eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Świadczenie usług sprzętowo-transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (8 zadań)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Lipsko: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (8 zadań)
Numer ogłoszenia: 256346 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (8 zadań).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo - transportowych i dostaw materiałów dla potrzeb zimowego utrzymaniu dróg powiatowych w sezonach zimowych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (3 sezony zimowe). Zamówienie obejmuje 8 zadań. 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 8000 km (w każdym sezonie zimowym) 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 8000 km (w każdym sezonie zimowym) 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Usługa pługiem średnim, nośnik do pługa średniego - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 500 km (w każdym sezonie zimowym) 4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Usługa pługiem ciężkim, nośnik do pługa ciężkiego - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 1500 km (w każdym sezonie zimowym) 5. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Usługa równiarką - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 50 godz. (w każdym sezonie zimowym) 6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: Usługa spycharką - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 30 godz. (w każdym sezonie zimowym) 7. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Zakup i dostawa piasku - 1200 ton (w każdym sezonie zimowym) 8. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: Zakup i dostawa soli drogowej - 130 ton (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług dla zadań od 1 do 6 obejmuje: 1) zwalczanie śliskości (zad.1 i 2) i odśnieżanie (zad.1- 6) nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (nośniki Wykonawcy, pługi i piaskarki typ P-1 Zamawiającego) Przyjęte ilości usług dla poszczególnych zadań od 1 do 6 są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu i obsługi nośników, 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej. Zakres dostaw dla zadań nr 7 i 8 obejmuje: 1) zakup i dostawę piasku na bazę PZDP w Lipsku - planowana ilość 1200 ton (w każdym sezonie zimowym), piasek bez zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie), bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. 2) zakup i dostawa soli drogowej na bazę PZDP w Lipsku - planowana ilość 130 ton (w każdym sezonie zimowym) dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych. Sól stanowiąca przedmiot zamówienia winna spełniać wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02 Sól (chlorek sodowy) i musi odpowiadać wymaganiom higienicznym (posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) oraz posiadać dopuszczenie lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania (atest, aktualne świadectwo dopuszczenia lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania na drogach na terenie kraju. Dostawy realizowane będą samochodami samowyładowczymi, a wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie. Forma dostawy sól luzem bez opakowań. Przyjęte ilości materiałów: piasku i soli drogowej są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości dostaw mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania faksem lub e-mailem przez Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających: - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (zadania 1-6) - stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (zadania 7-8).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 14.21.10.00-4, 34.92.71.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu jak niżej: zadanie nr 1 i 2 - nośnik dla pługo-piaskarki - samochód o ładowności min. 8 Mg, zadanie nr 3 - nośnik pługa średniego - samochód o ładowności min. 8 Mg, zadanie nr 4 - nośnik pługa ciężkiego - samochód o ładowności min. 10 Mg, zadanie nr 5 - równiarka, zadanie nr 6 - spycharka (min. 75/100 kW/KM), dopuszcza się ładowarkę przedsiębierną (pow. 250 KM)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami zdolnymi do kierowania pojazdami ciężarowymi lub/ oraz z uprawnieniami maszynisty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin (czas reakcji/realizacji) - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie, 3) waloryzacja stawek jednostkowych o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (inflacja) podawany przez GUS za rok poprzedni. 4) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy. 2. W przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne kwota wynagrodzenia określona w §5 ust. 5 umowy dotycząca niewykonanej części zamówienia, zostanie przez Zamawiającego zwaloryzowana z uwzględnieniem zmian wymienionych w §12, ust. 2 pkt1)- 3), jeżeli zmiany powyższe będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie zostanie zwaloryzowane na pisemny wniosek Wykonawcy, który należy złożyć Zamawiającemu w terminie 30 dni od zaistnienia przynajmniej jednej ze zmian. Ciężar udowodnienia wpływu ww. zmian na koszty wykonania zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 4. Waloryzacja wynagrodzenia dokonana będzie w formie aneksu do niniejszej umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzdplipsko.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, tj. Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, Pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj. Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, Pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 8000 km (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług dla zadania obejmuje: 1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (nośnik Wykonawcy, pług i piaskarka typ P-1 Zamawiającego). Przyjęte ilości usług są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu i obsługi nośnika, 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin-czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pługo - piaskarką, nośnik do pługo - piaskarki - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 8000 km (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług dla zadania obejmuje: 1) zwalczanie śliskości i odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (nośnik Wykonawcy, pług i piaskarka typ P-1 Zamawiającego). Przyjęte ilości usług są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu i obsługi nośnika, 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin-czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa pługiem średnim, nośnik do pługa średniego -1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pługiem średnim, nośnik do pługa średniego - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 500 km (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług obejmuje odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (nośnik Wykonawcy, pług Zamawiającego) Przyjęte ilości usług dla zadania są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu i obsługi nośnika, 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin-czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa pługiem ciężkim, nośnik do pługa ciężkiego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pługiem ciężkim, nośnik do pługa ciężkiego - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 1500 km (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług obejmuje odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (nośnik Wykonawcy, pług Zamawiającego) Przyjęte ilości usług dla zadania są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu i obsługi nośnika, 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin-czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa równiarką - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa równiarką - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 50 godz. (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług obejmuje odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (sprzęt Wykonawcy) Przyjęte ilości usług dla zadania są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu. 3) sprzątanie i konserwacja sprzętu po akcji zimowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin-czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa spycharką - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa spycharką - 1 szt. Przewidywany zakres usług wynosi - 30 godz. (w każdym sezonie zimowym) Zakres usług obejmuje odśnieżanie nawierzchni dróg powiatowych o łącznej długości 312 km na terenie powiatu lipskiego według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego - akcja czynna (sprzęt Wykonawcy). Przyjęte ilości usług są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, 2) utrzymanie dyspozycyjności przygotowanego dla zamawiającego sprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin-czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa piasku - 1200 ton (w każdym sezonie zimowym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw obejmuje zakup i dostawę piasku na bazę PZDP w Lipsku - planowana ilość 1200 ton (w każdym sezonie zimowym), piasek bez zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie), bez zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Przyjęte ilości piasku są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości dostaw mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania faksem lub e-mailem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin - czas realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa soli drogowej - 130 ton (w każdym sezonie zimowym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa soli drogowej na bazę PZDP w Lipsku - planowana ilość 130 ton (w każdym sezonie zimowym) dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych. Sól stanowiąca przedmiot zamówienia winna spełniać wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02 Sól (chlorek sodowy) i musi odpowiadać wymaganiom higienicznym (posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) oraz posiadać dopuszczenie lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania (atest, aktualne świadectwo dopuszczenia lub inny dokument wskazujący na możliwość stosowania na drogach na terenie kraju. Dostawy realizowane będą samochodami samowyładowczymi, a wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną na jakość przewożonego materiału, a w szczególności na jego zawilgocenie. Forma dostawy sól luzem bez opakowań. Przyjęte ilości soli drogowej są szacunkowe i uzależnione będą od warunków atmosferycznych. Powyższe ilości dostaw mogą więc ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania faksem lub e-mailem przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin - czas realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.