eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chodzież

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Chodzież: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chodzież
Numer ogłoszenia: 255220 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212174 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież, ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2821-608, faks (67) 2821-608.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chodzież.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Zamówienie obejmuje świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie gminy wiejskiej Chodzież z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości zamieszkałe jednorodzinne oraz wielorodzinne i pozostałe punkty zbierania wyszczególnione w załącznikach 1;2;4 do opisu przedmiotu zamówienia oraz według tras ujętych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. W celu dotarcia do wszystkich nieruchomości przyjmuje się długość tras ok. 130 km. 3Realizując zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w rozdz. III pkt 2 ppkt 1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych z terenu gminy Chodzież do instalacji regionalnej wpisanej w Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami na lata 2012 2017, do której przynależy gmina Chodzież. Selektywnie zebrane odpady komunalne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie przekazując je do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa ( art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o od-padach, Dz.U. z 2013 r. poz.21). Odbiór odpadów zbieranych selektywnie oraz ich transport należy prowadzić w taki sposób by nie dopuścić do zmieszania tych odpadów. 4) Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: a. odpady niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01) b. odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod: 150101; 150102; 150104; 150105; 150106) c. odpady segregowane szkło (kod: 150107; 200102) d. odpady segregowane papier i tektura (kod: 150101; 200101) e. odpady zielone (kod: 20 02 01 ) f. odpady komunalne obejmujące : chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, , meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod: 20 01 27; 20 01 28; 20 01 29; 20 01 30; 20 01 33; 20 03 07) g. odpady niebezpieczne przeterminowane leki ( kod : 20 01 3; 20 01 32) h. odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych (kody 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 06; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 03 80; 17 05 04; 17 08 02; 17 09 04) 5) Charakterystyka gminy dane szczegółowe: a. Powierzchnia gminy Chodzież wynosi 21.294 ha b. Liczba mieszkańców na nieruchomościach zamieszkałych ogółem 5124 osób w tym 4201 osób zabudowie jednorodzinnej i 923 osoby w zabudowie wielorodzinnej liczba miejscowości ogółem na terenie gminy 27, a w tym 11 sołectw. c. drogi dojazdowe do poszczególnych miejscowości posiadają status dróg powiatowych i wojewódzkich, gminnych i znajdują się w dobrym stanie technicznym o na-wierzchni utwardzonej asfalt. W m. Stróżewice i Studzieniec drogi prowadzące do pojedynczych nieruchomości to drogi gruntowe utwardzone wszystkie przejezdne. d. zabudowa w obrębie miejscowości w większości zwarta, zabudowa rozproszona występuje w miejscowości Stróżewice i częściowo w miejscowości Konstantynowo. e. Liczba budynków jednorodzinnych 1041 (łącznie gospodarstw domowych objętych zbieraniem odpadów ) 1333. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości jednorodzinnych o 25 budynków, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie 2 dni. f. Liczba budynków wielorodzinnych 27 szt. 6) Zbiórka odpadów komunalnych nieruchomości zamieszkałe jednorodzinne, odbywać się będzie w systemie mieszanym workowo pojemnikowym. a. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemni-kach. Częstotliwość załadunku i wywozu raz na dwa tygodnie, b. selektywnie zbierane odpady komunalne odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych gromadzone będą w systemie workowym bądź pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu w okresie od: 1 października 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. oraz 1 października 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r. raz w miesiącu, natomiast od 1 maja 2016 r. do 30 września 2016 r. oraz od 1 maja 2017 r. do 31 maja 2017 r. wa razy w miesiącu , Z gniazd usytuowanych na terenie gminy w poszczególnych sołectwach odbiór w okresie od: 1 października 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. oraz 1 października 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r. raz w miesiącu, od 1 maja 2016 r. do 30 września 2016 r. oraz od 1 maja 2017 r. do 31 maja 2017 r. we wszystkich miejscowościach gminy poza wsią Rataje 2 razy w miesiącu, W miejscowości Rataje (od 1 maja 2016 r. 30 września 2016 r. od 1 maja do 31 maja 2017 r.) 1 raz w tygodniu, odpady segregowane szkło odbiór raz w miesiącu, odpady segregowane papier odbiór raz w miesiącu, odpady zielone i biodegradowalne gromadzone będą w pojemnikach lub workach. Odbiór w okresie od : 1 października 2015 r. 30 listopada 2015 r. od 1 kwietnia 2016 r. 30 listopada 2016 r. od 1 kwietnia 2017 r. do 31 maja 2017 r. we wszystkich miejscowości gminy poza wsią Rataje dwa razy w miesiącu. W miejscowości Rataje w w/w okresach raz w tygodniu .W pozostałym okresie nie wykazanym wyżej odpady te nie będą odbierane, odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, przeterminowane leki i chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe. Odbiór odpadów odbywać się będzie poprzez opróżnianie w/w odpadów z boksów i pojemników usytuowanych w Punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Kamionce Gmina Chodzież. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym . Odpady pochodzące z drobnych prac remontowo budowlanych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego: pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlane, odbiór z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Kamionce Gmina Chodzież. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Zbiórka odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach do tego przeznaczonych (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Częstotliwość wywozu : Milcz 37, 38, 39 , Nietuszkowo 18, 19, 20, 21, 22 , Oleśnica nr 8, 9 i 10, Podanin 43 ; Stróżewo 35 , Strzelce 4 raz w tygodniu, Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli Strzelce - dwa razy w tygodniu, Podanin 24 i 25 oraz w Strzelce 16 raz na dwa tygodnie, Stróżewo nr 35, Rataje nr 11 i Rataje nr 13 raz na dwa tygodnie, selektywnie zbierane odpady komunalne i częstotliwość ich wywozu odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych gromadzone będą w systemie pojemnikowym odbiór raz w tygodniu, odpady segregowane szkło gromadzone będą w pojemnikach odbiór dwa razy w miesiącu, odpady segregowane papier i tektura gromadzone będą w pojemnikach - odbiór dwa razy w miesiącu, odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, meble i inne odpady wielkogabarytowe pochodzące wyłącznie z drobnych prac remontowo budowlanych, w analogiczny sposób jak w zabudowie jednorodzinnej odbiór PSZOK Kamionka raz na kwartał. 8) Ilości odpadów komunalnych, które należy odebrać w okresie od dnia 1 października 2015 r. do dnia 31 maja 2017 r. : odpady niesegregowane zmieszane 2400 MG odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe 130 MG odpady segregowane - szkło 120 MG, odpady segregowane - papier i tektura 17 MG, odpady zielone 132 MG, odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, meble i inne odpady wielkogabarytowe 24 MG odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych 13 MG odpady niebezpieczne przeterminowane leki 0,3 MG Ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od potrzeb, jednakże wartość usług w okresie od 1 października 2015 r. do 31 maja 2017 r. realizowanych na podstawie umowy zawartej na skutek niniejszego postępowania nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 9) Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i uwzględniający dane zawarte w treści niniejszej SIWZ ( w szczególności zapisy zawarte w sekcji III pkt 2 ppkt 6) i 7)), przed podpisaniem umowy, i stanowić będzie załącznik do umowy. W przypadku odbioru odpadów z częstotliwością 2 razy w tygodniu dotyczy zabudowy wielorodzinnej Strzelce Wykonawca w harmonogramie zobowiązany jest wskazać odbiór w poniedziałek i piątek. W przypadku wystąpienia dni świątecznych odbiór nastąpi następnego dnia roboczego. a) Odpady komunalne będą odbierane od mieszkańców gminy Chodzież w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 18:00. b) Urządzenia do gromadzenia odpadów będą udostępniane zgodnie z harmonogramem wywozu, przed nieruchomością a w przypadku usytuowania altanek śmieciowych, należy je odebrać bezpośrednio z nich. Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie opróżnionego pojemnika w miejscu poprzedniej lokalizacji. c) Za utrzymanie pojemników na odpady zmieszane w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej w odpowiednim stanie sanitarnym odpowiada właściciel nieruchomości. 10) Wykonawca przekaże harmonogram wraz z 1 kompletem worków do selektywnej zbiórki wszystkim mieszkańcom nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych z terenu gminy, oraz pojemniki do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) właścicielom nieruchomości , którzy ich nie posiadają na cały czas trwania umowy jest to objęte przedmiotem zamówienia, co należy uwzględnić w oferowanej cenie . Pojemniki powinny być dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 września 2015 r. Pozostałe worki do segregacji przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie pozostawiać przy odbiorze zamiennie za worki odebrane od mieszkańców. Część worków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania części zamówienia lub udzielenia zamówienia uzupełniającego 12) Każdorazowo po odebraniu odpadów teren ustawienia pojemników podlega uprzątnięciu w przypadku wysypania się odpadów w trakcie realizacji usługi odbioru z pojemników czy kontenerów. 13) Odbiór dotyczy odpadów znajdujących się w pojemnikach, workach. Poza tymi urządzeniami jak również w bezpośrednim otoczeniu, teren ustawienia pojemników należy uporządkować w przypadku wysypania się odpadów w trakcie realizacji usługi odbioru z pojemników czy kontenerów. 14) Wykonawca ponosi koszty oraz dokonuje naprawy szkód wyrządzonych z winy Wykonawcy podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów, pojemników należących do właścicieli, płotów itp.) oraz: a) Monitoruje system odbioru odpadów i ewidencjonowania od właścicieli nieruchomości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub nie wywiązywania się z obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości, a w szczególności systematycznego nie wystawiania urządzeń do ich gromadzenia należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu. Powinien on zostać udokumentowany w formie pisemnej z określeniem jakiej nieruchomości dotyczy i w jakim dniu dany fakt zaistniał. b) Spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. c) Waży odebrane odpady komunalne na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania do instalacji odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania w sposób określony w rozdz.III pkt 2 ppkt 3). d) Sporządza w formie papierowej i elektronicznej miesięczne sprawozdania zawierających informacje o : masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów i sposobie ich zagospodarowania, w ramach realizacji umowy i wskazanie instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości, zmieszane odpady komunalne, odpady zielone, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, oraz odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, liczbę punktów wywozowych, z których odebrane zostały odpady komunalne w ramach realizacji umowy, ze wskazaniem ilości dostarczonych pojemników na odpady zmieszane oraz worków na odpady zbierane selektywnie, Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy aplikację programu GPS online poprzez serwis WWW pozwalający na weryfikację danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz miejscach wyładunku odpadów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTVATER PIŁA SP. Z O.O., ul.Łączna 4A, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 820000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 881195,00

  • Oferta z najniższą ceną: 881195,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1528415,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.