Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2537 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Bydgoszcz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 377100
Data: 30/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 9047697100000, ul.
ul. Toruńska
174 A,
85-844
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 5822723, e-mail
handel@zdmikp.bydgoszcz.pl, faks
52 5822777.
Adres strony internetowej (url): www.zdmikp.bgoszcz.plI
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
W ogłoszeniu powinno być: Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania tak Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Zamawiającym jest: Miasto Bydgoszcz, w imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - szczegółowe informacje określone są w pkt I.1) niniejszego ogłoszenia
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: 1)doświadczenie:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na transporcie materiałów budowlanych wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) PLN.
2) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, nie mniejsze niż określono poniżej dla poszczególnych funkcji, tj.:
a) minimum dwoma osobami, z których każda posiada uprawnienia do prowadzenia i obsługi samochodu samowyładowczego o ładowności minimum 10 ton oraz posiadającymi minimum roczne doświadczenie pracy na przedmiotowym sprzęcie;
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia i obsługi samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności minimum 10 ton wyposażonego w podnośnik HDS oraz posiadającą minimum roczne doświadczenie pracy na przedmiotowym sprzęcie;
c) minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia i obsługi koparko-ładowarki oraz posiadającymi minimum roczne doświadczenie pracy na przedmiotowym sprzęcie.
3) potencjał techniczny:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym, w tym minimum:
a) dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton każdy (każdy samochód z wywrotem na trzy strony), w tym jeden dodatkowo wyposażony w podnośnik HDS o udźwigu min. 2,5 tony;
b) samochodem ciężarowym o ładowności min.10 ton wyposażonym w podnośnik HDS o udźwigu min. 6,0 ton;
c) dwoma koparko-ładowarkami o pojemności łyżki minimum 0,75 m3 i z widłami do załadunku palet, w tym jedna koparko-ładowarka dodatkowo posiada na wyposażeniu łyżkę ażurową.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.
W ogłoszeniu powinno być: 1) doświadczenie:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na transporcie materiałów budowlanych wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) PLN.
2) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia, nie mniejsze niż określono poniżej dla poszczególnych funkcji, tj.:
a) minimum dwoma osobami, z których każda posiada uprawnienia do prowadzenia i obsługi samochodu samowyładowczego o ładowności minimum 10 ton oraz posiadającymi minimum roczne doświadczenie pracy na przedmiotowym sprzęcie;
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia i obsługi samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności minimum 10 ton wyposażonego w podnośnik HDS oraz posiadającą minimum roczne doświadczenie pracy na przedmiotowym sprzęcie;
c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia i obsługi koparko-ładowarki oraz posiadającą minimum roczne doświadczenie pracy na przedmiotowym sprzęcie.
3) potencjał techniczny:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym, w tym minimum:
a) dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton każdy (każdy samochód z wywrotem na trzy strony), w tym jeden dodatkowo wyposażony w podnośnik HDS o udźwigu min. 2,5 tony;
b) samochodem ciężarowym o ładowności min.10 ton wyposażonym w podnośnik HDS o udźwigu min. 4,0 ton;
c) jedną koparko-ładowarką z łyżką do skarpowania o pojemności łyżki minimum 0,75 m3.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.)
Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416
z adnotacją: WADIUM - "Transport materiałów drogowych z załadunkiem w 2017 r."
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie:
1.potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty.
Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane,
na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.
Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.)
Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416
z adnotacją: WADIUM - "Transport materiałów drogowych z załadunkiem w 2017 r."
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie:
1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty.
Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane,
na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.
Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczeni
e do udziału w postępowaniu:
Data: 09/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczeni
e do udziału w postępowaniu:
Data: 11/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
W ogłoszeniu jest: Termin otwarcia ofert: w dniu 09.01.2017 r. godz. 10:30. Miejsce otwarcia ofert: pokój Nr 19 (parter) w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt.1 SIWZ. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z
wykonawcami są: 1. ws. formalnych (dot. procedury przetargowej): Monika Konopka - tel.: +48 52-582-27-69,
2. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Jacek Piotrowski - tel.: +48 52 82-27-14 (15); Ewa Jucha - tel.: +48 52 582-27-22.
W ogłoszeniu powinno być: Termin otwarcia ofert: w dniu 11.01.2017 r. godz. 10:30. Miejsce otwarcia ofert: pokój Nr 19 (parter) w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt.1 SIWZ. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z
wykonawcami są: 1. ws. formalnych (dot. procedury przetargowej): Monika Konopka - tel.: +48 52-582-27-69,
2. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Jacek Piotrowski - tel.: +48 52 82-27-14 (15); Ewa Jucha - tel.: +48 52 582-27-22.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.