Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głogów: rozbiórka - basen w Głogowie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Głogowskie Obiekty Usługowe, do kontaktów: Jerzy Sztangret, ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8354845, fax 076 8352208, e-mail: jeszt@interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbiórka - basen w Głogowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Robota budowlana przez którą należy rozumieć prace polegające na rozbiórce obiektu budowlanego - basen w Głogowie - wraz z zagospodarowaniem odpadów uzyskanych z rozbiórki poprzez zapewnienie zgodnego z zasadami ochrony środowiska odzysku oraz unieszkodliwienia odpadów. Ponadto wykonanie rekultywacji terenu po wykonanych robotach budowlanych (nawiezienie i rozplanowanie humusu). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Głogów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje rozbiórkę obiektów zaplecza basenu w Głogowie przy ul. Portowej 3 Głogowie wraz z zagospodarowaniem odpadów uzyskanych z rozbiórki poprzez zapewnienie zgodnego z zasadami ochrony środowiska odzysku oraz unieszkodliwienia odpadów. Ponadto wykonanie rekultywacji terenu po wykonanych robotach (nawiezienie i rozplanowanie humusu). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Wymagane wadium: 10 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Nazwa - Warunek A. - Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku - data wystawienia lub sporządzenia dokumentu albo oświadczenia 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Zezwolenie na wytwarzanie odpadów sporządzone zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o odpadach oraz art. 184 ust. 2 ustawy Prawo ochrony środowiska - uwzględniające wg potrzeby art. 20 ustawy o odpadach (program), art 27 ust. 1 ustawy o odpadach (odzysk lub unieszkodliwianie) lub art. 28 ust 4 ustawy o odpadach (zbieranie lub transport), z zastosowaniem klasyfikacji opadów zawartej w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów - zezwolenie przedkłada wyłącznie wykonawca samodzielnie zamierzający wykonać obowiązki gospodarowania odpadami. - Przed upływem terminu składania ofert 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu (osoby wymienione w pkt 9.1.B.3.a) stosownych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - Przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną-tej osoby fizycznej; b) spółką jawną- wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B - Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnianie co najmniej 10 pracowników - posiadać co najmniej: 1 kruszarkę oraz 2 młoty pneumatyczne - posiadać osobę z kwalifikacjami kierownika budowy tzn. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW), w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnianie: co najmniej 10 pracowników. - Przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę co najmniej 1 kruszarki, co najmniej 2 młoty pneumatyczne. - Przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 i 7 do niniejszej IDW), które będą wykonywać zamówienie tub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy dokumenty muszą potwierdzać, że: a) przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia osoby tj. kierownik budowy posiada kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi b) przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia podmiot - inny niż wykonawca - posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, jeżeli wykonawca nie posiada takiego zezwolenia. - Przed upływem terminu składania ofert. C- Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych; przychody ze sprzedaży w kwocie minimum - 800.000 PLN - posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł - posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku obrotowym przychodów ze sprzedaży w kwocie minimum - 800.000 PLN. Informacje o których mowa poniżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszych IDW. - Przed upływem terminu składania ofert. 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 400000 zł lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 400 000 zł - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. - Przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.06.2006, cena - 26 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2006.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.
- (2)Budżet Obywatelski - Budowa boiska przy ul. Leszka Białego
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- ul. Łąkowa 33 lok. 9 - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego
- Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu - NW Grybów
- Budowa ogrodzenia stadionu miejskiego w Kutnie przy ul. Oziębłowskiego.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.