eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA ELEKTRONARZĘDZI,MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH,AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ KOS I OSPRZĘTU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Giżycko: DOSTAWA ELEKTRONARZĘDZI,MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH,AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ KOS I OSPRZĘTU
Numer ogłoszenia: 253506 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222572 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEKTRONARZĘDZI,MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH,AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ KOS I OSPRZĘTU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa elektronarzędzi, materiałów technicznych, akcesoriów elektrycznych oraz kos i osprzętu 2.Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione cztery zadania (części) ZADANIE nr 1 Dostawa elektronarzędzi. ZADANIE nr 2 Dostawa materiałów technicznych. ZADANIE nr 3 Dostawa akcesoriów elektrycznych. ZADANIE nr 4 Dostawa kos i osprzętu. 3.ZADANIE nr 1 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi określonych wg CPV w grupie 311,314,329,385,421,426,433, według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 2 do SIWZ (zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1) od lp. nr 1 do lp. nr 29. 2)Wykonawca w arkuszu ofertowym ma wycenić ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia bez względu na ilość materiału/wyrobu w paletach opakowaniach pakowanych fabrycznie. 3)Wszystkie elektronarzędzia i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych. 4)Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 5)Wymagany termin realizacji dostaw artykułów według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów (według wykazu Odbiorców adresatów). 6)UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY a)Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. b)Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW Nr 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. c)Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. d)Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 ma prawo odmowy przyjęcia tej partii towaru do magazynu. e)Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności producenta. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie przez producenta. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą, nalepką), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynu JW Nr 4352. f)Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu JW Nr 4352 lub Sekcji Obsługi Infrastruktury od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem (wg wykazu Odbiorców adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. g)Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Palety EURO, zwykłe, nietypowe (w tym palety do szkła) i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. h)W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 7 (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). i)Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu JW Nr 4352, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW Nr 4352) na dokumencie typu WZ.j)Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału wyrobu. 4.ZADANIE nr 2 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych określonych wg CPV w grupie 148,189, 301, 316, 349, 343, 380, 383, 391, 392, 395, 421,424, 426, 429, 431, 438, 441, 443, 444, 445, 446, 449 według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ (zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2), od lp. nr 1 do lp. nr 516. Wszystkie narzędzia-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych. 2)Wykonawca w arkuszu ofertowym ma wycenić ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia bez względu na ilość materiału/wyrobu w paletach/opakowaniach pakowanych fabrycznie. 3)Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 4)Wymagany termin realizacji dostaw artykułów według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów (według wykazu Odbiorców adresatów). 5)UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY a)Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. b)Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW Nr 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. c)Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. d)Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 ma prawo odmowy przyjęcia tej partii towaru do magazynu. e)Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności producenta. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie przez producenta. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą, nalepką), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynu JW Nr 4352. f)Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu JW Nr 4352 lub Sekcji Obsługi Infrastruktury od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem (wg wykazu Odbiorców adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. g)Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Palety EURO, zwykłe, nietypowe (w tym palety do szkła) i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. h)W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 7 (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). i)Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości pozycji do magazynu JW Nr 4352, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW Nr 4352) na dokumencie typu WZ. j)Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. 5.ZADANIE nr 3 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów elektrycznych określonych wg CPV w grupie 302,312,314,315,324,383,397, według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ (zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3), od lp. nr 1 do lp. nr 63. Wszystkie materiały wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych . 2)Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 3)Wymagany termin realizacji dostaw artykułów - według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów (według wykazu Odbiorców adresatów). 4)Dostarczone materiały elektryczne muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. 5)UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY a)Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. b)Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW Nr 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. c)Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. d)Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 ma prawo odmowy przyjęcia tej partii towaru do magazynu. e)Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem według wykazu odbiorców na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego przedmiotu zamówienia ( np. poz. nr 1 lub nr 1 nr 2 ). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. f)Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. g)Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. h)W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 7 (należy uprzedzić dostawcę przewoźnika). i)Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynów, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego na dokumencie typu WZ. j)Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. k)Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach niebezpiecznych z dnia 25.02.2011 r. (Dz. U. Nr 63 poz. 322 z późniejszymi zmianami) muszą posiadać Kartę charakterystyki preparatu chemicznego, Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub Kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej. l)W przypadku uwzględnienia na fakturach kosztu gospodarowania odpadami Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i utylizacji zgodnie z Ustawą o odpadach tych pozycji, których dotyczy faktura. m)Wykonawca odbierze od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem z magazynów (według Wykazu Odbiorców i adresatów), (w przeciągu 21 dni od pisemnego powiadomienia) zużyte źródła światła zgodnie z rodzajem i ilością wyszczególnioną w opisie przedmiotu zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty dostawy bez względu na markę i producenta wyrobu. 6.ZADANIE nr 4 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi elektrycznych i części zamiennych określonych wg CPV w grupie 092, 163,168, 349, 424, 426,438, według asortymentu i ilości podanych w tabeli w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ (zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4) od lp. nr 1 do lp. nr 35 . Wszystkie elektronarzędzia i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych. 2)Wykonawca w arkuszu ofertowym ma wycenić ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia bez względu na ilość materiału wyrobu w paletach opakowaniach pakowanych fabrycznie. 3)Cena jednostkowa brutto nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 4)Wymagany termin realizacji dostaw artykułów według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów (według wykazu Odbiorców adresatów). 5)UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY a)Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. b)Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW. 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. c)Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. d)Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 ma prawo odmowy przyjęcia tej partii towaru do magazynu. e)Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności producenta. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie przez producenta. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą , nalepką), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynu JW Nr 4352. f)Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu JW Nr 4352 lub Sekcji Obsługi Infrastruktury od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem (wg wykazu Odbiorców adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. g)Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Palety EURO, zwykłe, nietypowe (w tym palety do szkła) i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. h)W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 7 (należy uprzedzić dostawcę przewoźnika). i)Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu JW Nr 4352, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW Nr 4352) na dokumencie typu WZ. j)Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału wyrobu. 7.Informacje dodatkowe: 1)W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów narzędzi, artykułów, asortymentu określonego w załączniku nr 2,3,4,5 do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową. Zaoferowane przez Wykonawcę narzędzia, artykuły, asortyment winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta, muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 2)Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno użytkowe, 3)W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 4)Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 5)Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8.WARUNKI DOTYCZĄCE DOSTAW: 1)Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW Nr 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających dostawę (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). 2)W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33 z 2012r.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.00.00.00 - Górnictwo, metale podstawowe i produkty pokrewne 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 43.00.00.00 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 14.81.10.00 - Kamienie młyńskie, kamienie szlifierskie i ściernice 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 38.55.00.00 - Liczniki 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 42.12.00.00 - Pompy i sprężarki 42.60.00.00 - Obrabiarki 42.65.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne 43.81.00.00 - Urządzenia do obróbki drewna 44.42.00.00 - Wyroby stosowane w budownictwie 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.90.00.00 - Kamień budowlany, wapień, gips i łupek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa elektronarzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE BRODEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Srebrna 21, 41-804 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62245,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90279,98

  • Oferta z najniższą ceną: 90279,98 / Oferta z najwyższą ceną: 107704,95

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów technicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALZBYT-HURT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307520,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362626,49

  • Oferta z najniższą ceną: 362626,49 / Oferta z najwyższą ceną: 389810,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa akcesoriów elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALZBYT-HURT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122541,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137800,48

  • Oferta z najniższą ceną: 137800,48 / Oferta z najwyższą ceną: 157282,43

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa kos i osprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONRAD NAMYSŁO las24.pl, ul. Juliusza Słowackiego 157, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13165,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23613,18

  • Oferta z najniższą ceną: 23613,18 / Oferta z najwyższą ceną: 33633,12

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.