eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tolkmicko › Zakup samochodu do czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Tolkmicko: Zakup samochodu do czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
Numer ogłoszenia: 251853 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237677 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Wodno-Ściekowej, ul. Do Wałów 1, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2316169, 2316242, faks 55 2316169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. Zakup samochodu do czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, jest zakup i dostawa loko siedziba Zamawiającego jednego, fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2014r samochodowego pojazdu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Oznaczenie CPV: CPV:34.11.40.00-9 Pojazdy specjalne CPV:34.14.45.00-3 Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do nn. SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodny z warunkami i wymaganiami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do nn. SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na etapie składania oferty potwierdził wymagania stawiane przedmiotowi zamówienia zawarte w ZAŁACZNIKU NR 1. 5. Miejscem dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga aby po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, a przed jego odbiorem przez zamawiającego, wykonawca dokonał rejestracji pojazdu specjalnego w Starostwie Powiatowym w Elblągu. 7. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia loko siedziba Zamawiającego ponosi Wykonawca. 8. Termin dostawy przedmiotu zamówienia loko siedziba Zamawiającego musi być awizowany Zamawiającemu z min. 14-dniowym wyprzedzeniem umożliwiającym jego odbiór w trybie umownym. 9. Przed odbiorem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, przeszkoli wyznaczony przez Zamawiającego personel pracowniczy w zakresie: obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz stanowiskowych warunków bhp przy jego obsłudze. Szkolenia dokonają osoby stosownie uprawnione i biegłe w sprawie. 10. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne na dostarczony przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich elementów pojazdu specjalnego). 11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty, w tym między innymi: a) Kartę pojazdu b) Świadectwo homologacji c) Dowód rejestracyjny pojazdu wystawiony przez Starostwo Powiatowe w Elblągu / Starostę Powiatu Elbląskiego d) Szczegółową instrukcję obsługi / eksploatacji pojazdu specjalnego e) Prospekt techniczny / dokumentację techniczno-ruchową - stanowiące opis techniczny w języku polskim przedmiotu dostawy i przedstawiające jego podstawowe schematy techniczno-technologiczne oraz specyfikacje identyfikujące parametry techniczno-technologiczne jego głównych elementów, instalacji, podzespołów, urządzeń, armatury i części f) Akt gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej g) Protokół ze szkolenia zespołowego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu dostawy oraz indywidualne karty szkolenia stanowiskowego* w zakresie bhp przy obsłudze / eksploatacji terenowej przedmiotu dostawy. (*) Instruktaż stanowiskowy powinien zapewnić uczestnikom szkolenia zapoznanie się z czynnikami środowiska pracy występującymi na ich stanowiskach pracy i ryzykiem zawodowym związanym z wykonywaną pracą, sposobami ochrony przed zagrożeniami, jakie mogą powodować te czynniki, oraz metodami bezpiecznego wykonywania pracy na tych stanowiskach. h) Inne dokumenty wymagane prawem i bieżącymi uzgodnieniami stron kontraktu 12. Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest należyta staranność oraz wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w nn. SIWZ. 13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1. 17. Zamawiający informuje, że zmówienie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 - Środek 4.1: Rozwój obszarów zależnych od rybactwa. 18. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na efektywność realizacji zamówienia b) zmian w strukturach organizacyjno-prawnych Stron kontraktu, które maja wpływ na efektywność realizacji zamówienia c) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - tylko w przypadku gdy zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zmniejszenie wartości brutto umowy d) zmiany wysokości wynagrodzenia / zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy stwierdzone w trakcie odbioru wady produktu zamówienia nie będą nadawać się do usunięcia i wg Zamawiającego nie będą limitować jego funkcjonowania i/lub użytkowania zgodnie z jego oczekiwaniami - w wymiarze odpowiednim do: - utraconej wartości użytkowej przedmiotu umowy określanej: ~na podstawie prognozy trwale powstających w przyszłości kosztów eksploatacyjnych nieprzewidzianym nn. umową lub ~równej kwocie wynegocjowanej przez Strony nn. kontraktu - utraconej wartości estetycznej - równej kwocie wynegocjowanej przez Strony nn. kontraktu e) zmiany terminu realizacji zamówienia - tylko wg arbitralnych decyzji Zamawiającego, nieuchybiających interesowi publicznemu strony zamawiającej. 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9, 34.14.45.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego: Zrównoważony rozwój rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 - Środek 4.1: Rozwój obszarów zależnych od rybactwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pojazdy Komunalne Tymborowscy Sp. z o.o., ul. Posłowicka 215, 22-145 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 811000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1168500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1168500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1168500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.