eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław › Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Gminie Wodzisław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Wodzisław: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Gminie Wodzisław
Numer ogłoszenia: 251724 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179888 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wodzisław, ul. Krakowska 6, 28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3806118, faks 041 3806118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Gminie Wodzisław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w celu przeprowadzenia zajęć dla uczniów klas I - III szkół podstawowych prowadzonych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III w Gminie Wodzisław współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2) Zamówienie obejmuje zakup i dostawę oraz w przypadku kserokopiarki, laptopa i mebli również montaż i sprawdzenie poprawności działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego następującego asortymentu: Zadanie 1 - Pomocy dydaktycznych Zadanie 2 - Materiałów biurowych Zadanie 3 - Sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych Zadanie 4 - Mebli 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia dla zadania 2 w przypadku braku środków finansowych na zrealizowanie zadania w całości. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru tytułów pomocy dydaktycznych z Zadania 1 poz. 1, 2, 3, 33, 58, 62 spośród zaoferowanych przez Wykonawcę. 6) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do jednostek oświatowych Gminy Wodzisław, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: SSP Brzeście, Brzeście 1, 28-330 Wodzisław SSP Lubcza, Lubcza 51, 28-330 Wodzisław SSP Mierzawa, Mierzawa 21, 28-330 Wodzisław SSP Niegosławice, Niegosławice 85, 28-330 Wodzisław SSP Wodzisław, ul. Szkolna 4, 28-330 Wodzisław SSP Piotrkowice, Piotrkowice 41, 28-330 Wodzisław 7) Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 8) Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne, materiały biurowe i wyposażenie były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm. 9) Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. 10) Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. 11) Zamawiający wymaga aby materiały biurowe z zadania 2 poz. 1, 2, 3 (zeszyty na okładce i wszystkich kartkach oraz długopisy na górnej części obudowy) zawierały oznaczenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania Projektu w ramach POKL, tj. powinny zawierać: logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotyp Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny oraz tekst: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 22.11.00.00 - Drukowane książki 30.21.32.00 - Komputer tablet .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO Sp z o.o. Sp. K., Ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57558,86

  • Oferta z najniższą ceną: 57558,86 / Oferta z najwyższą ceną: 66175,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KSEROFAX Grzegorz Kapiec, ul. Zagórska 57, 25-344 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14336,88

  • Oferta z najniższą ceną: 14336,88 / Oferta z najwyższą ceną: 14358,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul. Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1138,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.