eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Zamówienie uzupełniające dla zadania pod nazwą Wymiana lamp oświetleniowych w Zespole Szkół Nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Pszczyna: Zamówienie uzupełniające dla zadania pod nazwą : Wymiana lamp oświetleniowych w Zespole Szkół Nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5
Numer ogłoszenia: 253735 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji, ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118 , strona internetowa www.pze.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania pod nazwą : Wymiana lamp oświetleniowych w Zespole Szkół Nr 1 w Pszczynie przy ul. K.Wielkiego 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę lamp oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach w Zespole Szkół nr 1 w zakresie: - wymiany lamp na lampy typu LTV 2x36 W w salach lekcyjnych segmentu IV nr 412, 423,427, 428, 429 i w gabinetach nr 331, 332 o łącznej ilości 63 szt. , z uwagi na zmianę rozmieszczenia lamp w salach w wycenie należy uwzględnić podtynkowe przewody zasilające do tych lamp wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - utylizacji zdemontowanych opraw Szczegółowy zakres zadania został określony w kosztorysie ofertowym ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy robót. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp : - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - okres udzielenia zamówienia uzupełniającego od udzielenia podstawowego jest krótszy niż 3 lata - zamawiający przewidział w ogłoszeniu i SIWZ zamówienia uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 - zamawiający zabezpieczył środki finansowe na roboty uzupełniające - zamówienie uzupełniające stanowi mniej niż 50% zamówienia podstawowego - zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • SYTRA G. Kozok S.J., ul. Bładnice Dolne 26, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.