eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi ochroniarskie obiektów uczelni w Warszwie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Warszawa: Usługi ochroniarskie obiektów uczelni w Warszwie
Numer ogłoszenia: 257092 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina, ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8278309, fax 022 8278309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochroniarskie obiektów uczelni w Warszwie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony całodobowej realizowane w obiektach Uczelni położonych w Śródmieściu Warszawy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu obowiązuje wadium w kwocie 10.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają ważną koncesję/zezwolenie/na prowadzoną działalność, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997(Dz.U.nr.114/1997 poz.740 z późniejszymi zmianami). 2. Prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem od min. 3 lat, nieprzerwanie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie/potwierdzone referencjami/w świadczeniu ochrony w uczelniach wyższych lub szkołach średnich oraz bankach i urzędach. 4. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny tj.: a/Posiadają na terenie Warszawy własne zmotoryzowane patrole interwencyjne w liczbie co najmniej 15 patroli. b/Zobowiązują się zamontować na terenie ochranianego obiektu głównego wyposażenie techniczne wspomagające pracę agentów ochrony, wymienione w opisie zamówienia. c/.Dysponują odpowiednio wyszkolonym personelem, w tym agentami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. 5. Zobowiązuje się wykonać zamówienie samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców w jakimkolwiek elemencie zamówienia. 6. Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej(OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość sumy ubezpieczenia nie może być niższa niż 3,5 miliona złotych. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na całość oferty składają się następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy-patrz załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publicznego określonych art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 2 3. Wykaz ważniejszych usług ochrony obejmujących tylko szkoły wyższe, urzędy, szpitale, banki, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat-patrz załącznik nr 3 (doświadczenie oferenta). 4. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia-załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane przeszkolenie. 5. Oświadczenie o posiadanych patrolach interwencyjnych-załącznik nr 5 6. Aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składa- nia ofert. 7. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię udzielonej koncesji na prowadzoną działalność. 8. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie nadania NIP i REGON 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 u Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Listy referencyjne od zamawiających wykazanych w załączniku nr 3 wybranych wg. uznania wykonawcy -w liczbie min. 6 szt. 13.Poświadczoną kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności ochrony, obejmującą okresem ważności czas nie krótszy niż pierwszych 6 miesięcy realizacji niniejszego zamówienia. 14.Kserokopie certyfikatu systemu zarządzania jakością PN-EN-ISO 9001:2001 15.Kserokopię certyfikatu systemu jakości AQAP 2110:2003 16. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa Pokój 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2 00-368 Warszawa pokój 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.