eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › REWITALIZACJA CENTRUM MIASTA STRZEGOMIA - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKLASZTORNEGO PRZY UL. KOŚCIUSZKI W STRZEGOMIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Strzegom: REWITALIZACJA CENTRUM MIASTA STRZEGOMIA - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKLASZTORNEGO PRZY UL. KOŚCIUSZKI W STRZEGOMIU
Numer ogłoszenia: 158299 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA CENTRUM MIASTA STRZEGOMIA - PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU POKLASZTORNEGO PRZY UL. KOŚCIUSZKI W STRZEGOMIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt przewidziany do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9: Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta)- Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku poklasztornego przy ul. Kościuszki 2 w Strzegomiu (dawny klasztor karmelitów, działki nr 40/57 i 41/2, AM 14 obręb 3, obiekt w granicach obszaru centrum staromiejskiego wpisany do rejestru zabytków pod numerem 938 decyzją z dnia 08.09.1961r. objęty jest strefą ścisłej ochrony konserwatorskiej i archeologicznej) wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Obiekt ma być przystosowany do ważnych funkcji społecznych i kulturalnych miasta, dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Ze względu na historyczny układ obiektu komunikacja pionowa zapewniona ma być zarówno przy pomocy wind jak i wózków naschodowych. Zakłada się maksymalne zachowanie układu historycznego z podkreśleniem zabytkowych wnętrz, zwłaszcza krużganków okalających średniowieczny wirydarz klasztorny. Elewacje obiektu mają zostać poddane pełnej konserwacji z zachowaniem kamiennego barokowego portalu i odtworzeniem detalu według zachowanych na elewacji fragmentów. Dziedziniec klasztorny oprócz funkcji rekreacyjnych ma pełnić role lapidarium, gdzie eksponowane będą rzeźby oraz kamienne detale odnalezione przy okazji prowadzenia wykopalisk, badań a także remontów obiektów zabytkowych miasta Strzegomia. Zamawiający czyni starania, aby zrealizować przedmiotowe zamówienie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013- Priorytet 9 : Odnowa Zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta)- Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. W przypadku uzyskania dofinansowania Wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace zgodnie z zasadami ustalonymi przez Unię Europejską i instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym (m. in. Instytucja Zarządzająca stawia wymagania, aby materiały użyte przy realizacji zamówienia pochodziły z krajów Unii Europejskiej, chyba że brak jest producenta na terenie Unii Europejskiej). Wykonawca będzie zobowiązany również wypełniać obowiązki informacyjne i promocyjne określone w Wytycznych dotyczących promocji projektów UE dla Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - zgodnie z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013 dostępnym na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy. Zakres robót obejmuje między innymi: - remont i adaptację istniejącego obiektu, - utworzenie na dziedzińcu lapidarium, - uporządkowanie podwórza , - wykonanie chodników, dojść i zieleni, - wykonanie drogi wewnętrznej i parkingów, - likwidację istniejącego przyłącza wody i gazu i wykonanie nowych przyłączy wod.kan., odtworzenie przykanalika kanalizacji sanitarnej, kontrolę stanu technicznego istniejących podłączeń kanalizacji deszczowej, - zabudowę nowej szafy gazowej, - wykonanie uziomu otokowego, instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji wod-kan, gazowej, grzewczej, elektrycznej, wentylacji, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: -robót rozbiórkowych, demontażowych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych, konserwatorskich, restauratorskich, Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych i wykonawczych (załącznik nr 8), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9), które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiary robót stanowią załączniki do specyfikacji (załącznik nr 10) i należy traktować je, jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji a nieujęte w kosztorysie ofertowym nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ obsługę geodezyjną (wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej), b/ wycinkę krzewów, karczowanie korzeni wraz z ich usunięciem, c/ organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, d/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, e/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu, odpadów oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizację odpadów budowlanych, f/ promocję projektu, wykonanie tablic informacyjnych/pamiątkowych, umieszczenia logo i odpowiedniej treści zgodnie z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013 dostępnym na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl i innymi przepisami i wytycznymi krajowymi i unijnymi aktualnymi w okresie obowiązywania umowy, g/ dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia osobą wykonującą prace konserwatorskie przy zabytkowych elementach wystroju (kamiennego, metalowego) oraz badania konserwatorskie (kolorystyki elewacji i nawarstwień tynków we wnętrzu) z zastrzeżeniem, że prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie mogą prowadzić osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, w dziedzinach nieobjętych programem wyższych studiów, prace te mogą prowadzić osoby, które posiadają przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie oraz odbyły co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, (zgodnie z Decyzją nr 510/2008 Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym z dnia 15.09.2008 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu /Delegatura w Wałbrzychu ). h/ dysponowanie przy wykonywaniu zamówienia uprawnionym archeologiem, prowadzącym badania archeologiczne z zastrzeżeniem, że prace te prowadzić mogą osoby które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań (zgodnie z Decyzją nr 510/2008 Pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym z dnia 15.09.2008 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu /Delegatura w Wałbrzychu). Roboty na obiekcie należy prowadzić zgodnie z Prawem budowlanym i przepisami BHP. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres min. 60 miesięcy na wykonane robot budowlane oraz na okres min 36 miesięcy na sprzęt i urządzenia od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 120000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie budynku wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o wartości min. 5 000 000,00 zł brutto oraz wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie wraz z instalacjami budynku zabytkowego podlegającego ochronie konserwatora zabytków o wartości min. 900 000,00 zł brutto, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy i co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. (Dz.U.z 2004r nr 150 poz.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, członek właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiającymi kierowanie robotami budowlanymi, członek właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, - kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami w branży instalacje sanitarne oraz kierownik w branży instalacje elektryczne, członkowie/członek właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 7) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2a). 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł. 7) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2 000 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 470 zł (plus koszty przesyłki - zaliczenie pocztowe).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Biuro Obsługi Interesanta, parter - pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przewidziany do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 9: Odnowa zdegradowanych obszarów na terenie Dolnego Śląska (Miasta) - Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.