eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Pszczyna: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa
Numer ogłoszenia: 227097 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pszczynie, ul. Bogedaina 14, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2104300, fax 032 2104300 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków Sądu Rejonowego: a) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 14 - powierzchnia użytkowa 1755.90 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, dwa wejścia (główne i boczne). b) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 14 A - powierzchnia użytkowa 306 m2 - budynek jednopiętrowy, jedno wejścia (główne). c) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 8 - powierzchnia użytkowa 936.99 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, jedno wejście (główne). pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach Oraz konwój gotówki obejmujący: Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę obejmującą odbiór i transport własnym środkiem transportu wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie zamkniętej odebranych z kas Sądu Rejonowego w Pszczynie i doręczonych do: - Banku...w Pszczynie, ul... - Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 a)Odbiór z kasy Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14 zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką codziennie tj. w poniedziałki o godz. 17.45; od wtorku do piątku w godz. od 14.30 do 15.00. b)Przewóz samochodem pakietów oraz kasjerki tam i z powrotem. c)Doręczenie pakietów do Banku ...w Pszczynie w imieniu i na rzecz Zamawiającego. d)Ochronę wartości pieniężnych przewożonych przez pracownika Sądu. e)Doręczenie pakietów raz w tygodniu do Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Część II: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Sądu Rejonowego: Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Pszczynie, w Czechowicach - Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 - powierzchnia użytkowa 224 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, dwa wejścia (główne i boczne). pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ i umowy, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Spełniają warunki podmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji, tj.; 1) posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie 2) wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na ochronie obiektów użyteczności publicznej w systemie całodobowym przez minimum 4 stanowiska ochrony przez całą dobę; 3) dysponują co najmniej 15 osobami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadającymi licencje pracowników ochrony co najmniej l stopnia; 4) posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150 000 PLN 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowe - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary: 1.7 Aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 1.8 Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenia zamówienia co najmniej 3 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na całodobowej ochronie przez minimum 4 stanowiska ochrony obiektów użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5, Dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie może być referencja lub inny dokument np. oświadczenie, który będzie zawierał co najmniej następujące dane: - datę wystawienia dokumentu, - oznaczenie odbiorcy usług, - adres odbiorcy usług, - określenie terminu realizacji umowy w miesiącach, latach lub w inny sposób, tak, aby można było w sposób jednoznaczny określić dwunastomiesięczną ciągłość świadczenia usługi - liczbę stanowisk całodobowej ochrony, - podpis osoby reprezentującej odbiorcę usług - pieczęć odbiorcy 1.9 Wykaz co najmniej 15 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencje pracowników ochrony co najmniej l stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji pracowników ochrony przez wszystkie osoby wskazane w wykazie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Do każdego pracownika wpisanego w wykaz musi być dołączona kserokopia potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ dokumentu potwierdzającego posiadania licencji. 1.10.W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i kredytowej Wykonawcy, Zamawiający wymaga: -informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy na 150 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.11 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z ochroną mienia. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2) w przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. 1.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczyna.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Pszczynie ul. Bogedaina 14 43-200 Pszczyna Oddział Administracyjny, pokój nr 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Pszczynie ul. Bogedaina 14 43-200 Pszczyna Oddział Administracyjny, pokój nr 122.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków Sądu Rejonowego: a) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 14 - powierzchnia użytkowa 1.755,90 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, dwa wejścia (główne i boczne). b) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 14 A - powierzchnia użytkowa 306 m2 - budynek jednopiętrowy, jedno wejścia (główne). c) w Pszczynie przy ul. Bogedaina nr 8 - powierzchnia użytkowa 936,99 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, jedno wejście (główne). pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach Oraz konwój gotówki obejmujący: Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę obejmującą odbiór i transport własnym środkiem transportu wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie zamkniętej odebranych z kas Sądu Rejonowego w Pszczynie i doręczonych do: - Banku..w Pszczynie, ul.. - Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 a)Odbiór z kasy Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14 zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką codziennie tj. w poniedziałki o godz. 17.45; od wtorku do piątku w godz. od 14.30 do 15.00. b)Przewóz samochodem pakietów oraz kasjerki tam i z powrotem. c)Doręczenie pakietów do Banku ..w Pszczynie w imieniu i na rzecz Zamawiającego. d)Ochronę wartości pieniężnych przewożonych przez pracownika Sądu. e)Doręczenie pakietów raz w tygodniu do Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i umowy, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Sądu Rejonowego: Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Pszczynie, w Czechowicach - Dziedzicach przy ul. Niepodległości 35 - powierzchnia użytkowa 224 m2 - budynek dwupiętrowy z podpiwniczeniem, dwa wejścia (główne i boczne). pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1. Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ i umowy, 2. Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.