To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12
Numer ogłoszenia: 254395 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229449 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek, faksów tj.: tonerów, tuszy w asortymencie i szacowanych ilościach zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Za fabrycznie nowy uznaje się wyrób do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych. . Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności (minimum 24 miesięcznym okresem przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego). Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia producenta tonerów, tuszy. 3. Zamawiający będzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb. Dostawa materiałów eksploatacyjnych następować będzie każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość, rodzaj oraz miejsce dostawy materiałów. Zamówienia będą wysyłane do Wykonawcy w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do Zamawiającego na terenie miasta Lublin, w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, a w szczególnych przypadkach 1 (jeden) dzień roboczy niezależnie od wielkości zamówienia na adres wskazany w zamówieniu. 5. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własny koszt, partiami - w formie zamówień cząstkowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Ilości wskazane w kolumnie 7 załącznika nr 7 do specyfikacji są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie planu potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie i mogą ulec zmniejszeniu przy czym Zamawiający gwarantuje, że zmiany te nie spowodują obniżenia łącznego umownego wynagrodzenia Wykonawcy o więcej jak 20%. 7. Wykonawca jest obowiązany, w okresie 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia do uznania reklamacji w tym wad ukrytych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i bezzwłocznej wymiany materiałów eksploatacyjnych wadliwych, na wolne od wad. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych materiałów przekazanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. Odbiór zużytych materiałów zostanie potwierdzony protokołem podpisanym przez Strony (Karta Przekazania Odpadu). 9. Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony oraz równoważny w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, tj.: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-EN ISO 14001:2004. b) szczelnie opakowany folią, nie noszący śladów użytkowania, c) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, d) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych , ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz ISO/ IEC 24711 dla wkładów drukujących jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, e) zapewniający jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu: pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne, które producent wymienił w instrukcji obsługi urządzenia lub na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia f) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, g) w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240675,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 224265,90
Oferta z najniższą ceną: 115381,38 / Oferta z najwyższą ceną: 248777,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa asortymentu potrzebnego do zabiegów elektrochirurgicznych i innych (diatermia)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Arnsztajnowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.