eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Remont dróg gminnych w Gminie Jawornik Polski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Jawornik Polski: Remont dróg gminnych w Gminie Jawornik Polski
Numer ogłoszenia: 253320 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jawornik Polski , Jawornik Polski 30, 37-232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie, tel. 016 6514014 w. 26, faks 016 6514055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.jawornikpolski.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w Gminie Jawornik Polski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowe zamówienie publiczne obejmuje wykonanie remontu dróg gminnych poprzez wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie w gruncie, wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowej, grysowo-żwirowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu wraz z transportem mieszanki z wytwórni w miejsce wbudowania. Obejmuje to Część 3 - zad. 1, Część 6 - zad. 2 i 3, cześć 7 - zad. 1 i 3, Część 8 - zad. 1 lub wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechaniczne w gruncie, wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie dolnej i górnej warstwy powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu kamiennego. Obejmuje to Część 1 - zad. 1,2,3,4, Część 2 - 1,2,3, Część 4 - zad 1,2, Część 5 - zad.1 i 2,Część 6 - zad. 1, Część 7 - zad. 2, część 8 - zad. 2 i 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach dla niżej wymienionych części zamówienia: Część 1 - 1 321,46 zł, tysiąc trzysta dwadzieścia jeden złotych, 46-100 Część 2 - 858,99 zł, osiemset pięćdziesiąt osiem złotych, 99-100 Część 3 - 265,85 zł, dwieście sześćdziesiąt pięć złotych, 85-100 Część 4 - 794,32 zł, siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote, 32-100 Część 5 - 308,36 zł, trzysta osiem złotych, 36-100 Część 6 - 1 596,68 zł, tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych, 68-100 Część 7 - 1 031,56 zł, tysiąc trzydzieści jeden złotych, 56-100 Część 8 - 4 400,43 zł, cztery tysiące dwadzieścia jeden złotych, 43-100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: a)nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach wyszczególnionych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Kosztorys ofertowy wg podanego wzoru. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19 poz. 177) oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (dot. kadry technicznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wg podanego wzoru - kwalifikacje techniczne. Wymagane jest wykazanie kadry technicznej sprawującej bezpośredni nadzór nad prowadzonymi robotami w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7)Kserokopie uprawnień dla osób wymienionych w zał. Nr 6 8)Zaświadczenie o wpisie pracowników wskazanych w zał. Nr 6 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 9)Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne, bądź informacja, że wszystkie dokumenty są jawne. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. 10)Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 11)Dowód wpłaty wadium bądź też potwierdzenie wniesienia wadium w innych formach niż pieniądz wymienionych w art. 45, ust. 6, pkt. 2-5 ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jawornikpolski.itl.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jawornik Polski 37-232 Jawornik Polski 30 pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jawornik Polski 37-232 Jawornik Polski 30 Sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gminnych - Jawornik Przedmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont drogi gminnej - Jawornik Przedmieście - od drogi wojewódzkiej k. P. Kucaja Mariana - nr ewid. działek 1019 i 991 w km 0+000 ÷ 0+360 Zad. 2 remont drogi gminnej - Jawornik Przedmieście - k. magazynów G.S. - nr ewid. działki 620 w km 0+000 ÷ 0+114 Zad. 3 remont drogi gminnej - Jawornik Przedmieście - k. P. Stanowskiego - nr ewid. działki 1194 w km 0+000 ÷ 0+168 Zad. 4 remont drogi gminnej - Jawornik Przedmieście - Łazy - nr ewid. działki 957 w km 0+000 ÷ 0+107.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gminnych - Jawornik Polski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont drogi gminnej - Jawornik Polski - Zapady - Rzeki - k. P. Mazura Benedykta - nr ewid. działki 2409 w km 0+000 ÷ 0+118 Zad. 2 remont drogi gminnej - Jawornik Polski - Pasterniki - Zadział - k. P. Burego - nr ewid. działki 1875 w km 0+000 ÷ 0+232 Zad. 3 remont drogi gminnej - Jawornik Polski - nad cmentarzem - nr ewid. działki 278 w km0+000 ÷ 0+060.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg gminnych - Widaczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 remont drogi gminnej - Widaczów k. P. Gmyrka Tadeusza - nr ewid. działki 322/1 w km 0+000 ÷ 0+130 (60,0 m w prawo = 70,0 m w lewo).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dróg gminnych - Hucisko Jawornickie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont drogi gminnej - Hucisko Jawornickie - k. P. Piejko Antoni - nr ewid. działki 641 w km 0+000 ÷ 0+300 Zad. 2 remont drogi gminnej - Hucisko Jawornickie - Wólka - k. P. Łuczyka - nr ewid. działki 1223 w km 0+000 ÷ 0+119.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dróg gminnych - Hadle Szklarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont drogi gminnej - Hadle Szklarskie - k. P. Noculi Anny - nr ewid. działki 2500 w km 0+000 ÷ 0+050 Zad. 2 remont drogi gminnej - Hadle Szklarskie - k. P. Piątka Ryszarda - nr ewid. działki 2615 i 2619 w km 0+000 ÷ 0+109.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont dróg gminnych - Hadle Kańczuckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont drogi gminnej - Hadle Kańczuckie - Pastwiska - nr ewid. działki 45/2 w km 0+495 ÷ 0+895 Zad. 2 remont drogi gminnej - Hadle Kańczuckie - Rybne - nr ewid. działki 1225 w km 0+300 ÷ 0+563 L, 0+300 ÷ 0+370 Zad. 3 remont drogi gminnej - Hadle Kańczuckie - k. P. Ziętek nr ewid. działki 1188 w km 0+000 ÷ 0+141,5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont dróg gminnych - Zagórze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont drogi gminnej - Zagórze - k. P. Pałysa Andrzeja - nr ewid. działki 772 w km 0+000 ÷ 0+190 Zad. 2 remont drogi gminnej - Zagórze - za przejazdem kolejowym - k. P. Dubasa Zenona - nr ewid. działki 1019 w km 0+000 ÷ 0+342 Zad. 3 remont drogi gminnej - Zagórze k. G.S. - P. Kądziołka - nr ewid. działek 681 i 686 w km 0+000 ÷ 0+067.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont dróg gminnych - Manasterz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 remont nawierzchni drogi gminnej - Manasterz - Nieważka - nr ewid. działki 2085/3 w km 0+000 ÷ 0+800 Zad. 2 remont drogi gminnej - Manasterz - k. P. Rutkowskiego - nr ewid. działki 1044 w km 0+000 ÷ 0+073 Zad. 3 remont drogi gminnej - Manasterz - Nieważka - k. P. Ferenc - nr ewid. działek 682 i 633 w km 0+000 ÷ 0+485.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.