eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na ul. Leśne Boginki w Zalesiu Górnym, Gmina Piaseczno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Piaseczno: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na ul. Leśne Boginki w Zalesiu Górnym, Gmina Piaseczno.
Numer ogłoszenia: 25231 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na ul. Leśne Boginki w Zalesiu Górnym, Gmina Piaseczno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki betonowej dł.216 mb, szer.6 m na ul.Leśne Boginki w Zalesiu Górnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : - Przedstawią wykaz min. 2 robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat w zakresie wykonywania robót drogowych o zbliżonym rodzaju potwierdzone referencjami poprzednio zamawiających, co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.4 SIWZ. - Przedstawią wykaz sprzętu jaki dysponuje wykonawca. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest dysponowanie następującym sprzętem: walcem drogowym samobieżnym ogumionym i stalowym, zagęszczarkami szt 2, koparkami szt 2, spychaczami szt. 2, samochodami samowyładowczymi min 2 szt., Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.9 SIWZ. - Przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia drogowe, których obowiązek posiadania nakładają inne ustawy. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 8.1. 3 SIWZ.Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki w SIWZ i niniejszego ogłoszenia. Dodatkowo przedstawią wypełniony formularz podpisany przez przedstawiciela uprawnionego. Oferta zostanie złożona według wzoru załączonego do SIWZ winna spełniać wymagania pkt 8.1 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5 III piętro pokój 75 osobiście lub przekazem pocztowym; materiały przetargowe w kwocie 10 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5 III piętro pokój 75.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.