To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Warszawa: Zakup mebli na potrzeby księgozbioru Wydziału Informacji o Krajach Pochodzenia Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 256459 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196639 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli na potrzeby księgozbioru Wydziału Informacji o Krajach Pochodzenia Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego (Urzędu do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33 Warszawa) oraz montaż mebli wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ogólne wymagania do przedmiotu zamówienia: a) Meble muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości, sporządzając protokół. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli nowych, wolnych od wad. b) Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty (atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) i certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa, które dopuszczają ich stosowanie. c) Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu projekt mebli w terminie 3 dni od podpisania umowy. Zamawiający w terminie do 2 dni od otrzymania projektu dokona akceptacji projektu w formie pisemnej. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do projektu Wykonawca w terminie 2 dni od otrzymania uwag przedstawi, uwzględniający uwagi Zamawiającego, projekt. Po zaakceptowaniu projektu Wykonawca dokona montażu w siedzibie Zamawiającego. d) Podane wymiary mebli są orientacyjne i muszą być zweryfikowane przez Wykonawcę po dokonaniu dokładnych pomiarów pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Taborowej 33 w Warszawie. e) Szczegóły detali dekoracyjnych zostaną uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnego potwierdzenia, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. f) Meble powinny zostać dostarczone oraz zamontowane w siedzibie Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie, przy ul. Taborowej 33. Wykonawca powiadomi Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy, dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, dokona rozładunku z montażem (np. złożenie, skręcenie w przypadku, gdy dostarczony sprzęt będzie tego wymagał).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja projektu 1/7/2009/EFU ROZBUDOWA BIBLIOTEKI WYDZIAŁU INFORMACJI O KRAJACH POCHODZENIA współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców- Program Roczny 2009.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul. Grójecka 128, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45081,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40565,00
Oferta z najniższą ceną: 40565,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111386,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.