Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-15
Katowice: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 223364 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Al. Korfantego 38, 40-161 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3927171, 3927202, fax 032 3927376.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamawiający sektorwy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych urządzeń biurowych na potrzeby Straży Granicznej i Urzędu Celnego w MPL Katowice wraz z instalacją, których szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - kserokopiarka, A) kserokopiarka format A4 w ilości 3 sztuk B) kserokopiarka format A3 w ilości 3 sztuk - faks w ilości 4 sztuk - niszczarka, A) niszczarka spełniająca wymagania 5 stopnia tajności w ilości 2 sztuk B) niszczarka spełniająca wymagania 3 stopnia tajności w ilości 2 sztuk C) niszczarka spełniająca wymagania 2 stopnia tajności w ilości 5 sztuk - aparat telefoniczny w ilości 5 sztuk W celu zapewnienia możliwości komunikacji ze służbami MPL Katowice należy też dostarczyć jedną kartę abonencką analogową do centrali Alcatel 4400 Enterprise typ eZ32 lub równoważną (wraz z niezbędną ilością licencji na podłączenie 5 telefonów). Pod pojęciem oferty równoważnej należy rozumieć taką kartę abonencką analogową, która będzie współpracowała beż żadnych zakłóceń z centralą Alcatel 4400 Enterprise typ eZ32 .Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis z którego będzie wynikać, że karta abonencka analogowa spełnia wymagane warunki. - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek w ilości 9 sztuk Zamawiający wymaga aby gwarancja na: - kserokopiarki A4 - wynosiła co najmniej 3 lata bądź 20 000 kopii A4 - kserokopiarki A3 - wynosiła co najmniej 3 lata bądź 40 000 kopii A4 - niszczarki spełniające wymagania 3 i 5 stopnia tajności - wynosiła co najmniej 2 lata - niszczarki spełniające wymagania 2 stopnia tajności - wynosiła co najmniej 1 rok - aparaty telefoniczne - wynosiła co najmniej 1 rok - faksy - wynosiła co najmniej 2 lata. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne urządzeń biurowych dokonywane były przez autoryzowanych serwisantów na koszt Wykonawcy. Dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim Wykonawca przedkłada wraz z dostawą. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi urządzeń biurowych. Czas reakcji serwisowej: wynosi do 24 godzin. Czas reakcji serwisowej to czas liczony od momentu zgłoszenia usterki do czasu podjęcia naprawy przez wykwalifikowany serwis Wykonawcy w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 3 . W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie A 1, 2 zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4.. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie V.A.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokument, o którym mowa w punkcie V. 4. winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtl.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Zakup i dostarczanie wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz terapii podciśnieniowej w leczeniu ran i odleżyn - 15 Pakietów
- Zakup i dostarczanie implantów piersi, ekspanderów tkankowych, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia węzła zlokalizowanego w Cieszynie Katowicka 22 do szafy teletechnicznej umiejscowionej w przestrzeni w okolicy stacji Orlen (...)
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- ZP/4/24 - prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o. - DRUGI PRZETARG
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatów telefonicznych IP
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.