eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Świadczenie usług sprzątania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 25375 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Świdnik: Świadczenie usług sprzątania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9616-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, krajowy numer identyfikacyjny 6071619200000, ul. ul. Kard. S. Wyszyńskiego  18, 21-040   Świdnik, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79, e-mail katarzyna.kwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lublin-wschod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzątania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

LWZP-2401-1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi sprzątania: a)powierzchni wewnętrznych Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik - zadanie nr 1; b)powierzchni zewnętrznych Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik - zadanie nr 2. UWAGA: Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) wówczas Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22§ 1 k.p. Zamawiający uważa w szczególności czynności osób sprzątających. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia oświadczenia, że osoby realizujące zadanie są zatrudnione na podstawie umów o pracę. W przypadku zmiany składu osobowego osób pozostających w stosunku pracy i realizujących czynności objęte zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do złożenia oświadczenia o treści jak powyżej, nie później jednak niż przed przystąpieniem danej osoby tych osób do pracy. Ww. obowiązek jest niezależny od obowiązku Wykonawcy do składania wykazu wraz z ofertą, o którym mowa w dalszej części s.i.w.z. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań Zamawiający jest uprawniony do zastosowania sankcji wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6a (dot. Zadania nr 1) i Załącznik nr 6b (dot. Zadania nr 2) do s.i.w.z. Zadanie nr 1 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. USŁUGI SPRZATANIA POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH W ODNIESIENIU DO: A. Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku położonego w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18: 1) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych z zastrzeżeniem, że łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi - 9 271 m2; 2) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych do świadczenia usługi w każdy dzień roboczy dla Zamawiającego; 3) kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg; 4) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych. B. Ośrodków Kuratorskich Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku: 1)usługa sprzątania powierzchni wewnętrznych w czterech Ośrodkach Kuratorskich; 2)łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi 444.37 m2; 3)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania powierzchni do świadczenia usługi jeden raz w okresie obowiązywania Umowy (w dzień pracujący dla Zamawiającego); 4)usługa sprzątania obejmuje przede wszystkim pranie wykładzin dywanowych w czterech Ośrodkach Kuratorskich Sądu w ilości 192.21 m2, mycie okien w jednym Ośrodku Kuratorskim w ilości 15 m2; 5)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi. C. archiwum Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku położonego w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14: 1)kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń archiwum jeden raz w tygodniu; 2)łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi - 341 m2; 3)kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in.: sprzątanie pomieszczeń archiwum, pomieszczenia WC, wykładanie kosza workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg; 4)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, piasku oraz innych środków do zwalczania oblodzenia ciągów komunikacyjnych. II. Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa/ przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego, a także osoby względem których toczy się postępowanie karne lub karnoskarbowe. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej. III. Wymagana ilość osób świadczących usługi sprzątania: 1)Zamawiający wymaga aby w budynku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku usługi sprzątania były świadczone przez co najmniej 11 osób, w tym: - co najmniej 3 osoby powinny sprzątać w godz. 7:30 - 15:30; - co najmniej 8 osób powinno sprzątać w godz. 15:30 - 20:30. Pomieszczenia: Kasy, Dyrektora Sądu, Oddziału Finansowego, Zamówień Publicznych, archiwum, magazynowe i serwerowni powinny być sprzątane w godzinach od 07:30 do 15:00. 2)Zamawiający wymaga aby w budynku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 w Świdniku usługi sprzątania były świadczone jeden raz w tygodniu przez co najmniej 2 osoby w godz. 10:00 - 12:00. 3)Łączna wymagana minimalna ilość osób do świadczenia usługi wynosi 11 osób. Zadanie nr 2 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: I.USŁUGI SPRZATANIA POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH W ODNIESIENIU DO: Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku położonego w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18: 1)kompleksowe usługi sprzątania terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych, z zastrzeżeniem, że łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi zewnętrzna - 6 583 m2 ( w tym tereny zielone - 1 327 m2, powierzchnia parkingu samochodowego - 2 375 m2, pozostały teren to zewnętrzne ciągi komunikacyjne - schody, chodniki, opaski przybudynkowe, itp. - 2 881 m2); 2)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania terenu posesji do świadczenia usługi w każdy dzień roboczy dla Zamawiającego oraz utrzymania terenów zewnętrznych w bieżącej czystości; 3)kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in.: w odniesieniu do powierzchni zewnętrznych: o utrzymywanie terenów zielonych: zbieranie śmieci, koszenie trawy, pielęgnacyjne podcinanie drzew i krzaków, grabienie; o utrzymanie powierzchni parkingów i pozostałych terenów zewnętrznych tj. zbieranie śmieci, w razie potrzeby zmywanie, zamiatanie, usuwanie śniegu, czyszczenie lamp wewnętrznych na parkingach sądowych, czyszczenie drzwi; 4)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi, a także dostaw piasku oraz innych środków do zwalczania oblodzenia ciągów komunikacyjnych. II. Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa/ przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego, a także osoby względem których toczy się postępowanie karne lub karnoskarbowe Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922.) oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej. III. Wymagana ilość osób świadczących usługi sprzątania - Zamawiający wymaga, aby usługa sprzątania terenu zewnętrznego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku była świadczona przez co najmniej 1 osobę od godz. 6:00 do 12:00

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90914000-7, 90620000-9, 90911300-9, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT141770.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Krzysztof Buszko prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG KRZYSZTOF BUSZKO ,  gabrysia@pupmaag.pl,  ul. Hauke Bosaka 1,  25-217,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174377.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174377.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189653.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Krzysztof Buszko prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG KRZYSZTOF BUSZKO ,  gabrysia@pupmaag.pl,  ul. Hauke Bosaka 1,  25-217,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41472.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21319.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44193.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.