eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Rewitalizacja centrum Miasta Strzegomia - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku poklasztornego przy ul. Kościuszki w Strzegomiu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Strzegom: Rewitalizacja centrum Miasta Strzegomia - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku poklasztornego przy ul. Kościuszki w Strzegomiu
Numer ogłoszenia: 254335 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158299 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja centrum Miasta Strzegomia - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku poklasztornego przy ul. Kościuszki w Strzegomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku poklasztornego przy ul. Kościuszki 2 w Strzegomiu (dawny klasztor karmelitów, działki nr 40/57 i 41/2, AM 14 obręb 3, obiekt w granicach obszaru centrum staromiejskiego wpisany do rejestru zabytków pod numerem 938 decyzją z dnia 08.09.1961r. objęty jest strefą ścisłej ochrony konserwatorskiej i archeologicznej) wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Obiekt ma być przystosowany do ważnych funkcji społecznych i kulturalnych miasta, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Ze względu na historyczny układ obiektu komunikacja pionowa zapewniona ma być zarówno przy pomocy wind jak i wózków naschodowych. Zakłada się maksymalne zachowanie układu historycznego z podkreśleniem zabytkowych wnętrz, zwłaszcza krużganków okalających średniowieczny wirydarz klasztorny. Elewacje obiektu mają zostać poddane pełnej konserwacji z zachowaniem kamiennego barokowego portalu i odtworzeniem detalu według zachowanych na elewacji fragmentów. Dziedziniec klasztorny oprócz funkcji rekreacyjnych ma pełnić role lapidarium, gdzie eksponowane będą rzeźby oraz kamienne detale odnalezione przy okazji prowadzenia wykopalisk, badań a także remontów obiektów zabytkowych miasta Strzegomia. Zamawiający czyni starania, aby zrealizować przedmiotowe zamówienie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013- Priorytet 9 Odnowa Zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta)- Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. W przypadku uzyskania dofinansowania Wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace zgodnie z zasadami ustalonymi przez Unię Europejską i instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym (m. in. Instytucja Zarządzająca stawia wymagania, aby materiały użyte przy realizacji zamówienia pochodziły z krajów Unii Europejskiej, chyba że brak jest producenta na terenie Unii Europejskiej). Wykonawca będzie zobowiązany również wypełniać obowiązki informacyjne i promocyjne określone w Wytycznych dotyczących promocji projektów UE dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - zgodnie z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013 dostępnym na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy. Zakres robót obejmuje między innymi: - remont i adaptację istniejącego obiektu, - utworzenie na dziedzińcu lapidarium, - uporządkowanie podwórza , - wykonanie chodników, dojść i zieleni, - wykonanie drogi wewnętrznej i parkingów, - likwidację istniejącego przyłącza wody i gazu i wykonanie nowych przyłączy wod.kan., odtworzenie przykanalika kanalizacji sanitarnej, kontrolę stanu technicznego istniejących podłączeń kanalizacji deszczowej, - zabudowę nowej szafy gazowej, - wykonanie uziomu otokowego, instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji wod-kan, gazowej, grzewczej, elektrycznej, wentylacji, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, demontażowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych, konserwatorskich, restauratorskich, Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych i wykonawczych (załącznik nr 8), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9), które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiary robót stanowią załączniki do specyfikacji (załącznik nr 10) i należy traktować je, jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji a nieujęte w kosztorysie ofertowym nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ obsługę geodezyjną (wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej), b/ wycinkę krzewów, karczowanie korzeni wraz z ich usunięciem, c/ organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, d/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, e/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu, odpadów oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizację odpadów budowlanych, f/ promocję projektu, wykonanie tablic informacyjnych/pamiątkowych, umieszczenia logo i odpowiedniej treści zgodnie z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013 dostępnym na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy, g/ dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia osobą wykonującą prace konserwatorskie przy zabytkowych elementach wystroju (kamiennego, metalowego) oraz badania konserwatorskie (kolorystyki elewacji i nawarstwień tynków we wnętrzu) z zastrzeżeniem, że prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie mogą prowadzić osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, w dziedzinach nieobjętych programem wyższych studiów, prace te mogą prowadzić osoby, które posiadają przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie oraz odbyły co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, (zgodnie z Decyzją nr 510/2008 Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym z dnia 15.09.2008 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu /Delegatura w Wałbrzychu ). h/ dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia uprawnionym archeologiem, prowadzącym badania archeologiczne z zastrzeżeniem, że prace te prowadzić mogą osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań (zgodnie z Decyzją nr 510/2008 Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym z dnia 15.09.2008 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu /Delegatura w Wałbrzychu). Roboty na obiekcie należy prowadzić zgodnie z Prawem budowlanym i przepisami BHP. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres min. 60 miesięcy na wykonane robot budowlane oraz na okres min 36 miesięcy na sprzęt i urządzenia od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3974500.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt przewidziany do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9 Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta) - Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie CASTELLUM Sp. z o.o., ul. Świdnicka 31, 50-066 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3974500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3974500.00 oferta z najwyższą ceną: 6773440.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.