eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › wykonywanie przeglądów technicznych i serwisowania tomografu komputerowego SP ZOZ w Sanoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Sanok: wykonywanie przeglądów technicznych i serwisowania tomografu komputerowego SP ZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 252325 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224801 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie przeglądów technicznych i serwisowania tomografu komputerowego SP ZOZ w Sanoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji, oraz serwisowania tomografu komputerowego Somatom Volume Zoom- wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia urządzeń medycznych do dalszego użytkowania przez SPZOZ w Sanoku1.w skład których wchodzą: I. Przeglądy okresowe 1. regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów wg. wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z zamawiającym 2. sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego. 3. kontrola występowania usterek zewnętrznych. 4. inspekcja zużycia części. 5. oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. 6. smarowanie ruchomych części mechanicznych. 7. sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego. 8. konserwacja softweru systemowego i aplikacyjnego. 9. porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. 10. sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. 11. Dokumentacja przeglądów.   II. Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych. 1. sprawdzanie jakości obrazu. 2. sprawdzanie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeb specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. 3. przeprowadzanie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych.   III. Naprawy 1. Interwencja na wezwanie- praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. 2. diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. 3. kontrola urządzeń po przeprowadzonej naprawie. 4. dokumentacja interwencji serwisowych.   IV. Modyfikacje1. Przeprowadzanie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia. 2. Wykonywanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego . 3. wykonywanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia.   V. Części zamienne i komponenty specjalne 1. dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji , za wyjątkiem lampy rentgenowskiej i kompletnego detektora promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych . 2. Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. 3. dostawy materiałów do przeprowadzenia modyfikacji.   VI. Pomoc aplikacyjna 1. w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera kontraktu.   VII Czas pracy seriwisu 1. umowa zapewni pracę inżynierów serwisu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 202800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.