eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna oraz muru ogrodzeniowego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Pruszcz Gdański: Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna oraz muru ogrodzeniowego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno
Numer ogłoszenia: 255282 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202906 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna oraz muru ogrodzeniowego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów budowlanych położonych miejscowości Puc gm. Kościerzyna oraz murku ogrodzeniowego położonego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części w następujący sposób: 1.1 Cześć 1: Rozbiórka obiektów gospodarczych znajdujących się w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna na terenie działki nr 57/9. Zakres prac do wykonania: 1) rozbiórka obory murowanej kamienno - ceglanej z dachem drewnianym krytym płytami azbestowymi o wymiarach: - długość: 56,02 m - szerokość: 13,30 m - wysokość w kalenicy: 8,87 m, - wysokość ścian podłużnych 4,00 m 2) rozbiórka wiaty stalowej krytej płytami azbestowymi o wymiarach: - długość: 33,0 m - szerokość: 8,8 m - wysokość 2,5 m 3) zbiorniki na gnojownicę o średnicy 5,0 m oraz głębokości 5 metrów - 2 szt. wraz z całą instalacją kanalizacyjną w postaci studzienek betonowych i instalacji kanalizacyjnej znajdującej się na terenie przedmiotowej działki wraz z utwardzeniami terenu, 4) rozbiórka wewnętrznych ogrodzeń stalowych. Teren po robotach rozbiórkowych należy doprowadzić do porządku wraz wyrównaniem i zasypaniem pozostałych otworów w ziemi po rozbiórce obiektów wraz z infrastrukturą. Wykonawca musi dokonać zabezpieczenia linni NN oraz uwzględnić koszt utylizacji materiałów po rozbiórkowych wraz z wypompowaniem nieczystości płynnych ze zbiorników oraz zapłacić Zamawiającemu kwotę w wysokości 3 444,50 zł netto + należny podatek VAT, za pozyskane materiały z odzysku. 1.2 Cześć 2: Rozbiórka muru ogrodzeniowego znajdującego się w Buchowie na działce nr 722/33. Mur kamienno-ceglany o grubości około 50 cm i długości 95 m oraz wysokości około 1,6 m wraz z likwidacją fundamentów i wykonaniu przypory w celu zabezpieczenia istniejącej bramy stalowej na działce sąsiedniej. Teren po robotach rozbiórkowych należy doprowadzić do porządku wraz wyrównaniem i zasypaniem pozostałych otworów w ziemi po rozbiórce ogrodzenia. Wykonawca musi zapłacić Zamawiającemu kwotę 1 729,00 zł netto + należny podatek VAT, za pozyskane materiały z odzysku. 2. Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym rozbiórki obiektów gospodarczych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, w zakresie zad. Nr 1 - nakazem nr PINB.7143.2.2015.AC, w zakresie zad. Nr 2 - zgłoszeniem robót budowlanych nr BIK.6743.1.17.2015.HK, szczegółowo opisujące zakres niezbędnych prac do wykonania, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Rozbiórki należy wykonać wraz z fundamentami, oczyszczeniem terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięciem ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Zamawiający oczekuje dostarczenia kopii karty przekazania odpadu. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. 9) Pozostawione w zbiornikach nieczystości płynne należy poddać utylizacji. 10) Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. 11) Wykonawca przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych zobowiązany jest dostarczyć harmonogram ich realizacji oraz do bieżącego jego aktualizowania. 12) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego zgłaszania zakończonych prac na poszczególnych lokalizacjach. 3. W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 4) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) koszt ustanowienia kierownika budowy oraz powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac - dotyczy azbestu, 8) utylizację azbestu oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Zamawiający oczekuje kopii karty przekazania odpadu, 9) utylizację materiałów porozbiórkowych, 10) utylizację nieczystości płynnych zalegających w zbiornikach, 11) odzysk materiałów i wpłatę Zamawiającemu za materiały z odzysku kwotę w wysokości: - w części 1 w wysokości 3 444,50 zł netto + należny podatek VAT, - w części 2 w wysokości 1 729,00 zł netto + należny podatek VAT. 13) uzyskanie zarejestrowanej kopii mapy powykonawczej, 14) wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEKTONIKA Anna Latowska, ul. Łódzka 38D/11, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43062,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145315,94

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11538,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12686,77

  • Oferta z najniższą ceną: 12686,77 / Oferta z najwyższą ceną: 35055,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.