eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chodzież

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Chodzież: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chodzież
Numer ogłoszenia: 212174 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2821-608, faks (67) 2821-608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chodzież.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Zamówienie obejmuje świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie gminy wiejskiej Chodzież z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości zamieszkałe jednorodzinne oraz wielorodzinne i pozostałe punkty zbierania wyszczególnione w załącznikach 1;2;4 do opisu przedmiotu zamówienia oraz według tras ujętych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. W celu dotarcia do wszystkich nieruchomości przyjmuje się długość tras ok. 130 km. 3Realizując zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w rozdz. III pkt 2 ppkt 1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych z terenu gminy Chodzież do instalacji regionalnej wpisanej w Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami na lata 2012 2017, do której przynależy gmina Chodzież. Selektywnie zebrane odpady komunalne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie przekazując je do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa ( art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o od-padach, Dz.U. z 2013 r. poz.21). Odbiór odpadów zbieranych selektywnie oraz ich transport należy prowadzić w taki sposób by nie dopuścić do zmieszania tych odpadów. 4) Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na: a. odpady niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01) b. odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod: 150101; 150102; 150104; 150105; 150106) c. odpady segregowane szkło (kod: 150107; 200102) d. odpady segregowane papier i tektura (kod: 150101; 200101) e. odpady zielone (kod: 20 02 01 ) f. odpady komunalne obejmujące : chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, , meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod: 20 01 27; 20 01 28; 20 01 29; 20 01 30; 20 01 33; 20 03 07) g. odpady niebezpieczne przeterminowane leki ( kod : 20 01 3; 20 01 32) h. odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych (kody 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 06; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 03 80; 17 05 04; 17 08 02; 17 09 04) 5) Charakterystyka gminy dane szczegółowe: a. Powierzchnia gminy Chodzież wynosi 21.294 ha b. Liczba mieszkańców na nieruchomościach zamieszkałych ogółem 5124 osób w tym 4201 osób zabudowie jednorodzinnej i 923 osoby w zabudowie wielorodzinnej liczba miejscowości ogółem na terenie gminy 27, a w tym 11 sołectw. c. drogi dojazdowe do poszczególnych miejscowości posiadają status dróg powiatowych i wojewódzkich, gminnych i znajdują się w dobrym stanie technicznym o na-wierzchni utwardzonej asfalt. W m. Stróżewice i Studzieniec drogi prowadzące do pojedynczych nieruchomości to drogi gruntowe utwardzone wszystkie przejezdne. d. zabudowa w obrębie miejscowości w większości zwarta, zabudowa rozproszona występuje w miejscowości Stróżewice i częściowo w miejscowości Konstantynowo. e. Liczba budynków jednorodzinnych 1041 (łącznie gospodarstw domowych objętych zbieraniem odpadów ) 1333. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości jednorodzinnych o 25 budynków, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie 2 dni. f. Liczba budynków wielorodzinnych 27 szt. 6) Zbiórka odpadów komunalnych nieruchomości zamieszkałe jednorodzinne, odbywać się będzie w systemie mieszanym workowo pojemnikowym. a. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemni-kach. Częstotliwość załadunku i wywozu raz na dwa tygodnie, b. selektywnie zbierane odpady komunalne odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych gromadzone będą w systemie workowym bądź pojemnikowym. Częstotliwość załadunku i wywozu w okresie od: 1 października 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. oraz 1 października 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r. raz w miesiącu, natomiast od 1 maja 2016 r. do 30 września 2016 r. oraz od 1 maja 2017 r. do 31 maja 2017 r. wa razy w miesiącu , Z gniazd usytuowanych na terenie gminy w poszczególnych sołectwach odbiór w okresie od: 1 października 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. oraz 1 października 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r. raz w miesiącu, od 1 maja 2016 r. do 30 września 2016 r. oraz od 1 maja 2017 r. do 31 maja 2017 r. we wszystkich miejscowościach gminy poza wsią Rataje 2 razy w miesiącu, W miejscowości Rataje (od 1 maja 2016 r. 30 września 2016 r. od 1 maja do 31 maja 2017 r.) 1 raz w tygodniu, odpady segregowane szkło odbiór raz w miesiącu, odpady segregowane papier odbiór raz w miesiącu, odpady zielone i biodegradowalne gromadzone będą w pojemnikach lub workach. Odbiór w okresie od : 1 października 2015 r. 30 listopada 2015 r. od 1 kwietnia 2016 r. 30 listopada 2016 r. od 1 kwietnia 2017 r. do 31 maja 2017 r. we wszystkich miejscowości gminy poza wsią Rataje dwa razy w miesiącu. W miejscowości Rataje w w/w okresach raz w tygodniu .W pozostałym okresie nie wykazanym wyżej odpady te nie będą odbierane, odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, przeterminowane leki i chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe. Odbiór odpadów odbywać się będzie poprzez opróżnianie w/w odpadów z boksów i pojemników usytuowanych w Punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Kamionce Gmina Chodzież. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym . Odpady pochodzące z drobnych prac remontowo budowlanych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego: pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlane, odbiór z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Kamionce Gmina Chodzież. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na kwartał po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Zbiórka odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach do tego przeznaczonych (altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Częstotliwość wywozu : Milcz 37, 38, 39 , Nietuszkowo 18, 19, 20, 21, 22 , Oleśnica nr 8, 9 i 10, Podanin 43 ; Stróżewo 35 , Strzelce 4 raz w tygodniu, Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli Strzelce - dwa razy w tygodniu, Podanin 24 i 25 oraz w Strzelce 16 raz na dwa tygodnie, Stróżewo nr 35, Rataje nr 11 i Rataje nr 13 raz na dwa tygodnie, selektywnie zbierane odpady komunalne i częstotliwość ich wywozu odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych gromadzone będą w systemie pojemnikowym odbiór raz w tygodniu, odpady segregowane szkło gromadzone będą w pojemnikach odbiór dwa razy w miesiącu, odpady segregowane papier i tektura gromadzone będą w pojemnikach - odbiór dwa razy w miesiącu, odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, meble i inne odpady wielkogabarytowe pochodzące wyłącznie z drobnych prac remontowo budowlanych, w analogiczny sposób jak w zabudowie jednorodzinnej odbiór PSZOK Kamionka raz na kwartał. 8) Ilości odpadów komunalnych, które należy odebrać w okresie od dnia 1 października 2015 r. do dnia 31 maja 2017 r. : odpady niesegregowane zmieszane 2400 MG odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe 130 MG odpady segregowane - szkło 120 MG, odpady segregowane - papier i tektura 17 MG, odpady zielone 132 MG, odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, meble i inne odpady wielkogabarytowe 24 MG odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych 13 MG odpady niebezpieczne przeterminowane leki 0,3 MG Ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od potrzeb, jednakże wartość usług w okresie od 1 października 2015 r. do 31 maja 2017 r. realizowanych na podstawie umowy zawartej na skutek niniejszego postępowania nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 9) Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie z harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i uwzględniający dane zawarte w treści niniejszej SIWZ ( w szczególności zapisy zawarte w sekcji III pkt 2 ppkt 6) i 7)), przed podpisaniem umowy, i stanowić będzie załącznik do umowy. W przypadku odbioru odpadów z częstotliwością 2 razy w tygodniu dotyczy zabudowy wielorodzinnej Strzelce Wykonawca w harmonogramie zobowiązany jest wskazać odbiór w poniedziałek i piątek. W przypadku wystąpienia dni świątecznych odbiór nastąpi następnego dnia roboczego. a) Odpady komunalne będą odbierane od mieszkańców gminy Chodzież w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 18:00. b) Urządzenia do gromadzenia odpadów będą udostępniane zgodnie z harmonogramem wywozu, przed nieruchomością a w przypadku usytuowania altanek śmieciowych, należy je odebrać bezpośrednio z nich. Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie opróżnionego pojemnika w miejscu poprzedniej lokalizacji. c) Za utrzymanie pojemników na odpady zmieszane w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej w odpowiednim stanie sanitarnym odpowiada właściciel nieruchomości. 10) Wykonawca przekaże harmonogram wraz z 1 kompletem worków do selektywnej zbiórki wszystkim mieszkańcom nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych z terenu gminy, oraz pojemniki do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) właścicielom nieruchomości , którzy ich nie posiadają na cały czas trwania umowy jest to objęte przedmiotem zamówienia, co należy uwzględnić w oferowanej cenie . Pojemniki powinny być dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 września 2015 r. Pozostałe worki do segregacji przez cały okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie pozostawiać przy odbiorze zamiennie za worki odebrane od mieszkańców. Część worków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania części zamówienia lub udzielenia zamówienia uzupełniającego 12) Każdorazowo po odebraniu odpadów teren ustawienia pojemników podlega uprzątnięciu w przypadku wysypania się odpadów w trakcie realizacji usługi odbioru z pojemników czy kontenerów. 13) Odbiór dotyczy odpadów znajdujących się w pojemnikach, workach. Poza tymi urządzeniami jak również w bezpośrednim otoczeniu, teren ustawienia pojemników należy uporządkować w przypadku wysypania się odpadów w trakcie realizacji usługi odbioru z pojemników czy kontenerów. 14) Wykonawca ponosi koszty oraz dokonuje naprawy szkód wyrządzonych z winy Wykonawcy podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów, pojemników należących do właścicieli, płotów itp.) oraz: a) Monitoruje system odbioru odpadów i ewidencjonowania od właścicieli nieruchomości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub nie wywiązywania się z obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości, a w szczególności systematycznego nie wystawiania urządzeń do ich gromadzenia należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu. Powinien on zostać udokumentowany w formie pisemnej z określeniem jakiej nieruchomości dotyczy i w jakim dniu dany fakt zaistniał. b) Spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. c) Waży odebrane odpady komunalne na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania do instalacji odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania w sposób określony w rozdz.III pkt 2 ppkt 3). d) Sporządza w formie papierowej i elektronicznej miesięczne sprawozdania zawierających informacje o : masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów i sposobie ich zagospodarowania, w ramach realizacji umowy i wskazanie instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości, zmieszane odpady komunalne, odpady zielone, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, oraz odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, liczbę punktów wywozowych, z których odebrane zostały odpady komunalne w ramach realizacji umowy, ze wskazaniem ilości dostarczonych pojemników na odpady zmieszane oraz worków na odpady zbierane selektywnie, Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy aplikację programu GPS online poprzez serwis WWW pozwalający na weryfikację danych o położeniu pojazdu, miejscach postoju oraz miejscach wyładunku odpadów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udzieli zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym umową. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych, opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, segregowanych szkło, segregowanych papier i tektura, odpadów zielonych, odpadów obejmujących : chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, meble i inne odpady wielkogabarytowe, budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych oraz przeterminowane leki. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Chodzież, 2)Zezwolenie decyzję na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185, poz. 1243 z późn.zm.) oraz art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, składnia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych bądź odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 1200 Mg oraz od 5000 tyś osób . Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz usług potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości minimum 5 szt. do odbioru odpadów komunalnych. a)minimum 2 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów zmieszanych z pojemników b)minimum 2 szt. pojazdów do odbioru odpadów segregowanych c) minimum 1 samochód bez funkcji kompaktujacej, samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów np. wielkogabarytowych 2) Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo transportową usytuowaną na terenie Gminy Chodzież lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Chodzież wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 3) Wszystkie pojazdy Wykonawcy muszą być wyposażone w system monitoringu, bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację danych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami ( pracownikami) gwarantującymi sprawną realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów. Zamawiający nie precyzuje, w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kosztorys ofertowy zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Informacja o podwykonawcach jeżeli dotyczy zał. nr 13 do SIWZ), 3) Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów do realizacji zamówienia zał. Nr 14 do SIWZ. 4)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy jeżeli wystę-puje inna osoba niż wskazana we właściwym rejestrze albo jeżeli podmioty wy-stępują wspólnie ( ustanawiają pełnomocnika/lidera).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczącą sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianę terminu zakończenia robót. 2. Zmianę, dotyczącą sposobu spełnienia świadczenia dopuszcza się w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności niezależnych od stron umowy, nieznanych stronom umowy w chwili jej zawierania, bądź podczas prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, uniemożliwiającymi lub utrudniającymi świadczenie usług objętych zamówieniem spowodowanych: 1) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych np. nadmierne opady atmosferyczne uniemożliwiające dojazd, zdarzenia spowodowane katastrofalnym działaniem przyrody o charakterze przypadkowym, 2) zmianą zapisu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Chodzież, 3) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy albo zmianę zasad jej finansowania i rozliczania np. zmiana wysokości podatku VAT. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież w biurze nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.