eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NADZOREM TECHNOLOGICZNYM NAD EKSPLOATACJĄ GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BOS - 1000 W GRANICACH I GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BIOBLOK MU 50 W SZYMANOWIE W 2009 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-07

Teresin: WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NADZOREM TECHNOLOGICZNYM NAD EKSPLOATACJĄ GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BOS - 1000 W GRANICACH I GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BIOBLOK MU 50 W SZYMANOWIE W 2009 ROKU
Numer ogłoszenia: 255806 - 2008; data zamieszczenia: 07.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , Al. XX-Lecia 13, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8613708, faks 0-46 8613708.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NADZOREM TECHNOLOGICZNYM NAD EKSPLOATACJĄ GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BOS - 1000 W GRANICACH I GMINNEJ BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW BIOBLOK MU 50 W SZYMANOWIE W 2009 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z nadzorem technologicznym nad eksploatacją Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BOS - 1000 w Granicach (średni dobowy dopływ ścieków 1000 - 1200 m3) i Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BIOBLOK MU 50 w Szymanowie (średni dobowy dopływ ścieków 45 m3) polegających na: a) zapewnieniu przez Wykonawcę wymaganej - maksymalnej w danych warunkach temperaturowych - sprawności technologicznej w zakresie redukcji zanieczyszczeń organicznych; b) uzyskaniu przez Wykonawcę parametrów procesowych warunkujących prawidłowy przebieg oczyszczania ścieków oraz uzyskania dla oczyszczonych ścieków komunalnych wymagań określonych w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137, poz.984) dla ścieków z oczyszczalni o obciążeniu wyrażonym w RLM od 2.000 do 9.999 dla oczyszczalni ścieków w Granicach oraz o obciążeniu wyrażonym w RLM poniżej 2.000 dla oczyszczalni ścieków w Szymanowie; c) wykonywaniu i przekazywaniu Zamawiającemu przez Wykonawcę oznaczeń analitycznych w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu ich dokonania, przy czym dla oczyszczalni ścieków w Granicach Wykonawca zobowiązany jest do dokonania 1 analizy w miesiącu, a dla oczyszczalni ścieków w Szymanowie 4 analiz w okresie obowiązywania umowy tj. w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień (przez laboratorium certyfikowane); d) sporządzaniu przez Wykonawcę bilansu ilościowo - jakościowego ścieków dopływających i oczyszczonych oraz osadów nadmiernych w okresie obowiązywania umowy; e) sporządzaniu przez Wykonawcę obowiązkowych sprawozdań dla GUS i organów ochrony środowiska w okresie obowiązywania umowy; f) zapewnieniu przez Wykonawcę współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu i realizacji programu zagospodarowania osadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.49.00.00 - Usługi kontroli ścieków i usługi konsultacyjne w zakresie oczyszczania ścieków 90.49.10.00 - Usługi kontroli ścieków 90.71.50.00 - Usługi badania zanieczyszczenia 90.73.31.00 - Usługi monitoringu lub kontroli skażenia wód powierzchniowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia może obiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponuje dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, Wykonawca może wykazać również usługi wykonywane. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że wykonywał nadzór technologiczny nad biologiczną oczyszczalnią ścieków o średnim dobowym dopływie ścieków nie mniejszym niż 1000 m3. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg druku Zamawiającego; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku określonego pkt.5.1 ppkt.2) SIWZ; 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 tysięcy złotych; 6. wypełniony formularz ofertowy; 7. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli obowiązek jego dostarczenia dotyczy Wykonawcy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.teresin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Al. XX-lecia 13 96 - 515 Teresin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Al. XX-lecia 13 96 - 515 Teresin Pokójk Nr 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.