eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont dachu budynku przy ul. Rapackiego 13 w Radomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Radom: Remont dachu budynku przy ul. Rapackiego 13 w Radomiu
Numer ogłoszenia: 256413 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229421 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku przy ul. Rapackiego 13 w Radomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku przy ul. Rapackiego 13 w Radomiu. 2. W zakres robót wchodzi wymiana istniejącego pokrycia papą t podkładową w pasie nadrynnowym ok. 1,0 m, oraz naprawa pozostałego pokrycia papą termozgrzewalną nawierzchniową SBS gr. 5,2 mm wraz z wymianą obróbek blacharskich, remont rynien, wymianą desek pod obróbki, wykonaniem niezbędnych napraw podłoża i malowaniem kominów. 3. Powierzchnia dachu do pokrycia papą termozgrzewalną wynosi 858,75 m2. 4. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, które są dołączone do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorys ofertowy w oparciu o załączony przedmiar robót. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologii i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowi całkowitą cenę zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 7. Wymagania dotyczące gwarancji: 7.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń całości zamówienia. 7.2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. 7.3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 7.4. Okresy gwarancji użytych materiałów muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 7.5. Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy niewchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez Wystawców Gwarancji i Wykonawcę. 7.6. Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazane wraz z protokołami odbioru końcowego. 8. Wymagania dotyczące robót: 8.1. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 8.2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 9. Wymogi dotyczące materiałów i urządzeń: 9.1. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 9.2. Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia. 10. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 10.1. W trakcie prowadzenia prac budynek Zamawiającego będzie funkcjonował w sposób normalny. 10.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu pracy doprowadzić miejsce wykonywania zamówienia oraz okolicę budynku do stanu czystości. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 11.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 11.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 11.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11.5. Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 12. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również w jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późniejszymi zmianami). Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marian Wencel Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Brzozowa 3, 26-611 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62962,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54218,17

  • Oferta z najniższą ceną: 54001,97 / Oferta z najwyższą ceną: 69872,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.