eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12
Numer ogłoszenia: 229449 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; nr sprawy UM-ZP-262-102/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek, faksów tj.: tonerów, tuszy w asortymencie i szacowanych ilościach zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Za fabrycznie nowy uznaje się wyrób do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych. . Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności (minimum 24 miesięcznym okresem przydatności do użytku od chwili dostarczenia do Zamawiającego). Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia producenta tonerów, tuszy. 3. Zamawiający będzie zamawiał potrzebne materiały sukcesywnie w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb. Dostawa materiałów eksploatacyjnych następować będzie każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość, rodzaj oraz miejsce dostawy materiałów. Zamówienia będą wysyłane do Wykonawcy w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów eksploatacyjnych do Zamawiającego na terenie miasta Lublin, w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, a w szczególnych przypadkach 1 (jeden) dzień roboczy niezależnie od wielkości zamówienia na adres wskazany w zamówieniu. 5. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własny koszt, partiami - w formie zamówień cząstkowych stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Ilości wskazane w kolumnie 7 załącznika nr 7 do specyfikacji są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie planu potrzeb poszczególnych Jednostek Organizacyjnych UM w Lublinie i mogą ulec zmniejszeniu przy czym Zamawiający gwarantuje, że zmiany te nie spowodują obniżenia łącznego umownego wynagrodzenia Wykonawcy o więcej jak 20%. 7. Wykonawca jest obowiązany, w okresie 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia do uznania reklamacji w tym wad ukrytych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i bezzwłocznej wymiany materiałów eksploatacyjnych wadliwych, na wolne od wad. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru zużytych materiałów przekazanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w miesiącu. Odbiór zużytych materiałów zostanie potwierdzony protokołem podpisanym przez Strony (Karta Przekazania Odpadu). 9. Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony oraz równoważny w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, tj.: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-EN ISO 14001:2004. b) szczelnie opakowany folią, nie noszący śladów użytkowania, c) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, d) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych , ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, e) zapewniający jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu: pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne, które producent wymienił w instrukcji obsługi urządzenia lub na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia f) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, g) w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2 400,00 ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego (www.umlub.pl)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu o których mowa w punkcie 1 ppkt 1-4 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1.1. w zakresie warunku określonego w punkcie 1 ppkt 1.2. - wykażą się należytym wykonaniem / wykonywaniem co najmniej jednej dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości brutto minimum 100 000,00 zł brutto ( słownie: sto tysięcy złotych i 00/100) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach jednej umowy. Przez 1 dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał: 1.1 Wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 7 oraz rozdziale IV ust 1-9 SIWZ. 2. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 1 w ofercie należy złożyć: 2.1. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. PN-EN ISO 9001:2009 i PN-EN ISO 14001:2004 lub równoważnym w zakresie procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalających zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzających że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. 2.2. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. testy wydajnościowe potwierdzające że wydajność zaproponowanego towaru jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnych z obowiązującymi normami: ISO / IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO / IEC 19798 dla kaset z tonerem do drukarek kolorowych laserowych oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosownie do treści § 4 ust. 1 rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1.) - Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.4.2.) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2. stosuje się odpowiednio. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć: 5.1 Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5.2 Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w punkcie III.4.2.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1.1. wycofanie z rynku lub zmiana nazwy lub zmiana wielkości opakowania przez producenta przedmiotu umowy; 1.2. zmianę obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.3. zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższeniu stawki podatku od towarów i usług. 1.4. konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy; 1.5. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.6. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 1.7. zmianę terminu wykonania umowy i terminu jej obowiązywania w przypadku niewyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania - umowa zostanie przedłużona do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy, nie dłużej jednak niż o 1 rok. 1.8. wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć 1.9. zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych. Zmiana taka jest możliwa w formie aneksu do umowy po wystosowaniu przez Wykonawcę do Zamawiającego pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) j.w. 2) osoby do kontaktu Łukasz Rymarz, e mail: l.rymarz@umlub.pl, tel. (81) 528-89-67..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 22 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.