eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna oraz muru ogrodzeniowego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Pruszcz Gdański: Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna oraz muru ogrodzeniowego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno
Numer ogłoszenia: 202906 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna oraz muru ogrodzeniowego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów budowlanych położonych miejscowości Puc gm. Kościerzyna oraz murku ogrodzeniowego położonego w miejscowości Buchowo gm. Debrzno. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części w następujący sposób: 1.1 Cześć 1: Rozbiórka obiektów gospodarczych znajdujących się w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna na terenie działki nr 57/9. Zakres prac do wykonania: 1) rozbiórka obory murowanej kamienno - ceglanej z dachem drewnianym krytym płytami azbestowymi o wymiarach: - długość: 56,02 m - szerokość: 13,30 m - wysokość w kalenicy: 8,87 m, - wysokość ścian podłużnych 4,00 m 2) rozbiórka wiaty stalowej krytej płytami azbestowymi o wymiarach: - długość: 33,0 m - szerokość: 8,8 m - wysokość 2,5 m 3) zbiorniki na gnojownicę o średnicy 5,0 m oraz głębokości 5 metrów - 2 szt. wraz z całą instalacją kanalizacyjną w postaci studzienek betonowych i instalacji kanalizacyjnej znajdującej się na terenie przedmiotowej działki wraz z utwardzeniami terenu, 4) rozbiórka wewnętrznych ogrodzeń stalowych. Teren po robotach rozbiórkowych należy doprowadzić do porządku wraz wyrównaniem i zasypaniem pozostałych otworów w ziemi po rozbiórce obiektów wraz z infrastrukturą. Wykonawca musi dokonać zabezpieczenia linni NN oraz uwzględnić koszt utylizacji materiałów po rozbiórkowych wraz z wypompowaniem nieczystości płynnych ze zbiorników oraz zapłacić Zamawiającemu kwotę w wysokości 3 444,50 zł netto + należny podatek VAT, za pozyskane materiały z odzysku. 1.2 Cześć 2: Rozbiórka muru ogrodzeniowego znajdującego się w Buchowie na działce nr 722/33. Mur kamienno-ceglany o grubości około 50 cm i długości 95 m oraz wysokości około 1,6 m wraz z likwidacją fundamentów i wykonaniu przypory w celu zabezpieczenia istniejącej bramy stalowej na działce sąsiedniej. Teren po robotach rozbiórkowych należy doprowadzić do porządku wraz wyrównaniem i zasypaniem pozostałych otworów w ziemi po rozbiórce ogrodzenia. Wykonawca musi zapłacić Zamawiającemu kwotę 1 729,00 zł netto + należny podatek VAT, za pozyskane materiały z odzysku. 2. Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym rozbiórki obiektów gospodarczych, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, w zakresie zad. Nr 1 - nakazem nr PINB.7143.2.2015.AC, w zakresie zad. Nr 2 - zgłoszeniem robót budowlanych nr BIK.6743.1.17.2015.HK, szczegółowo opisujące zakres niezbędnych prac do wykonania, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Rozbiórki należy wykonać wraz z fundamentami, oczyszczeniem terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięciem ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Zamawiający oczekuje dostarczenia kopii karty przekazania odpadu. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. 9) Pozostawione w zbiornikach nieczystości płynne należy poddać utylizacji. 10) Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. 11) Wykonawca przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych zobowiązany jest dostarczyć harmonogram ich realizacji oraz do bieżącego jego aktualizowania. 12) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego zgłaszania zakończonych prac na poszczególnych lokalizacjach. 3. W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 4) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) koszt ustanowienia kierownika budowy oraz powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac - dotyczy azbestu, 8) utylizację azbestu oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Zamawiający oczekuje kopii karty przekazania odpadu, 9) utylizację materiałów porozbiórkowych, 10) utylizację nieczystości płynnych zalegających w zbiornikach, 11) odzysk materiałów i wpłatę Zamawiającemu za materiały z odzysku kwotę w wysokości: - w części 1 w wysokości 3 444,50 zł netto + należny podatek VAT, - w części 2 w wysokości 1 729,00 zł netto + należny podatek VAT. 13) uzyskanie zarejestrowanej kopii mapy powykonawczej, 14) wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1, 45.26.26.60-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) składając ofertę na część 1 - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu budowlanego kubaturowego zawierającego azbest o wartości robót co najmniej 10 000 zł brutto każda (potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone); b) składając ofertę na część 2 - zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ; Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. pkt 2). Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • składając ofertę na część 1 i 2 - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394); Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3. pkt 1). Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w zakresie zadania nr 1 co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu budowlanego kubaturowego zawierającego azbest o wartości robót co najmniej 10 000 zł brutto każda;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 2) zmian osobowych: zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium Termin wykonania wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia: dłuższego niż 120 dni i krótszego niż 45 dni kalendarzowych w części nr 1 oraz dłuższego niż 30 dni i krótszego niż 15 dni kalendarzowych w części nr 2 spowoduje odrzucenie oferty w danej części na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka obiektów gospodarczych znajdujących się w miejscowości Puc, gm. Kościerzyna na terenie działki nr 57/9. Zakres prac do wykonania: 1) rozbiórka obory murowanej kamienno - ceglanej z dachem drewnianym krytym płytami azbestowymi o wymiarach: - długość: 56,02 m - szerokość: 13,30 m - wysokość w kalenicy: 8,87 m, - wysokość ścian podłużnych 4,00 m 2) rozbiórka wiaty stalowej krytej płytami azbestowymi o wymiarach: - długość: 33,0 m - szerokość: 8,8 m - wysokość 2,5 m 3) zbiorniki na gnojownicę o średnicy 5,0 m oraz głębokości 5 metrów - 2 szt. wraz z całą instalacją kanalizacyjną w postaci studzienek betonowych i instalacji kanalizacyjnej znajdującej się na terenie przedmiotowej działki wraz z utwardzeniami terenu, 4) rozbiórka wewnętrznych ogrodzeń stalowych. Teren po robotach rozbiórkowych należy doprowadzić do porządku wraz wyrównaniem i zasypaniem pozostałych otworów w ziemi po rozbiórce obiektów wraz z infrastrukturą. Wykonawca musi dokonać zabezpieczenia linni NN oraz uwzględnić koszt utylizacji materiałów po rozbiórkowych wraz z wypompowaniem nieczystości płynnych ze zbiorników oraz zapłacić Zamawiającemu kwotę w wysokości 3 444,50 zł netto + należny podatek VAT, za pozyskane materiały z odzysku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka muru ogrodzeniowego znajdującego się w Buchowie na działce nr 722/33. Mur kamienno-ceglany o grubości około 50 cm i długości 95 m oraz wysokości około 1,6 m wraz z likwidacją fundamentów i wykonaniu przypory w celu zabezpieczenia istniejącej bramy stalowej na działce sąsiedniej. Teren po robotach rozbiórkowych należy doprowadzić do porządku wraz wyrównaniem i zasypaniem pozostałych otworów w ziemi po rozbiórce ogrodzenia. Wykonawca musi zapłacić Zamawiającemu kwotę 1 729,00 zł netto + należny podatek VAT, za pozyskane materiały z odzysku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.