z kierowcą, przewóz personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej SP ZOZ w Wieluniu z pozostawaniem w gotowości do wykonywania tych usług ( wezwanie na telefon ) i zabezpieczeniem stałej łączności z Zamawiającym . Czas pracy - codziennie od poniedziałku - do piątku 5 dni w tygodniu pomiędzy godziną 725 a 1500 , oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne niezależnie od pory dnia, do godziny 2000 - sporadycznie dwa do czterech przypadków kwartalnie. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 41.200km. Wymagania: 1) samochód osobowy minimum czterodrzwiowy, wieloosobowy bez specjalistycznego wyposażenia medycznego, wyposażony w apteczkę pierwszej pomocy zawierającą: - jałowe gaziki i bandaże - środki ochrony osobistej : rękawiczki jednorazowe lateksowe , fartuch jednorazowy ochronny , 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi posiadać, aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. ZADANIE C : świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą dla nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej oraz przewóz chorych w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy w niedziele i święta .Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 31.500 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej, w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. Wykonawca zapewnia gotowość wyłącznego użytkowania środka transportu sanitarnego, co oznacza, że pojazd wskazany w ofercie nie może być wykorzystywany w godzinach funkcjonowania nocnego POZ przez użytkowników w innych rodzajach świadczeń. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym, minimum 3 letnim stażem prowadzenia ambulansów sanitarnych, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. ZADANIE D : świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą, świadczenie samochodowych usług transportowych, przewóz - chorych, personelu medycznego, zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h, na każdorazowe wezwanie telefoniczne, wg potrzeb SP ZOZ w Wieluniu. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 122.400 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu: OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych ,posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym . ZADANIE E : świadczenie usług transportu sanitarnego - karetka wraz z kierowcą, przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wg potrzeb POZ. Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około - 4.500 km. Wymagania: 1) ambulans drogowy służący do przewozu pacjentów w pozycji leżącej , w zakresie sprzętu i wyposażenia spełniający wymogi określone dla ambulansu typu A1 wg. Polskiej Normy PN - EN 1789 wprowadzającej Normę Europejską EN - 1789:2008 - wymagana homologacja. 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, minimum 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 3) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym . ZADANIE F : świadczenie usług transportu krwi z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25 do SP ZOZ w Wieluniu. Transport realizowany będzie w trybie zwykłym i na ratunek od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport na ratunek to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiający. -świadczenie usług transportu materiału biologicznego do wykonywania badań laboratoryjnych z siedziby Zamawiającego do Wykonawcy - Laboratorium Medyczne Spółka z o. o., 91-520 Łódź - Łagiewniki , ul. Okólna 181 Dotychczasowa roczna ilość kilometrów to około 48.500km. Wymagania: 1)pojazdy odpowiadać muszą wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczone do użytku zgodnie w z obowiązującymi przepisami prawa i spełniające warunki dla pojazdów uprzywilejowanych . 1.1) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie pojazdu : OC, NW, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 2) pojemniki do transportu krwi znajdujące się na wyposażeniu Wykonawcy muszą posiadać dokumenty w postaci protokołów walidacji dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11.12.2012 w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami ( Dz. U. 2013 poz.5). 3) kierowca musi legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami , oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, 3 letnim stażem prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych , posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy , oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych, których kserokopie przedstawi wraz z ofertą 4) wyposażenie w środki łączności zabezpieczające kontakt pomiędzy Zamawiający a Wykonawcą - minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową. UWAGA ! Zamawiający wymaga bezwzględnie aktualnej Decyzji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzającej, że pojazd Wykonawcy jest w rozumieniu ustawy prawo o ruchu drogowym pojazdem uprzywilejowanym ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS - MED - Mieczysław Kluska , 98-300 Wieluń, oś. Im. Kard. S. Wyszyńskiego 23/2, oś. Im. Kard. S. Wyszyńskiego 23/2, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103701,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SZKOLENIOWO-USŁUGOWE RKO - Wojciech Werbicki, Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 11/7, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57320,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53148,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53148,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60152,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE C.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej- BOMED Bożena Bąk, ul. 18 stycznia 16, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82816,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77805,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108360,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej- BOMED Bożena Bąk, ul. 18 stycznia 16, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344341,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328032,00

  • Oferta z najniższą ceną: 328032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 328032,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE E

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej- BOMED Bożena Bąk, ul. 18 stycznia 16, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13810,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13275,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13275,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE F

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTU - TCS Ryszard Misiak, ul. Alabastrowa 7, 93-641 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59538,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143075,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.