To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Pszczyna: Zamówienie uzupełniające dla zadania pn: Wymiana lamp oświetleniowych w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5
Numer ogłoszenia: 255325 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253735 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji, ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania pn: Wymiana lamp oświetleniowych w Zespole Szkół nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę lamp oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach w Zespole Szkół nr 1 w zakresie: - wymiany lamp na lampy typu LTV 2x36 W w salach lekcyjnych segmentu IV nr 412, 423,427, 428, 429 i w gabinetach nr 331, 332 o łącznej ilości 63 szt. , z uwagi na zmianę rozmieszczenia lamp w salach w wycenie należy uwzględnić podtynkowe przewody zasilające do tych lamp wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - utylizacji zdemontowanych opraw.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYNTRA G.KOZOK S.J., Bładnice Dolne 26, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8064,00
Oferta z najniższą ceną: 8064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8064,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy robót. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp : - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - okres udzielenia zamówienia uzupełniającego od udzielenia podstawowego jest krótszy niż 3 lata - zamawiający przewidział w ogłoszeniu i SIWZ zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 - zamawiający zabezpieczył środki finansowe na roboty uzupełniające - zamówienie uzupełniające stanowi mniej niż 50% zamówienia podstawowego - zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa i rozbudowa budynku SP im. Lanckorońskich, zlok. na dz. nr 568/3 w m. Zakliczyn, gm. Zakliczyn, poleg. na budowie windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z inst. elektryczną.
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.