eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › OCHRONA I DOZÓR CAŁODOBOWY SIEDZIBY SĄDU REJONOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Środa Śląska: OCHRONA I DOZÓR CAŁODOBOWY SIEDZIBY SĄDU REJONOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ.
Numer ogłoszenia: 251857 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej , ul. Św. Andrzeja 3, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 396 02 27, faks 0-71 317 51 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA I DOZÓR CAŁODOBOWY SIEDZIBY SĄDU REJONOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowa ochrona i dozór budynku biurowego pięciokondygnacyjnego, podpiwniczonego siedziby Sądu Rejonowego w Środzie Śląskiej, dozór urządzeń monitorujących przez okres 12 miesięcy, zgodnie z zakresem obowiązków ujętych w załączniku nr 1 do wzoru umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie ochrony mienia; 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, z których każda posiada wynikający z jednej umowy, przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy polegający na ochronie czynnych obiektów użyteczności publicznej; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy takich osób; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracyjnych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych (lub nadal wykonywanych usług) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia - sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); dokument nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy Partnerzy; dokument nr 4 - Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracyjnych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 5 - Wykaz wykonanych (lub wykonywanych obecnie)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usług w zakresie ochrony mienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; dokument nr 6 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; dokument nr 7 - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie osób (dokument nr 6), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; dokument nr 8 - Licencje do wykonywania czynności związanych z ochroną osób i mienia, dla osób wskazanych w dokumencie nr 6. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części V pkt 1: dokument nr 1 i nr 3. Wymienione dokumenty nr 2, 4, 5, 6, 7, 8 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodaslaska.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Środzie Ślaskiej ul. Św. Andrzeja 3 55-300 Środa Ślaska pok. 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Środzie Ślaskiej ul. Św. Andrzeja 3 55-300 Środa Ślaska pok. 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.