eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ URZĄDZEŃ BIUROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Katowice: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 253102 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 223364 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Al. Korfantego, 40-161 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3927171, 3927202, fax 032 3927376.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowegp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ URZĄDZEŃ BIUROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych urządzeń biurowych na potrzeby Straży Granicznej i Urzędu Celnego w MPL Katowice wraz z instalacją - kserokopiarka, A) kserokopiarka format A4 w ilości 3 sztuk B) kserokopiarka format A3 w ilości 3 sztuk - faks w ilości 4 sztuk - niszczarka, A) niszczarka spełniająca wymagania 5 stopnia tajności w ilości 2 sztuk B) niszczarka spełniająca wymagania 3 stopnia tajności w ilości 2 sztuk C) niszczarka spełniająca wymagania 2 stopnia tajności w ilości 5 sztuk - aparat telefoniczny w ilości 5 sztuk W celu zapewnienia możliwości komunikacji ze służbami MPL Katowice należy też dostarczyć jedną kartę abonencką analogową do centrali Alcatel 4400 Enterprise typ eZ32 lub równoważną (wraz z niezbędną ilością licencji na podłączenie 5 telefonów). Pod pojęciem oferty równoważnej należy rozumieć taką kartę abonencką analogową, która będzie współpracowała beż żadnych zakłóceń z centralą Alcatel 4400 Enterprise typ eZ32 .Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis z którego będzie wynikać, że karta abonencka analogowa spełnia wymagane warunki. - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek w ilości 12 sztuk Zamawiający wymaga aby gwarancja na: - kserokopiarki A4 - wynosiła co najmniej 3 lata bądź 20 000 kopii A4 - kserokopiarki A3 - wynosiła co najmniej 3 lata bądź 40 000 kopii A4 - niszczarki spełniające wymagania 3 i 5 stopnia tajności - wynosiła co najmniej 2 lata - niszczarki spełniające wymagania 2 stopnia tajności - wynosiła co najmniej 1 rok - aparaty telefoniczne - wynosiła co najmniej 1 lrok - faksy - wynosiła co najmniej 2 lata. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne urządzeń biurowych dokonywane były przez autoryzowanych serwisantów na koszt Wykonawcy. Dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim Wykonawca przedkłada wraz z dostawą. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi urządzeń biurowych. Czas reakcji serwisowej: wynosi do 24 godzin. Czas reakcji serwisowej to czas liczony od momentu zgłoszenia usterki do czasu podjęcia naprawy przez wykwalifikowany serwis Wykonawcy w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 57984 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR Sp. z o.o., ul. Piekarska 199, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 57984
  • Oferta z najniższą ceną: 57984 / oferta z najwyższą ceną: 58484,74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.