eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › USŁUGI ODBIORU I UTYLIZACJI ODADÓW KUCHENNYCH I ODPADÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-20

Świdwin: USŁUGI ODBIORU I UTYLIZACJI ODADÓW KUCHENNYCH I ODPADÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 255953 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, fax 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21BLot.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ODBIORU I UTYLIZACJI ODADÓW KUCHENNYCH I ODPADÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są świadczone na rzecz Zamawiającego usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych i odpadów medycznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.33.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w tym spełniają przepisy: - ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm ; - Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ; - ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042 z późn. zm.; - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. nr 62, poz. 627 z późn. zm.) ; - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) ; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Ocena spełniania warunków określonych w SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamawiającego ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp - zał. nr 1; 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - zał. nr 2 ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym wydana na podstawie art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08, tj. części I postępowania ; 6) decyzja na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. z poźn. zm. wydana przez odpowiednie władze administracyjnego na rejon zamawiającego - dotyczy odpadów o kodzie 20 01 08 tj. części I postępowania ; 7) aktualna decyzja na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy części I i części II postępowania ; 8) aktualna decyzja na zbieranie i magazynowanie i utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania: o kodach 20 01 08; 18 01 03 , 18 01 09 - dotyczy części I i części II postępowania /wykonawcy zobowiązani są przedstawić decyzję na utylizację odpadów własną lub decyzję zakładu utylizacyjnego, do którego odpady będą przekazywane/ ; 9) aktualna umowa zawarta z zakładem utylizacyjnym, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lub utylizacji - dotyczy części I i części II postępowania / dokument nie dotyczy wykonawców, którzy mogą sami utylizować odpady na podstawie uzyskanych decyzji/ ; 10) aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 - części I postępowania /Wykonawcy zobowiązani są przedstawić powyższą decyzję gdy nie wynika ona z treści dokumentu wymienionego w pkt. 5/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 09:55, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 317 - kancelaria jawna ; bud. nr 64 (sztab) ; Otwarcie ofert: 28/12/2007r. w siedzibie Zamawiającego pokój nr 324 o godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady kuchenne ulęgające biodegradacji ; Kod odpadu - 20 01 08 ; Planowa ilość - 75 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej ; Kod odpadu - 18 01 03; Planowana ilość - 48 kg ; 2) Przeterminowane leki inne niż wymienione w 18 01 08 ; Kod odpadu - 18 01 09 ; Planowana ilość - 20 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.