eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kaszowie i Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Stara Błotnica: Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kaszowie i Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy
Numer ogłoszenia: 254718 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Błotnicy , 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, faks 048 383-50-92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Kaszowie i Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa - dowozu i odwozu uczniów wraz z opieką zgodnie z art. 17 ust.3 ustawy o Systemie Oświaty z 7 września 1991r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 80 poz. 542) do Szkoły Podstawowej w Kaszowie i Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy, Do Szkoły Podstawowej w Kaszowie należy dowieść 24 uczniów. Do Szkoły w Starej Błotnicy trzeba dowieźć uczniów z miejscowości: Kaszewska Wola 3 uczniów, Kaszów 12 uczniów, Żabia Wola 2 uczniów, Łępin 9 uczniów, Tursk 7 uczniów, Stary Kobylnik 32 uczniów, Stary Osów 20 uczniów, Stary Kadłub 21 uczniów. Uczniowie muszą być dowiezieni do Szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwiezieni po zajęciach . Uczniowie rozpoczynają zajęcia o godzinie 8.00 a kończą o godzinie 14.25. W związku z powyższym prosimy o dowiezienie uczniów na godzinę 7.40 i odwozu o godzinie 14.30. Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej uczniów niż przewidywana liczba miejsc. Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu. W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania uczniowie mają zagwarantowaną opiekę, bezpieczeństwo i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. CPV -60113100-4 Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Liczba dowożonych uczniów - 130, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych uczniów. Oferent zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a także inne określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca i sprzęt ubezpieczony jest od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) dysponują taką ilością środków transportu, która zapewni dowóz uczniów na trasach i godzinach wskazanych w SIWZ, 8.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią z art. 24 ust.4 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) Projekt umowy - podpisany przez Wykonawcę, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert), f) zaświadczenie z ZUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert ), g) licencja potwierdzająca uprawnienie do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca i sprzęt jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów, Uwaga: wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą (ę) ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Błotnicy Stara Błotnica 46 26-806 Stara Błotnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Błotnicy pokój nr 12 26-806 Stara Błotnica Stara Błotnica 46.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.