eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Usługa organizacji spotkania (konferencji) połączonej z indywidualnym doradztwem dla uczestników Young Enterprise Day.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Szczawno-Zdrój: Usługa organizacji spotkania (konferencji) połączonej z indywidualnym doradztwem dla uczestników Young Enterprise Day.
Numer ogłoszenia: 25208 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji spotkania (konferencji) połączonej z indywidualnym doradztwem dla uczestników Young Enterprise Day..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego realizuje projekt pn.: SPINqbator ZDolnego Śląska. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Priorytet VIII: Regionalne kadry gospodarki - Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw. Celem ogólnym projektu jest: Rozwój Przedsiębiorczości Akademickiej na Dolnym Śląsku poprzez przygotowanie do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w dziedzinach kluczowych dla gospodarki województwa. W ramach projektu zaplanowano organizację otwartych spotkań dla społeczności akademickiej, a także dla absolwentów, doktorantów oraz pracowników naukowych (i naukowo-dydaktycznych) w największych ośrodkach akademickich Dolnego Śląska (Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Jelenia Góra): YOUNG ENTERPRISE DAY - ORGANIZACJA SPOTKANIA/KONFERENCJI POŁĄCZONEJ Z INDYWIDULANYM DORADZTWEM DLA UCZESTNIKÓW. Zakres zadań przewidzianych dla Wykonawcy: Sala wykładowa: Wykonawca zapewni salę wykładową na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Sala winna pomieścić minimum 40 uczestników (miejsca siedzące). Ponadto Wykonawca zapewni dodatkową salę lub hol/korytarz -będący w bezpośredniej odległości od sali konferencyjnej - w której serwowany będzie poczęstunek oraz w której znajdą się stoiska (w liczbie minimum 5) dla doradców, konsultantów. Każde ze stoisk wyposażone winno być w stół oraz 3 krzesła. Poczęstunek serwowany może być zarówno w sali konferencyjnej jak i w dodatkowej sali lub holu. Wyżywienie: Wykonawca zapewni dwie przerwy kawowe dla 40 osób (2 przerwy x 40 osób każda). W skład poczęstunku wchodzić winno: kawa, herbata, woda, kruche ciastka. Wykładowcy: Wykonawca zapewni 5 wykładowców, który wygłoszą prelekcje z zakresu tematycznego, jakim jest przedsiębiorczość, przedsiębiorczość akademicka, współpraca nauki z biznesem itp. Każda z prelekcji trwać będzie 45 minut. Zakres tematyczny wykładów oraz dobór prelegentów podlega akceptacji Zamawiającego. Doradcy,Konsultanci: Wykonawca zapewni 3 konsultantów/doradców, którzy w trakcie trwania całego spotkania, świadczyć będą indywidualne konsultacje dla osób uczestniczących w spotkaniu. Zatrudnieni konsultanci winni świadczyć usługi informacyjne/doradcze w minimum trzech z następujących tematów: - doradztwo zawodowe/planowanie kariery - studia doktoranckie - krajowe i zagraniczne stypendia naukowe-programy stypendialne - finansowanie innowacji - mała księgowość we własnej działalności gospodarczej - ochrona własności intelektualnej - komercjalizacja badań naukowych - lub inne zaproponowane przez Wykonawcę (po akceptacji Zamawiającego) Podstawą rozliczenia prawidłowego wykonania doradztwa będzie poprawnie wypełniona karta wsparcia/doradztwa podpisana przez uczestnika spotkania. -Rekrutacja: Zapewnienie minimum 40 uczestników Wykonawca w konsultacji z Zamawiajacym przygotuje program spotkania, konferencji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji usługi wykładowcy oraz doradcy/ konsultanta: -5 wykładowców, z czego co najmniej czterech wykładowców posiadających minimum tytuł doktora z zakresu związanego z tematem prelekcji, którzy wygłoszą prelekcje z zakresu tematycznego, jakim jest przedsiębiorczość, przedsiębiorczość akademicka, współpraca nauki z biznesem itp. - 3 konsultantów/doradców, posiadających minimum tytuł doktora z zakresu związanego z tematem konsultacji, którzy w trakcie trwania całego spotkania, świadczyć będą indywidualne konsultacje dla osób uczestniczących w spotkaniu. Konsultanci muszą udzielić minimum 30 konsultacji/ każdy konsultant dla minimum 10 beneficjentów projektu (tj. studentów, absolwentów do 12 miesiąca po zakończeniu nauki, doktorantów, pracowników naukowych lub naukowo-dydaktycznych dolnośląskich uczelni wyższych). Zatrudnieni konsultanci winni świadczyć usługi informacyjne/doradcze w minimum trzech z następujących tematów: - doradztwo zawodowe/planowanie kariery; - studia doktoranckie; - krajowe i zagraniczne stypendia naukowe-programy stypendialne; - finansowanie innowacji; - mała księgowość we własnej działalności gospodarczej; - ochrona własności intelektualnej; - komercjalizacja badań naukowych; - lub inne zaproponowane przez Wykonawcę (po akceptacji Zamawiającego). W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie. Oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza oferty. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na własnych wzorach - powinny one uwzględniać oświadczenie wykonawcy o treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- W przypadku ofert składanych przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa oraz oświadczenia każdego ze wspólników, że spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 p. 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - jeżeli taka sytuacja występuje. -Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przedkłada wraz z ofertą przetargową pisemne zobowiązanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). -Wykaz części zamówienia przewidywanych do realizacji przez podwykonawców (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a)skrócenia terminu realizacji umowy (w takim przypadku rozliczenie wynagrodzenia będzie uzależnione od cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy), b)wydłużenia terminu realizacji umowy w następujących przypadku: opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy(w takim przypadku rozliczenie wynagrodzenia będzie uzależnione od cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy- kosztorysie ofertowym), c)w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, e)nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w SIWZ i jej załącznikach, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie oraz wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f)nastąpi konieczność wprowadzenia zmian sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tej zmiany była spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją, g)w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostanie na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulegnie jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy, h)w sytuacjach wyjątkowych, w szczególności takich jak w pkt: e), f), g) powyżej lub w sytuacjach, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności dopuszcza się zmianę/wymianę obiektu w którym będzie świadczona usługa, tj. obiektu/ obiektów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Warunkiem takiej zmiany będzie jednakże każdorazowo zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie. Wniosek Wykonawcy o wyrażenie zgody w tym zakresie powinien zostać doręczony w sposób pisemny niezwłocznie po wystąpieniu sytuacji powodującej taką konieczność oraz powinien posiadać uzasadnienie oraz propozycję nowego obiektu o warunkach nie gorszych niż obiekt wymieniany. i)Zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawnieńska 2, 58- 310 Szczawno- Zdrój (sekretariat, II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawnieńska 2, 58- 310 Szczawno- Zdrój (sekretariat, II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. SPINqbator ZDolnego Śląska współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.