eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › dostawa mięsa i wedlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Śrem: dostawa mięsa i wedlin
Numer ogłoszenia: 257288 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Farna 16, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2830369, faks 061 2830369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps_srem@Qpoczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i wedlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szynka śniadaniowa 70 2. Szynka gotowana 90 3. Pieczeń rzymska 70 4. Pieczeń familijna 60 5. Kiełb. parówka gruba w naturalnym jelicie 380 6. Kiełb. śląska 250 7. Kiełb. domowa 100 8. Kiełb. biała gruba 250 9. Szynka wiejska 50 10. Kiełb. gilowa 180 11. Parówki cienkie w sztucznym jelicie 80 12. Mielonka 50 13. Mortadela 100 14. Kiełb. szynkowa 50 15. Drobiowa 70 16. Zielonogórska 50 17 . Metka łososiowa 40 18. Ogonówka parzona 50 19. Polędwica sopocka 130 20. Salceson biały 30 21. Salceson ozorkowy 30 22. Szynka babuni 70 23. Filet z indyka wędzony 30 24. Szynka tyrolska 140 25. Pieczeń babuni 50 26. Przysmak drobiowy 60 27. Kaszanka cienka 100 28. Kaszanka gruba 120 29. Pasztet luksusowy 100 30. Wątrobianka 100 31. Smalec 250 32. Kiełb. golonkowa 60 33. Stópki wieprzowe 80 34. Karkówka b/kości 500 35. Mięso mielone wieprzowe 600 36. Mięso gulaszowe 300 37. Wołowina b/kości 150 38. Boczek wędzony 40 39. Łopatka b/ kości 100 40. Kości wędzone 60 41. Golonka peklowana z kością 90 42. Schab b/kości 200 43. Kurczak 80 44. Żołądki wieprzowe odgotowane i pokrojone 350 45. Żołądki drobiowe 30 46. Filet z kur- mięso 400 47. Żeberka wieprzowe paski 250 48. Wątroba drobiowa 150 49. Udko z kurczaka 600.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy , którzy : 1) spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określone działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art.24ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3) udzielą co najmniej 30- dniowego terminu płatności, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury za zrealizowany i odebrany zakres przedmiotu zamówienia. 1. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia , nie spełnia . Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia . 2. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie Wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b ) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a,b niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwo Powiatowe w Śremie zakładka DPS Śrem.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIP Starostwo Powiatowe w Śremie zakładka DPS Śrem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Domu Pomocy Społecznej ul. Farna 16,63-100 Śrem - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.