To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Pszczyna: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa
Numer ogłoszenia: 256539 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 227097 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pszczynie, ul. Bogedaina, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2104300, fax 032 2104300 w. 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków Sądu Rejonowego: a) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 14 - powierzchnia użytkowa 1755.90 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, dwa wejścia (główne i boczne). b) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 14 A - powierzchnia użytkowa 306 m2 - budynek jednopiętrowy, jedno wejścia (główne). c) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 8 - powierzchnia użytkowa 936.99 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, jedno wejście (główne). pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach Oraz konwój gotówki obejmujący: Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę obejmującą odbiór i transport własnym środkiem transportu wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie zamkniętej odebranych z kas Sądu Rejonowego w Pszczynie i doręczonych do: - Banku w Pszczynie, ul - Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 a)Odbiór z kasy Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14 zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką codziennie tj. w poniedziałki o godz. 17.45 od wtorku do piątku w godz. od 14.30 do 15.00. b)Przewóz samochodem pakietów oraz kasjerki tam i z powrotem. c)Doręczenie pakietów do Banku w Pszczynie w imieniu i na rzecz Zamawiającego. d)Ochronę wartości pieniężnych przewożonych przez pracownika Sądu. e)Doręczenie pakietów raz w tygodniu do Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w: 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Część II: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Sądu Rejonowego: Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Pszczynie, w Czechowicach - Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 - powierzchnia użytkowa 224 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, dwa wejścia (główne i boczne). pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w: 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ i umowy, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 407333,4 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ODNOWA Sp . z o.o., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25451.64
- Oferta z najniższą ceną: 25451.64 / oferta z najwyższą ceną: 47956.25
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ODNOWA Sp. z o.o., ul. Koraszewskiego 8-16, 45-011 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8492.81
- Oferta z najniższą ceną: 8492.81 / oferta z najwyższą ceną: 15985.42
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Świadczenie usługi ochrony doraźnej
- Usługi ochroniarskie w obiektach Archiwum Państwowego w Warszawie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.