eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › System uzdatniania wody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Częstochowa: System uzdatniania wody
Numer ogłoszenia: 254023 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax. 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System uzdatniania wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa , montaż i uruchomienie Systemu do Uzdatniania Wody dla Stacji Dializ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.00 - Aparatura filtrująca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1,24 i 44 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć : 1.1.1.Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 i 24 i 44 Ustawy, według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ. 1.1.2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3.Oświadczenie,Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. 3.Pozostałe warunki wymagane dla realizacji zamówienia - dokumenty i oświadczenia które Wykonawca winien dostarczyć : 3.1.kserokopię dokumentu podpisana za zgodność z oryginałem na podstawie którego oferowany system uzdatniania wody jest dopuszczony do obrotu i użytkowania np.: wpis lub zgłoszenie na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych -Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn. zm., lub innych aktualnie obowiązujących aktów prawnych dopuszczających do używania przedmiot zamówienia w służbie zdrowia 3.2. oświadczenia wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ: 3.2.1.oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia są fabrycznie nowe i wyprodukowane po 01.01.2008 r 3.2.2.oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje iż dostarczony system uzdatniania wody będzie kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, a jego uruchomienie nie będzie wiązało się z ponoszeniem przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych np. na dodatkowe zakupy 3.2.3.oświadczenie Wykonawcy, że wraz z uruchomieniem urządzeń dostarczy DTR ,kartę gwarancyjną , instrukcję obsługi i konserwacji w j. polskim oraz instrukcję serwisową w j.polskim lub angielskim. 3.2.4.oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu stałości ceny netto złożonej oferty w trakcie trwania umowy. 3.2.5.oświadczenie wykonawcy ,że udziela gwarancji - ..... minimum 24 m-ce liczonej od dnia podpisania protokółu uruchomienia przez obie strony obejmującej cały system. Gwarancja obejmuje nieodpłatne wykonanie co najmniej dwóch przeglądów okresowych (jeden na rok lub częściej wg zaleceń producenta) oraz zabezpieczenie części i materiałów niezbędnych do prawidłowej pracy systemu w czasie trwania gwarancji tj. wymiana złóż zgodnie z zaleceniami producenta 3.2.6. oświadczenie, że Wykonawca zdemontuje istniejący system uzdatniania wody 3.2.7.oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu następujących warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: a)autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski b)czas reakcji na zgłoszoną awarię (przyjęcie zgłoszenia - podjęta naprawa) w dni robocze max. 24 godziny od zgłoszenia awarii przez upoważnionego pracownika W.Sz.S. c)trzykrotnie naprawiony element (podzespół) przedmiotu dostawy w okresie gwarancji podlega wymianie na nowy d)przedłużenie czasu gwarancji o całkowity okres wyłączenia urządzenia z eksploatacji spowodowany awarią, e) możliwość zakupu części zamiennych bez konieczności zakupu usługi ich wymiany przez okres co najmniej 10 lat, f) kontynuacja produkcji aparatu lub jego wersji rozwojowych przez co najmniej 4 lata.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna - 20
  • 3 - Termin uruchomienia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający przekaże nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, paw.D,IIp, pokój 356.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.